Alternatief voor xtc

zesje

Newbie
De laatste paar maanden heb ik wel elke week/14 dagen een keer xtc gebruikt 100-200mg per avond en ik merk de laatste tijd dat ik het niet meer het lekkere gevoel krijg dat ie binnen komt. Die fase sla ik over, het gaat van niet aanwezig tot "lekker aanwezig maar over de top heen". Ook wordt de dinsdagdip heftiger, tot paranoia aan toe...

Dat ik te vaak achter elkaar gebruik was ik zelf ook wel achter en dat ik beter 2-3 maanden kan wachten tot een volgend gebruik. Maar om nu tm de vreselijke feestdagen helemaal niks meer aan drugs te doen met een paar hele leuke feestjes op komst is het andere uiterste. Wat zou ik nou in de tussentijd kunnen nemen en dan het liefst iets met een vergelijkbaar effect :hearteyes: drug/geilheidbevorderend? (Ik ben geen blower)

Rakettenpret

Experimenterende gebruiker
Je zou je eens kunnen verdiepen in 4fa/4fmp:

http://www.unity.nl/drugs-abc/4-fa-4-fluoramfetamine

Ook een stimulerend middel en je krijgt dat heerlijke love gevoel. Het verschil met MDMA is dat 4fa meer op je dopaminerge dan op je serotonine systeem werkt, waardoor je serotonine niet helemaal uitgeput raakt in tegen stelling tot bij MDMA. Wel duurt deze love feeling minder lang dan bij MDMA. Na 1-2 uur zou die verdwijnen en dan blijft er nog het energieke effect over. Met 4fa kun je echter ook een dip ervaren enkele dagen na het gebruik, al schijnt deze vaak minder sterk te zijn dan bij MDMA.

Ik heb het zelf nog nooit gebruikt (staat nog op m'n lijstje), deze info heb ik puur van internet.

Ben benieuwd of het wat voor je is! Lijkt me inderdaad een goed idee behoorlijk te minderen met je gebruik :) Lijkt me ook niet helemaal de bedoeling om elke week/2 weken 4fa te nemen, t is natuurlijk toch een opdonder voor je hersenen... Succes! :wave:

harry123

Bewuste gebruiker
Vervanging: 4fmp of 6apb lijkt er eg op

Maar het werkt beide op je sero dus niet optimaal voor je pauze.
Speed vind ik tijdens feestjes wel lekker, ook heerlijk in combi meet ghb heb ik gehoord. En dit werkt volgens mij niet op je sero, alleen speed een heel klein beetje.

zesje

Newbie
4FA/4FMP doen denk ik net als mephedrone en methylone ook teveel aanslag op je serotoninehuishouding. Via een ander medium kwam ik op 2cb wat ik zeker eens wil gaan proberen als ik eraan kan komen. En evt de combi speed/ghb alhoewel dat ook weer andere nadelen heeft volgens mij qua kater.

_SG_

Experimenterende gebruiker
ik heb al een paar keer 2cb gedaan gwn met chillen maar ook 1 keer op een feest.
had eerst best wat gedronken, beetje aangeschoten 15+/- 2cb gepakt dat ging aardig lekker.
je moet er wel tegen kunnen het was ff wennen amal met zatte en strakke mensen te staan terwijl ik aan de 2cb zat maar uiteindelijk wast egt chill gwn meer bier gehaald en lkkr spacen en dansen en een beetje praten met mensen.

Bovenaan