Alprazolam neusspray

Hallo iedereen,

het is me bekend dat je gemakkelijk speed en cocaïne met water kan mengen om er neusspray mee te maken, maar kan dit ook met alprazolam (in mijn geval xanax 2mg bars)?

Op voorhand bedankt!

Wat is het voordeel? Beter gewoon oraal waar het het beste werkt..
Voornamelijk voor de snellere opname in het bloed. Tot een paar maanden terug snoof ik de bars altijd om die reden, maar hier kreeg ik nare bijwerkingen van zoals blauw/paarse handen en hoofdpijn (extreme vasaconsrictie). Ik ben er toen mee gestopt en heb als alternatief een flesje farmaceutische midazolam neusspray bemachtigd. Die is gister leeg gegaan, omdat de midazolam spray me goed beviel kwam het idee om alprazolam neusspray te maken. Alprazolam kan ik namelijk nog wel aan komen in tegen stelling tot midazolam.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Bindmiddelen snuiven lijkt mij niet goed voor je en vooral nutteloos. Plus dat veel bindmiddelen NIET oplossen in water.

Bindmiddelen snuiven lijkt mij niet goed voor je en vooral nutteloos. Plus dat veel bindmiddelen NIET oplossen in water.
Dit was ook mijn gedachtengang en de reden dat ik vroeg of het kon met bars. Is het mogenlijk de xanax te wassen om de bindmiddelen te scheiden van de werkzame stof?
(En er vervolgens neusspray van te maken.)

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Dit was ook mijn gedachtengang en de reden dat ik vroeg of het kon met bars. Is het mogenlijk de xanax te wassen om de bindmiddelen te scheiden van de werkzame stof?
Lijkt me onnodig gedoe , maar je moet het zelf weten. Het zal nasaal ook korter werken dan het al doet..

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Geen flauw idee…
Ik ben sowieso geen snuiver dus. Ik prefereer oraal of anaal.

BrieMetDeBril

Badass junkie
In die bars zitten ook bindmiddelen, net als elk tablet ongeveer
Ik weet dat Clonazepam in neusspray verkrijgbaar is. Echter ken ik een persoon die dit ooit voorgeschreven kreeg voor heftige epilepsie

Bovenaan