zesje
Newbie
De laatste paar maanden heb ik wel elke week/14 dagen een keer xtc gebruikt 100-200mg per avond en ik merk de laatste tijd dat ik het niet meer het lekkere gevoel krijg dat ie binnen komt. Die fase sla ik over, het gaat van niet aanwezig tot "lekker aanwezig maar over de top heen". Ook wordt de dinsdagdip heftiger, tot paranoia aan toe...
Dat ik te vaak achter elkaar gebruik was ik zelf ook wel achter en dat ik beter 2-3 maanden kan wachten tot een volgend gebruik. Maar om nu tm de vreselijke feestdagen helemaal niks meer aan drugs te doen met een paar hele leuke feestjes op komst is het andere uiterste. Wat zou ik nou in de tussentijd kunnen nemen en dan het liefst iets met een vergelijkbaar effect
drug/geilheidbevorderend? (Ik ben geen blower)
Dat ik te vaak achter elkaar gebruik was ik zelf ook wel achter en dat ik beter 2-3 maanden kan wachten tot een volgend gebruik. Maar om nu tm de vreselijke feestdagen helemaal niks meer aan drugs te doen met een paar hele leuke feestjes op komst is het andere uiterste. Wat zou ik nou in de tussentijd kunnen nemen en dan het liefst iets met een vergelijkbaar effect