Als je ziek bent

djristo

Newbie
Hela ik heb een klein vraagje, ik heb een goede verkoudheid en ik heb al opgemerkt als je ziek bent en je sliktg xtc dat je de dag erna terug tiptop in orde bent, Kan dit of was dit gewoon toeval bij mij???

Munchkin

Experimenterende gebruiker
Nou volgens mij is het geen toeval, maar kan natuurlijk dat je een paar dagen er na nog zieker bent

Santatrip

Belezen gebruiker
Had afgelopen weekend ook een nog een lichte verkoudheid en de week ervoor nog met koorts op bed gelegen, toch maar pilletje gepakt afgelopen week (zou eigenlijk niet naar feestje gaan, maar had vrijkaartjes :grin: ) en zowaar tot 9u doorgegaan met ook nog wat sos. De zondag helemaal beter, geen verkoudheid, niet meer grieperig. Maandag wel wat zwaarder door het weinig slapen maar tot op vandaag nergens meer last van gehad. Is nu niet dat iedereen bij n griepje maar meteen pillen achterover moet kappen maar heb wel vaker dat een avondje stappen (met niet teveel drinken) me de volgende dag beter laat voelen, rara... :confused:

djristo

Newbie
jaja

Dan wad het toch geen toeval bij mij, is al zeker 3 maal gebeurd. Goed ziek zijn, 2 pilletjes nemen, gaan feesten, natuurlijk geen alcohol drinken en de volgende dag voelde ik mij verdomme al veel beter.

Zouden we dit niet op doktersvoorschrift kunnen krijgen onze xtc pillekes :grin:

Jeller

Badass junkie
Ne maat van mij heeft dit ook eens gehad, die had al een paar een opgezwollen keel en na mdma had hij dit niet meer en de volgende dag was het ook weg

mss komt het omdat je bij xtc veel zweet en dus ook je slechte stoffn uitzweet :)

djristo

Newbie
Dan ga ik niet anders kunnen dan deze avond 2 pilletjes te nemen want ik ben ziek. Ik zal me maar opofferen :grin: :grin:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Als je echt ziek bent zou ik het vermijden, het kan idd echt helpen.
Maar of het nou echt bevoorderlijk is? :wave:

Luister naar je lichaam^

Bovenaan