Als speed duurder was...

Drientje

DF-koning
Ik heb nog nooit coke gekocht, ten eerste omdat ik het te duur vind, en ten tweede doet het niets met mij. Denk dat dat komt doordat ik het teveel met speed vergelijk en het dan ernstig tegenvalt.

Dus als speed net zo duur zou zijn als coke, zou ik niet zo gauw meer speed kopen, zeker nu ik geen werk heb en dat gewoon niet kan betalen. Misschien denk ik er anders over als ik weer ga verdienen.

X

strawberry_colada

Experimenterende gebruiker
Ik zou voor speed blijven gaan.
Coke is véél te vlug uitgewerkt, en eens je je eerste lijn gesnoven hebt zit je al aan je volgende te denken.
Van coke kan je gemakkelijk 1g ophebben op een feestje zonder dat je het doorhebt, en dan besef je de dag erna dat je zonet even € 50 door je neusgaten getrokken hebt...
Doe mij dan maar rappen: werkt véél langer, voelt heviger aan, en je voelt het amper aan je portemonnee.
Het gore smaakje achteraf went, en ik vind het brandende gevoel in mijn neus eerlijk gezegd best wel leuk.

partyspacer

Coke natuurlijk!!

Ik drink met uitgaan ook liever dure mixjes,maarjah das 3keer zo duur als bier; dan maar bier!
Zo ook met pep ipv coke...

Rain

Bewuste gebruiker
Liever 50 euro voor goeie speed dan goeie coke.. ik gebruik alleen coke als ik geen pepsi..

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
standaard pep :grin: ,, de korte werking van coke vind ik te vervelend,, en tolerantie treed bij coke meer op dan bij pep,, bij mij dan,,:wink:

peace :stoned:

pep :hearteyes:

slash

Re:

NexxtGen zei:
Endymion zei:
Ik heb tijden gekent dat hier gewoon geen speed te krijgen was, dus dan kocht je van ellende maar coke als je iets oppeppends wilde hebben.

Maar wees nou eerlijk, de werking is ruk, de uitwerking een drama en dan is het nog duurder ook. Je bent alleen maar bezig met lijntjes maken of aan de volgende te denken want het echte lekkere gevoel komt toch niet.
En dan de hele tijd die loopneus erbij....

Doe mij maar een bommetje speed, ook al kost die gram 2 keer zoveel als coke dan zou ik daar nog voor gaan.

respect! same here :grin:
Vooral het uit ellende coke halen omdat er geen speed is, had ik toevallig eergisteren. Zonde van me 20 euris, want het was niet eens zulke goede coke en me maat werd er allemaal maar zo sloom van. Had ie eens dezelfde hoeveelheid pep moeten pakken. Dan liep ie nu nog rondjes rond het huis.

Echt hoor! Is er overal opeens spat-schaartse ofzo!! Hier ook!! Gelukkig kon ik mezelf beheersen om geen coke te halen.. Als je spat ben gewend, wordt ik van coke echt gewoon BOKchagerijnig!

Annæ

Belezen gebruiker
Als speed net zo duur was zou dat (naar mijn wens) dan ook gewoon supergoed moeten zijn, dat zou natuurlijk het leukste zijn.
Als coke 5 euro was had ik het vast eerder uitgeprobeerd. Maar als iets duurder is en tegelijkertijd beter zou ik het eerder proberen eerlijkgezegd.

Mindgamer

Badass junkie
Persoonlijk; zou ik voor speed gaan :rock:
Dit duurt langer, het effect is harder, het is eerlijk tegenover jou en ik voel me gewoon zwaar intellectueel tijdens een meesterlijke amfetamine roes :sunglasses:

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
hmm,, wat vinden jullie eigenlijk meer verslavend?? ik bedoel als je aan de coke zit, neem je snel nog meer lijnen omdat het zo snel is uitgewerkt en dan blijf je doorgaan, maar met pep wil je ook gewoon doorgaan,, wat vinden jullie?? :sunglasses:

Annæ

Belezen gebruiker
Het is allebei sowieso verslavend
maar misschien moet je even een nieuw topic openen als je dat graag wilt weten :)

Taat

Bewuste gebruiker
psychopsychedelic zei:
hmm,, wat vinden jullie eigenlijk meer verslavend?? ik bedoel als je aan de coke zit, neem je snel nog meer lijnen omdat het zo snel is uitgewerkt en dan blijf je doorgaan, maar met pep wil je ook gewoon doorgaan,, wat vinden jullie?? :sunglasses:
Je neemt met coke meer lijnen op een avond, omdat het sneller is uitgewerkt..
Met pep kan dit niet omdat het veel langer werkt en je dus gewoon niet constant bij kunt pakken..
Dit heeft niks met verslaving te maken vind ik..

Verslaving is globaal als je niet meer kunt functioneren zonder de drugs en constant in je kop ook denkt dat je die drugs moet hebben omdat je anders maar een mislukkeling bent

D-cocain

Newbie
naj,ik ben speed gewend
kvind zelf dat rommel is,bedoel de dag er achter is zo ambetant :tongueout:
maar het opgefokt gevoel is zalig :)

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
Taat zei:
psychopsychedelic zei:
Je neemt met coke meer lijnen op een avond, omdat het sneller is uitgewerkt..
Met pep kan dit niet omdat het veel langer werkt en je dus gewoon niet constant bij kunt pakken..
Dit heeft niks met verslaving te maken vind ik..

