Ik heb thee gemaakt van absintiumkruid en maretak, deze met een beetje zout ingedampt. en het residu in lege capsules gedaan. (want alsem is ondrinkbaar vanwege bitter) verhouding 100 gram alsem 50 gram maretak en 10 gram keukenzout op 1 liter water, en dit indampen.
het residu, per gram in een capsule gedaan.
Helaas gaf geen tot weinig effect. bij 5 capsules had je het gevoel een klein hijsje van een joint te nemen. terwijl je volgens de beschrijving met één theelepeltje alsemkruid thee al merkbare effecten zou moeten hebben. En dat de effecten net zo zijn als met thc
Zeker iets verkeerd gegaan in productieproces
Ik ben één keer leip geweest van alsemthee, maar het drinken ervan was zo vreselijk, nog nooit zoiets smerigs gehad. de tweede keer kon ik het niet eens doorslikken. Wel jammer het geeft zo'n lekker gevoel.
Je zou toch een stofje over moeten houden, als je thee indampt?
het residu, per gram in een capsule gedaan.
Helaas gaf geen tot weinig effect. bij 5 capsules had je het gevoel een klein hijsje van een joint te nemen. terwijl je volgens de beschrijving met één theelepeltje alsemkruid thee al merkbare effecten zou moeten hebben. En dat de effecten net zo zijn als met thc
Zeker iets verkeerd gegaan in productieproces
Ik ben één keer leip geweest van alsemthee, maar het drinken ervan was zo vreselijk, nog nooit zoiets smerigs gehad. de tweede keer kon ik het niet eens doorslikken. Wel jammer het geeft zo'n lekker gevoel.
Je zou toch een stofje over moeten houden, als je thee indampt?