• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Als ik XTC neem is het echt raar!

Jamie[BE]

Newbie
Ok ik heb in totaal denk ik nog maar 4 keer gepakt maar ik wil het toch is helemaal hier uitleggen hoe het is gegaan bij mij. Want ik wil weten of het wel normaal is?

De eerste keer: De eerste keer had ik een xtc-pil genomen in highstreet dat is een discotheek in hoogstraten waar ze tekstyle draaien.
Ik was daar met een vriend die ik G noem. Hij zat elk weekend op de pillen en ik was nieuwschierig dus heb ik er 3 gekocht ik weet niet meer welke het juist waren ik dacht witte diamantjes.
Dus ik neem er 1.5 binnen Het eerste uur ben ik gewoon actief. Dus Ik kijk naar G en die zit op de box te flashe. (zo noemen wij dat) En die was verweg en oké na dat uurtje begin ik ineens te zweten aan mijn rug en nek alles werd heel warm. Maar het was mijn eerste keer dus ik wist niet wat er ging gebeuren! Dus ik dacht het zal wel normaal zijn.

2 min later moest ik gaan zitten omdat ik het echt niet meer kon houden en dan ineens bam mijn ogen gaan open ik neem een kauwgom en begin er op te kauwen. Maar ik voelde mij niet echt lekker dus ben ik effe naar buiten gegaan en heb ik mij daar gezet naast de security.

Ik zat daar dan buiten 5u lang op een stoeltje omdat ik daar goed zat. Ik kreeg een jas van de security omdat ik het kou had. Maar ondertussen komen er nog mensen naast mij zitten die zijn buiten gevlogen of ook misselijk waren. En toen gebeurde het ik hoorde de muziek niet meer dus ik werd al rustiger ik weet ook niet waarom het gebeurde gewoon en ik zag alles dubbel.

Ik moest 1 oog dicht doen om normaal te zien of scheel kijken voor normaal beelt te hebben.
Ik begin te praten met al die mensen zonder ik het besef. Ik was veel maar echt veel aan het roken. Ik steekte een cigaret aan en 2 seconden later was die al op?!

Toen dacht ik van wat moet ik doen met die anderre pillen? En toen kwamen er policie aan en controleerde iedereen zijn zakken die buiten op die stoeltjes zaten. Ik paniek en gooi onopgemerkt de overschot van de pille weg!

Voor de rest was het allemaal oké. Ik ben zonder besef met 2 mensen mee gegaan naar een ander discotheek met de taxi? Het probleem was ik kende die mensen niet ik had gewoon goesting om mee te gaan en die vonden dat oké. Het was echt een rare dag maarja!

De tweede keer: was gewoon thuis met een maat die noem ik N.

Er was nog maar 1 Q-dance dus oké. Ik nam die in was tv aan het kijken. Er was een programma bezig van Dirty Jobs ofzo iets. Die gast was luizen uit een klein meisje haar, haar aan het halen met zo een kam. Toen dacht ik ineens van WTF? Gebeurt dit echt??? Dat meisje en die gast stoned precies voor mijn neus :openmouth: (3D zal ik maar zeggen)

Die dag heb ik me echt vermaakt !

De 3de keer: (Q-dance opnieuw) ik was met N naar 2 vriendinnen gegaan. Maar die zijn tegen drugs en weeral zat ik daar alleen op de XTC. Maar zij mochten niets doorhebben anders ging zijn vriendin het mischien uitmaken met hem. Dusjha ik zit daar 3u lang op een bankje 3 meter van hun te staren naar de grond! Mijn hoofd was leeg.

Zun waren van alles aan het vragen aan mij. Maar ik antwoorde niet? Ik weet ook niet waarom er kwam gewoon niets uit. Ik zat precies vast, kon niks zeggen enzo. Het was best wel eng ik was 3 u naar die ene boom aan het kijken ik kon er niet van weg kijken! Alles was aan het vervagen ik was precies uit mijn lichaam gezogen ik kon gewoon geen reet doen!

Echt raar na die 3u begon N tegen mij te praten en het was precies of ik schoot terug wakker. Ik was er weer! Ik kon weer van alles doen. Dan moest ik plassen maar echt dringend en hoe hard ik probeerde er kwam niks uit :'( Vanaf die dag dacht ik van dit is de laatse keer geweest.

