Alternatieve drugs

Omdat ik al paar weken nergens meer kan aangeraken (weed, ...) vraag ik aan jullie de hulp om (veilige) alternatieve drugs op te sommen die jullie kennen. Ook hoop ik dat ze mij een high gevoel kunnen geven. :grin:

Drientje

DF-koning
Je zou je eens in kunnen lezen in het farmaceutische gedeelte van dit forum en ook hoestdrank waar DXM(dextromethorfan) in zit is bij sommigen hier een favoriet tripmiddel. Waarom bestel niet je wiet via internet? Volgens mij zullen er vast wel coffeshops hier in NL zijn die het je toe sturen!

geox

Bewuste gebruiker
Lachgas, legaal, niet te schadelijk en best leuk.
Kost je wel wat zo'n slagroomspuitbus maar daarna hoef je alleen maar patronen bij te kopen en die zijn niet zo duur denk ik..

Kan je vinden met Blokker ofzo..

Welhallodaar

Bewuste gebruiker
Drientje zei:
Je zou je eens in kunnen lezen in het farmaceutische gedeelte van dit forum en ook hoestdrank waar DXM(dextromethorfan) in zit is bij sommigen hier een favoriet tripmiddel. Waarom bestel niet je wiet via internet? Volgens mij zullen er vast wel coffeshops hier in NL zijn die het je toe sturen!

Nee online verkoop is recent verboden geworden.
En Kratom is echt een alternatief voor wiet

maar je hebt geluk ik heb een website gevonden die zich niks aantrekt van de wet.

PM voor link

Soma

Bewuste gebruiker
In de Blokker in België kan je die slagroompatronen niet vinden hoor. Daarvoor moet je al naar Makro gaan en daar heb je een speciale kaart voor nodig.

shokora

Wijs gebruiker
Welhallodaar zei:
Drientje zei:

maar je hebt geluk ik heb een website gevonden die zich niks aantrekt van de wet.

Code:
http://www.cannabisexpress.nl/

Lekker handig om zo'n website dan op een publiek forum te zetten -.-

Welhallodaar

Bewuste gebruiker
shokora zei:
Welhallodaar zei:
Drientje zei:

Code:

Lekker handig om zo'n website dan op een publiek forum te zetten -.-
ik heb het in een code gezet zodat ie niet te vinden is op google ofzo zoiets had ik gehoord :wink:

BlackRobBlunt

Wijs gebruiker
Kwaliteit wint altijd is ons motto, alle producten worden meerdere malen per dag door ons persoonlijk getest. Dit is noodzakelijk om de hoogste kwaliteit te kunnen waarborgen.

haha, zo'n bedrijfje lust ik ook wel :mrgreen:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
bij de sligro kan je een dagkaart halen,(id is wel nodig) en koop er ook een can slagroom bij, en een zakje taartgarnering .dan stellen ze verder geen vragen. en heb je er dubbel plezier van

edit, als je slagroompatronen haalt.

de bussen slagroom van de aldi werken ook goed... wel in een ballonnetje doen eerst. en krijg je wel slagroom in je mond dan is dat helemaal niet erg... toch?

Welhallodaar

Bewuste gebruiker
Goedendag
De door u gevraagde bestelling kunnen we ongewijzigd aanvaarden.
Maak het totaalbedrag over op giro 7031575 ten name van J Muller.
onder vermelding van uw factuurnummer.
Zodra het geld binnen is, zenden we u de bestelling.
Met vriendelijke groet
Cannabis Express
Amsterdam

ff aan me moeder vragen over die 2 gram wiet van 15,50 :openmouth: :rolleyes: :rolleyes:

Complicity

Belezen gebruiker
Welhallodaar zei:
Drientje zei:

Code:
Mwa, dat Kratom is wel een stuk subtieler hoor. Heb 1 keer de helft van een buisje (3gram) genomen maar ik vond het niet de moeite waard om te herhalen eerlijk gezegd.

Gemini

Badass junkie
Kratom vind ik echt troep.
Ik heb het een keer gebruikt en ik heb de hele avond als een dood vogeltje op de bank gezeten.
Ik werd er zo fuckin' gaar van, ik wilde ook geen gesprekken voeren ofzo, ik wilde alleen maar zitten en voor me uit staren.
En vies dat het is! Gadverdamme.. ik had het in mijn milkshake gedaan, dat was me aangeraden, maar ik heb zitten kokhalsen voor 10. Ik heb een tijd erna ook niet normaal een milkshake kunnen drinken, zonder dat ik daaraan moest denken.