Verslaving is globaal als je niet meer kunt functioneren zonder de drugs en constant in je kop ook denkt dat je die drugs moet hebben omdat je anders maar een mislukkeling bent

als ik aan de pep zit dan neem ik ook regelmatig nog een lijn hoor,, maargoed, niet om het half uurtje inderdaad,. achjaah,, tis allebij verslavend poeder :mrgreen:

psychopsychedelic zei:
De dag erna is het kutste.
ik kan na een paar avondjes speed rustig opstaan geprakt zijn maar enkel van niets te eten
met coke is dat een andre verhaal en ben ik de hele tijd aan die heerlijke coke aant denken :grin:

Gemini

Badass junkie
Ik heb gewoon iets tegen speed. Ik houd er niet van om echt 'kort te gaan'.
Bij speed krijg ik al snel een soort xtc-gevoel. Ook slaap ik dan dikwijls de hele nacht niet en ben ik dagen aan het bijkomen. Met coke heb ik dat allemaal niet.
Ik heb het idee dat ik dan meer mezelf blijf, alleen dan wat beter :grin:

Drientje

DF-koning
^Tsja, dat doet speed wel zo'n beetje met je he? Coke is ook niet het allerbeste voor je en als ik zo vrij mag zijn om je een beetje te waarschuwen, pas ermee op. (Waarschijnlijk preek ik voor de paus maar elke ziel die ik win is er een :tearsofjoy: ...)

X

Chylan

Newbie
Speed! Heerlijk! Mits niet bruut versneden dan, maar dat zit hierzo altijd wel goed. Coke? Coke doet je alleen maar denken aan de volgende lijn die je gaat nemen terwijl je de huidige net weggenakt hebt omdat OF het effect goed is als je goeie hebt en je weet dat 't zo weer is uitgewerkt OF omdat 't rotzooi is en het effect gewoon heel de tijd 'net niet' komt, en de zooi die in NL te krijgen is bevat vaak amper coke, of je hebt geluk, of je zit dicht bij 't criminele circuit waar het net uit de reet van een of andere smokkelaar komt... SPEED!

Drientje zei:
^Tsja, dat doet speed wel zo'n beetje met je he? Coke is ook niet het allerbeste voor je en als ik zo vrij mag zijn om je een beetje te waarschuwen, pas ermee op. (Waarschijnlijk preek ik voor de paus maar elke ziel die ik win is er een :tearsofjoy: ...)

X
all hail pep :openmouth:

Addict

Newbie
nog altijd speed :)
daar ga je lekker lang hard van. :rock:
van C heb je dat gevoel niet egt, en het werkt ook niet lang.
het voordeel van C is dat je geen kater hebt de volgende dag.
maar voor het effect van spé heb ik het er wel voor over. :hearteyes:

PaiNandPleasurE

Addict zei:
nog altijd speed :)
daar ga je lekker lang hard van. :rock:
van C heb je dat gevoel niet egt, en het werkt ook niet lang.
het voordeel van C is dat je geen kater hebt de volgende dag.
maar voor het effect van spé heb ik het er wel voor over. :hearteyes:

IDD!!! :rock:
als speed duurder was...nou dan zou ik het niet minder om gebruiken maar net als een typisch cokeverslaafde zijn,dus...lekker gaan stelen om mij van mijn behoeften te voorzien :tearsofjoy:
trouwens coke en speed valt niet echt met elkaar te vergelijken..in tegenstelling zelfs
De meeste coke gebruikers vinden speed te heftig en andersom..
Ik denk dat het weinig met de prijs te maken heeft..

En coke is misschien wat minder slecht voor je lichaam,maar er zijn toch echt meer coke'junks'dan speed'junks' :wink:

:wave:

Complicity

Belezen gebruiker
Ik zou zeker weten voor Speed gaan. Dan HOEF je tenminste niet bij te nemen (al is het wel relaxt natuurlijk hehe). Ik vind het ook net wat lekkerder en veelzijdiger. Ik kan het gebruiken om uit te gaan, een boek te lezen, hele dag op een festival rond te lopen etc.

Bij coke merk ik dat de hele avond voor mij in het teken staat van dat spul. Lijkt me echt totaal niet prettig om te gebruiken bij uitgaan (al denk ik niet dat veel mensen het daar mee eens zijn haha). Het is wel relaxt om het met vrienden, gewoon op een rustige avond, met een flinke lading alcohol te gebruiken. Dan is het juist leuk dat je af en toe bij moet nemen, bovendien slaap er ook lekker op.

Ok nu weet ik het zelf ook niet meer :tearsofjoy:
Toch maar speed.

PaiNandPleasurE

PEP :hearteyes: :rock: :rockband: :rockband: :rockband:
volgens mij is pep ook meer voor mensen die ook vaak andere drugs gebruiken en mensen die coke gebruiken die zijn minder experimenteel en drinken vaker??

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
PaiNandPleasurE zei:
PEP :hearteyes: :rock: :rockband: :rockband: :rockband:
volgens mij is pep ook meer voor mensen die ook vaak andere drugs gebruiken en mensen die coke gebruiken die zijn minder experimenteel en drinken vaker??

zoiets kun je niet stellen,, iedere drugsgebruiker is anders en heeft do's en dont's.. verschilt ook per regio/vriendenkring en wat er te regelen is,.,. :wave:

Bovenaan