De 4de keer: (Q-Dance opnieuw) Was ik op summerfestival aan het flashen.
Toen voelde ik me het zelfde als de eerste keer maar ik heb al die tijd dat het werkte heb ik gewoon gezeten met mijn kop omlaag en wachte tot het over was. Ik vond het niet meer plezant ik was effect beu. Maar ik was 6 kilo kwijt van gewicht en ik weeg maar 52 :openmouth:

Nou ik heb wel een paar vragen en AUB ik hoop dat jullie mij daar mee kunnen helpen

Ik heb maar me maar 1 keer ge amuseert op de pillen en dat was de 2de keer.
De andere keren wou ik dat het zo vlug mogelijk gedaan was.
Hoe komt het dat ik me maar 1 keer heb ge amuseert en niet die andere keren?
Ik vind het echt spijtig kan iemand mij helpen en zeggen of het normaal was hoe ik dee?

electerra

Newbie
ik herken uw gevoelens en avonturen, mijns inzien kan t soms lang duren voordat t in je systeem zit, zeker als je in meerdere poties verdeelt. Maar doorgaans kickt t toch binnen 1 a 1,5 uur in. Inderdaad als je niet bekend bent, zweten, maag omdraaien, extreem beweeggevoel, sommigen gaan gewoon lopen in een vreemd gebied en verdwalen hardcore.

Hier zijn enkele ooraken voor:

Vaak wordt extasy of mdma, net als welke andere drug ook, vermengd met andere zaken om t meer winstgevend te maken: vroeger was dat speed en krijt, nu zijn dat legio andere en agressiever middelen. Een pil nu kopen is andere business dan een jaar of wat geleden. Als je vwb jouw gewenning teveel hebt binnengekregen van de werkzame stof, verklaart dit je avontuur. Mijn tip is dat je niet in vreemde of moelijke omgeving gaat proberen wat werkt, maar eerst thuis. Weet vooraf wat je doet als je drugs gebruikt. Naar mijn idee is gebruik prima, en zou de overheid alles moeten controleren wat dit betreft, maar zonder verbod, maar moet je mensen oproepen vooral niet impulsief te gebruiken. Wat ik zelf ook heb genomen, ik was eerst bij vrienden thuis, en een deel deed mee, en anderen bezaten ruimdenkendheid. Weten dat iedereen er voor je is voorkomt paranoide gevoel. Cokesnuivers verliezen bijvoorbeeld vooral dit gevoel. En goede xtc zou een lovedrug moeten zijn.

Overigens van de paar keer dat ik t gebruikt heb: net als met mn eerste biertje, wijntje of kaasje moest ik leren ermee om te gaan. ik begon dus met een half pilletje en nie met anderhalf. Als je teveel neemt zit je alleen maar hopelijk in frisse lucht diep te asemen, en eigenlijk te w88 tot t weg is. I hate that, heb eens mijn beste dj pf gehad met een achtste pilletje, met een colaatje, verder nuchter. halfweg mijn set was ik helemaal samen met mn publiek...

Als je nog wat wil weten hoor ik t wel..

grtz

lsdlicious

Bewuste gebruiker
Tripreporter
wat hierboven gezegd word is helemaal waar.
als je pas begint met die dingen kan je beter maar voorzichtig zijn en idd een half pakken ipv 1.5. en zeker qtjes zou ik in halfjes pakken deze bevatten namelijk tussen de 150 en 180 mg mdma. en verder kan je mss je pil is laten testen .maar ik neem aan dat je een belg bent zoals ik omdat je flashen zegt ipv spacen :tearsofjoy:, en hier wordt dat niet echt gedaan :)
maar ik raad je echt aan om eens een halfje te nemen en als je het halfje voelt opkomen het andere halfje nemen dan ga je zeker goed. het opkomen kan soms wel eens teveel worden voor je hoofd.
xtc is magisch als je het maar verstandig gebruikt :hearteyes:
grtz :wave:

STONER030

Experimenterende gebruiker
Ik denk dat het zo is gelopen omdat je er niet genoeg open voor stond, het word pas echt geniaal als je er voor open staat! :xtc:

Bovenaan