Nee, kratom is mij niet goed bevallen.

Complicity

Belezen gebruiker
meisje20 zei:
Kratom vind ik echt troep.
Ik heb het een keer gebruikt en ik heb de hele avond als een dood vogeltje op de bank gezeten.
Ik werd er zo fuckin' gaar van, ik wilde ook geen gesprekken voeren ofzo, ik wilde alleen maar zitten en voor me uit staren.
En vies dat het is! Gadverdamme.. ik had het in mijn milkshake gedaan, dat was me aangeraden, maar ik heb zitten kokhalsen voor 10. Ik heb een tijd erna ook niet normaal een milkshake kunnen drinken, zonder dat ik daaraan moest denken.

Nee, kratom is mij niet goed bevallen.
Haha, dat klinkt bekend. Ik heb dat spul in mn mond geleegd en vervolgens een poging gedaan het weg te spoelen met energy drink. Dit resulteerde in een smerige, droge, plakkerige drap die onmogelijk in een keer door te slikken was. Toen het begon te werken zaten we letterlijk bewegingsloos tv te kijken. Nu was het wel in combinatie met wiet (daar wordt ik meestal ook vrij apathisch van).

Soma

Bewuste gebruiker
Je kan ook LSA zaadjes gaan kopen in de smartshop of online bestellen op azarius.
Cola icm banaan moet je ook eens proberen.

Gemini

Badass junkie
Cola & banaan? :confused:

Daar heb ik nog nooit van gehoord, wat voor effect moet dat geven?
Is dat niet gewoon het placebo-effect? In cola zit misschien cafeine, maar zou er dan in godsnaam in bananen moeten zitten om er een effect mee te bereiken wat vergelijkbaar is met welke drugs dan ook?

L

Lid 6909

Gast
idd, wel vaker dingen over banaan gehoord. Maar is allemaal bull volgens mij.

Spor

Wijs gebruiker
fles terpentine in een emmer gooien, en er dan met een handdoek over je kop boven gaan hangen. succesverzekerd :wink:

Spor

Wijs gebruiker
meisje20 zei:

Is dat niet gewoon het placebo-effect? In cola zit misschien cafeine, maar zou er dan in godsnaam in bananen moeten zitten om er een effect mee te bereiken wat vergelijkbaar is met welke drugs dan ook?

Ik weet er nix over, ik gebruik liever illegale drugs :P maar ik weet wel dat grapefruit het effect van benzo's versterkt, dus het moet wel mogelijk zijn. Zal wel de een of andere vage chemische reactie in je lichaam oproepen ofzo

Soma

Bewuste gebruiker
He, het was maar een grapje hoor :tongueout:. Iemand postte hier een tijdje geleden gewoon eens dat je kon trippen van cola icm banaan. Was natuurlijk bullshit :wave:.

Van multigaz kan je naar 't schijnt wel trippen, maar dat raadt ik je echt niet aan..

Spor

Wijs gebruiker
Welhallodaar zei:
ik heb gehoord dat je de sliertjes die in de binnenkant van een banaan rookt dat je dan bad gaat

Ja ! Kom ! Laten we allemaal lekker báááááááád gaan

En dan roken we direct massaal teennagels om parania te worden

:rolleyes:

shokora

Wijs gebruiker
meisje20 zei:

Niet nog een cola & banaan topic, dat komt echt om het half jaar een keer voor xD

Ik snap niet wat het punt is trouwens, waarom alternatieve drugs? Met een beetje goed zoeken kan iedereen fatsoenlijke drugs krijgen.

GODdamn

Experimenterende gebruiker
gNuxx zei:
Eet een nootmuskaatje, al raad ik je het niet aan!

2 superverse noten zyn wel okay
voel je je vreselijk stoned van
een goed alternatief misschien, maar niet meer dan 2 want dan is 't niet meer chill :B
(heb zelf wel ervaringen met 4 noten, maar dat is echt nevernooit meer, was gelukkig niet bad gegaan)

Bovenaan