Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Psychisch zei:Xanax werkt langer en constanter en is zeer goed tegen paniek aanvallen. Diazepam is meer sufmakend en remt je echt. Xanax is dus beter op je werk ofzo en voor de langere termijn. Je zit in een soort constante roes. 2mg btw is aardig veel, ik zou beginnen met 0,5 mg dat werkt al aardig hard. Maar voor recreatief gebruik is het niks.
Psychisch zei:Xanax werkt langer en constanter en is zeer goed tegen paniek aanvallen. Diazepam is meer sufmakend en remt je echt. Xanax is dus beter op je werk ofzo en voor de langere termijn. Je zit in een soort constante roes. 2mg btw is aardig veel, ik zou beginnen met 0,5 mg dat werkt al aardig hard. Maar voor recreatief gebruik is het niks.
Psychisch zei:Verder is Xanax bekend om ze roes die het geeft de constante en langere werking is hoger dan bij Valium.
Valium brengt snellere afhankelijkheid mee net als Oxazepam om zijn meer heftigere werking.
Bij recreatief gebruik kan je beter valium nemen dan Xanax, medisch gezien beter andersom (ligt ook aan de situatie)
Psychisch zei:...Benzos worden nooit voor zeer lange termijn voorgeschreven dus is een benzo die korter in het bloed blijft en in lage dosis in principe een minder gevaarlijke verslaving als bij valium aangezien stoppen makkelijker is en ook minder bijwerkingen met zich meebrengt als dit via een schema juist wordt gedaan.
eend zei:Lees nu eens goed! Óf je snapt het grote Benzo-topic met al z'n posts niet, óf je hebt het gewoon niet (goed) gelezen.
Je gaat appels met peren vergelijken. Diazepam is een soort nullijn binnen de Benzodiazepines. Het heeft geen zin om te zeggen dat; XanaX een sterker Benzo-tje is dan Valium, vanwege de mg. verhoudingen.
Lees eens een wetenschappelijk onderbouwd stuk over een benzo-verslaving. Kijk daarna of je er nog zo over denkt als nu. klik hier
en dit zal ook e.e.a. duidelijk maken voor je klik hier
Verder is dat stuk wat je hebt geplakt, juist. Jij interpreteerd het alleen anders.
Kijk nu eens goed naar de verschillen tussen kortwerkende -, middel-langwerkende - en langwerkende Benzodiazepines.
Gr.,
Eend
aanvulling:
Psychisch zei:...Benzos worden nooit voor zeer lange termijn voorgeschreven dus is een benzo die korter in het bloed blijft en in lage dosis in principe een minder gevaarlijke verslaving als bij valium aangezien stoppen makkelijker is en ook minder bijwerkingen met zich meebrengt als dit via een schema juist wordt gedaan.
Nou ja, ik denk dat je ons gewoon loopt te sarren. Dit is gewoonweg bull-shit.
Er lopen in Nederland alleen al bijna ¾ miljoen mensen met een Benzo-verslaving. Dat het niet de bedoeling is om ze langer te gebruiken...zo lust ik er nog wel een paar....Benzo's zijn bijvoorbeeld achterhaald, net als z'n voorganger: Barbiraturen.
Ik heb het gevoel dat je nog niet veel (en maar goed ook) levenservaring hebt op dit gebied.
Je hebt het gevoel dat het je niets doet. Toch remt de alprozalam subtiel paniekgeachten. Het "recreatieve" effect gaat vrij snel over van zodra je tollerantie hoger wordt.xtc4fun zei:hoe is dit mogelijk?
in preciepe doet het me dus eigenlijk niets,
weinig vermindering van angsten en ook totaal geen afkick.
ook niet na enkele weken achter elkaar 2 mg per dag gebruiken.