Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Tijdloos zei:Zelf capsules maken is ook een optie als je een goede weegschaal hebt tenminste.
Het lost slecht op in water dus zal je het in 100ml alcohol (ethanol) moeten doen (correct me if i'm wrong)
Is zo te regelen met het web , be safe!. I know it is soluable in propylene glycol and ethanol.
Psychedelibee zei:Ook met een weegschaal die op de miligram nauwkeurig is zou ik niet zulke kleine hoeveelheden gaan afwegen, alprazolam is al actief vanaf ongeveer 0.25mg en een sterke dosering is zo'n 2 tot 3mg voor iemand zonder benzo tolerantie. Niet echt hoeveelheden die ik zou gaan afwegen met redelijk goedkope miligram weegschaaltjes.
Een oplossing om volumetrisch te doseren lijkt me het meest veilig eerlijk gezegd. Anders eventueel versnijden inderdaad met iets als bloem ofzo, maar dat lijkt me persoonlijk een inferieure optie. Pure drinkbare ethanol kun je online gewoon kopen trouwens, maar opzich zal stroh rum ook wel werken natuurlijk.
Hoe vaak is regelmatig? Als dat dagelijks of bijna dagelijks is heb je sowieso een tolerantie. Dat blijkt denk ik ook wel aan die 2-3mg doseringen, dat zijn namelijk sterke doseringen voor iemand zonder tolerantie. Uit je post maak ik op dat het voor jou een effectieve dosering is, maar niet perse sterk.Jixx zei:Even offtopic. Ik slik regelmatig die 2-3 mg doseringen. Houdt dit dan in dat ik geen benzo tolerantie heb, en geldt dit meteen voor alle benzo´s? Ik baal er namelijk wel van dat ik geen baat heb bij 0,25 of 0,5 doseringen. Met een 3 mg dosering zit je al gelijk aan het maximum, en alles daarboven is overdosering. Gelukkig is 2-3 mg wel effectief voor mij, maar ik ben bang dat daar ook nog gewenning voor gaat ontstaan.
gandwarf777 zei:Nee alprazolam is niet bepaald versuffend. Hij geeft eerder blackouts dan dat je er in slaap van valt. Ik word er meestal actiever van.