PottoeNinja
Newbie
Omdat ik al paar weken nergens meer kan aangeraken (weed, ...) vraag ik aan jullie de hulp om (veilige) alternatieve drugs op te sommen die jullie kennen. Ook hoop ik dat ze mij een high gevoel kunnen geven. 
Drientje zei:Je zou je eens in kunnen lezen in het farmaceutische gedeelte van dit forum en ook hoestdrank waar DXM(dextromethorfan) in zit is bij sommigen hier een favoriet tripmiddel. Waarom bestel niet je wiet via internet? Volgens mij zullen er vast wel coffeshops hier in NL zijn die het je toe sturen!
Welhallodaar zei:Drientje zei:Je zou je eens in kunnen lezen in het farmaceutische gedeelte van dit forum en ook hoestdrank waar DXM(dextromethorfan) in zit is bij sommigen hier een favoriet tripmiddel. Waarom bestel niet je wiet via internet? Volgens mij zullen er vast wel coffeshops hier in NL zijn die het je toe sturen!
Nee online verkoop is recent verboden geworden.
En Kratom is echt een alternatief voor wiet
maar je hebt geluk ik heb een website gevonden die zich niks aantrekt van de wet.
Code:http://www.cannabisexpress.nl/
ik heb het in een code gezet zodat ie niet te vinden is op google ofzo zoiets had ik gehoordshokora zei:Welhallodaar zei:Drientje zei:Je zou je eens in kunnen lezen in het farmaceutische gedeelte van dit forum en ook hoestdrank waar DXM(dextromethorfan) in zit is bij sommigen hier een favoriet tripmiddel. Waarom bestel niet je wiet via internet? Volgens mij zullen er vast wel coffeshops hier in NL zijn die het je toe sturen!
maar je hebt geluk ik heb een website gevonden die zich niks aantrekt van de wet.
Lekker handig om zo'n website dan op een publiek forum te zetten -.-
Kwaliteit wint altijd is ons motto, alle producten worden meerdere malen per dag door ons persoonlijk getest. Dit is noodzakelijk om de hoogste kwaliteit te kunnen waarborgen.

Goedendag
De door u gevraagde bestelling kunnen we ongewijzigd aanvaarden.
Maak het totaalbedrag over op giro 7031575 ten name van J Muller.
onder vermelding van uw factuurnummer.
Zodra het geld binnen is, zenden we u de bestelling.
Met vriendelijke groet
Cannabis Express
Amsterdam

Mwa, dat Kratom is wel een stuk subtieler hoor. Heb 1 keer de helft van een buisje (3gram) genomen maar ik vond het niet de moeite waard om te herhalen eerlijk gezegd.Welhallodaar zei:Drientje zei:Je zou je eens in kunnen lezen in het farmaceutische gedeelte van dit forum en ook hoestdrank waar DXM(dextromethorfan) in zit is bij sommigen hier een favoriet tripmiddel. Waarom bestel niet je wiet via internet? Volgens mij zullen er vast wel coffeshops hier in NL zijn die het je toe sturen!
Haha, dat klinkt bekend. Ik heb dat spul in mn mond geleegd en vervolgens een poging gedaan het weg te spoelen met energy drink. Dit resulteerde in een smerige, droge, plakkerige drap die onmogelijk in een keer door te slikken was. Toen het begon te werken zaten we letterlijk bewegingsloos tv te kijken. Nu was het wel in combinatie met wiet (daar wordt ik meestal ook vrij apathisch van).meisje20 zei:Kratom vind ik echt troep.
Ik heb het een keer gebruikt en ik heb de hele avond als een dood vogeltje op de bank gezeten.
Ik werd er zo fuckin' gaar van, ik wilde ook geen gesprekken voeren ofzo, ik wilde alleen maar zitten en voor me uit staren.
En vies dat het is! Gadverdamme.. ik had het in mijn milkshake gedaan, dat was me aangeraden, maar ik heb zitten kokhalsen voor 10. Ik heb een tijd erna ook niet normaal een milkshake kunnen drinken, zonder dat ik daaraan moest denken.
Nee, kratom is mij niet goed bevallen.
meisje20 zei:Cola & banaan?![]()
Daar heb ik nog nooit van gehoord, wat voor effect moet dat geven?
Is dat niet gewoon het placebo-effect? In cola zit misschien cafeine, maar zou er dan in godsnaam in bananen moeten zitten om er een effect mee te bereiken wat vergelijkbaar is met welke drugs dan ook?
Welhallodaar zei:ja maar de eigenaar van de smartshop zei toch echt dat het een alternatief van een jointje was

Welhallodaar zei:ik heb gehoord dat je de sliertjes die in de binnenkant van een banaan rookt dat je dan bad gaat

meisje20 zei:Cola & banaan?![]()
Daar heb ik nog nooit van gehoord, wat voor effect moet dat geven?
Is dat niet gewoon het placebo-effect? In cola zit misschien cafeine, maar zou er dan in godsnaam in bananen moeten zitten om er een effect mee te bereiken wat vergelijkbaar is met welke drugs dan ook?
gNuxx zei:Eet een nootmuskaatje, al raad ik je het niet aan!