Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
vitafitfit zei:Dankjewel w.f.l is het verschil van euforie heeel groot dan?
Ik ga dat dan maar is proberen![]()
Greenlabs zei:W.F.L. zei:Speed:
+ Veel energie/lekker actief en euforisch
+ Minder verslavend
+ Lange werking
+ Goedkoop
+ Je wordt er geen lul van
net wel volgens mij. Eerste waar je een speedverslaving aan opmerkt is toch het karakter...? Of heb je het puur over de tijden dat je onder invloed bent?
aXXis zei:Achja jongens deze discussie kan je natuurlijk eindeloos voeren. Net als coke gebruikers met zichzelf doen. De ene avond is coke helemaal ok, de andere avond valt hij tegen. Wat naar mijn mening het grootste probleem is dat je op coke HELE vette ervaringen kan beleven en deze dus nog een keer wil beleven maar dit zelden tot nooit meer zal gebeuren. En ach een avondje met vrienden wat sos wegwerken is altijd wel gezellig. Zelf zal ik coke nooit gebruiken zonder alcohol omdat ik er gewoon zwaar paranoia en opgefokt van wordt dan. Houden zo!![]()
micky zei:Het zou eens verboden moeten worden om versneden rotzooi te verkopen. En dan inderdaad ook nog het lef hebben om je te weinig te geven.
Hoe kun je zoiets stoppen?

Deranged zei:Heb je sowieso al een probleem.
Anders zou je het niet doen. Waarschijnlijk veel te simpel gedacht voor de gemiddelde simpele geest, maar zo simpel is het echt.
Of wilde je beweren dat zoveel geld neer willen leggen voor standaard versneden rotzooi met een belachelijk korte werking en snoeiharde crash niet problematisch is?
Je kan echt geen betere bestemming voor dat geld bedenken?
En dat vind je normaal?
En wat te denken van al die sinistere figuren die op deze manier geld aan je verdienen?
Dat belachelijk kortdurende effect is dat allemaal waard denk je?
Oja, er is ook nog die smaak natuurlijk.
Daar doe je het allemaal voor. Daarvoor sta je maand na maand hele dagen te werken op je vaste arbeidsplaats waar men toch al de nare gewoonte heeft om ondankbaar over je kostbare tijd te pissen.
En dan ook nog elk weekend die Arabier in z'n auto die altijd maar een telefoontje van je verwijderd is. Wat zou die echt over je denken?
Heb je eigenlijk al eens overwogen om voor de grap die pakketten eens na te wegen of zelfs te laten testen?
Ik denk dat de kans zeer aanwezig is dat er iemand op een hele vieze manier misbruik van je maakt, en iets heel onsmakelijks doet met al die uren die je er elke maand voor hebt moeten werken.
Maar dit heb je er allemaal voor over.
En toch heb je geen probleem?