Altijd bad trip, hoe kan dat.

Hallo mensen,
Ik heb pas 3 keer geblowd, de 1e keer voelde ik niks maar de 2de en 3de keer ging ik bad (dat denk ik). Bij de 2de keer had ik eerst een lach kick maar na 10-20 minuten voelde in de bloed door heel me lichaam stromen en werd het even zwart voor me ogen (20 seconden of zo). Toen dat over was knipperde alles net als ik alles plaatje voor plaatje zag, en voelde me erg rot, het was erg eng en dacht dat ik dood zou gaan , gelukkig waren er wat vrienden van me die me hielpen. Ik had toen een tijd niet wiet gerookt, 1-5maanden, ik probeerde het 2dagen geleden toch maar weer eens. Deze keer met een vriend ik ik al vanaf de basis school ken. Eerst voelde me benen en armen heel zwaar en was ik aan het relaxen toen me beste maat in de bosjes ging plassen ging weer alles knipperen ik riep hem en hij ging over dingen praten zodat ik niet erop zou letten hoe ik me voelde, dat hielp erg goed. We gingen toen naar me huis lopen en gingen rustig zitten op me kamer, na een uur of 2 was het over. Ik zal graag uitleggen hoe ik me voelde en wat ik zag. Toen we naar huis gingen voelde ik me neutraal maar als ik ergens te lang heen keek werd het een plaatje dus moest ik steeds met me ogen heen en weer, naar boven en beneden zodat ik normaal zag, ik had ook dat alles 3d leek. Voor de rest weet ik het niet meer zo goed. Ik zou graag willen weten of ik gwn aan het space was of een bad trip had. in ieder geval denk ik dat aan het beging toen alles ging knipperen een bad trip was. En hoe kan dat dat het altijd fout gaat :confused: :confused: :confused:

SmokeMe

Belezen gebruiker
Je gaat niet bad hoor, als je ff niemand hebt om mee te praten en je ff tijd voor jezelf hebt ga je altijd een stuk harder spacen

Je moet gewoon niet in paniek raken

En oja.. de wereld is standaard in 3D

mercury.31

Experimenterende gebruiker
rook hash ipv wiet, is wat lichter, althans wat minder fysiek stoned

ken wel mensen die ook snel bad gaan op wiet, maar hash wel kunnen hebben

Elfquest

Bewuste gebruiker
Sommige mensen kunnen er gewoon niet goed tegen. Je bent niet de enige hoor. Je kan dan beter niet meer blowen lijkt me..

soldiermoney

Bewuste gebruiker
Blow niet te veel. Neem 3 hijsen en wacht dan een half uurtje. Misschien dat wiet geen leuke uitwerking op je heeft. Probeer eesns hasj te roken ipv wiet :)

Ik ga ook vaak bad, maar ook vaak nie. Ik vind het nie echt erg:tongueout: sta bekent als de badtripking van de groep!
Ik ga altijd bad omdat ik te veel smoke, misschien ga jij te lang door omdat je denkt niet stoned genoeg te worden. De eerste les die ik kreeg was dat als je voelt dat je moet stoppen, Dat je moet stoppen. Misschien moet je wat rustiger aan doen.

KoxBox

Badass junkie
soldiermoney zei:
Blow niet te veel. Neem 3 hijsen en wacht dan een half uurtje. Misschien dat wiet geen leuke uitwerking op je heeft. Probeer eesns hasj te roken ipv wiet :)
=
Smokingpanda zei:
Probeer is een keer een andere wietsoort en neem daar maar ong 3 hijsjes van. Kijk dan hoe je je voelt.
+
mercury.31 zei:

Doet iemand eigenlijk nog de moeite om eerste de andere posts te lezen voor ze gewoon identiek hetzelfde zeggen?...

Oom Klaas

Badass junkie
KoxBox zei:
soldiermoney zei:
=
Smokingpanda zei:
Probeer is een keer een andere wietsoort en neem daar maar ong 3 hijsjes van. Kijk dan hoe je je voelt.
+
mercury.31 zei:

Doet iemand eigenlijk nog de moeite om eerste de andere posts te lezen voor ze gewoon identiek hetzelfde zeggen?...

Hoe meer reacties hoe "zekerder" je kan zijn van je zaak, beter dat veel mensen reageren dan 1 iemand.

Amaranth

Bewuste gebruiker
Wat Klaas zegt, alhoewel ik zelf de laatste tijd nauwelijks meer post omdat wat ik wil zeggen altijd al gezegd is :P

KoxBox

Badass junkie
Jah, dan kan ik in elk topic iedere keer als iemand iets post direct erna identiek hetzelfde posten... Het zou mooi worden dan.

Tripper

Wijs gebruiker
Jah, dan kan ik in elk topic iedere keer als iemand iets post direct erna identiek hetzelfde posten... Het zou mooi worden dan.

Frenzel

Heb dat ook altijd dat ik veel te hard ga op de softdrugs :mrgreen:
Denk dan ook dak dood ga, durf mensen nie meer in de ogen aan te kijken, want als ik het wel doe denk ik dat ze me niet mogen en willen vermoorden.
Krijg koude handen, zweten, spanning in bovenbenen, voel de ademhaling minder, geen honger meer, geen dorst, droge mond, eve niet kunnen slapen en inspiratie.
Na kort wachten wordt het prettig en krijg ik een overstroming aan grappige gedachten.
Bij goede kwaliteit wiet zie ik soms ook wat zachte kleurtjes die er int echt niet zijn.
Bad trip wil zeggen dat je te hoog gedoseerd hebt, maar je weet dan wel zeker dat je de volle mep van al het goede er achter aan krijgt.
Stoned worden vink telkens weer eng, maar als je het vaker blijft doen, raak je er aan gewend.
Of anders... neem eerst een angstdemper en ga dan stuff roken!
Alcohol dempt wel goed, proost!

&joy

De eerste keer dat je slecht ging, was volgens mij het probleem dat je te weinig had gegeten, je bloedsuikerspiegel daalt en je lichaam krijgt em niet snel genoeg terug aangevuld. Je voelt je beetje slecht + paniekreactie = standaard slechtgaan :(

De tweede keer zat je nog met die eerste keer in je hoofd, nu had je volgens mij wel genoeg gegeten maar omdat je wel werkelijk stoned was maar terug half in paniek sloeg kon je er niet van genieten.

Wat je dus moet doen:
- zorg dat je genoeg gegeten hebt, of wat te eten/drinken bij hebt
- niet meer aan vorige keer denken, zorg dat je iets leuks te doen hebt

enjoy :wave:

Zalmpy

Belezen gebruiker
Het kan je over een paar jaar helpen als je het gewoon niet meer probeert :P spaart veel geldb en moeilijkheden :)
ik heb nooit een bad trip gehad(wat ik best een prestatie vind in twee jaar blowen) maar als ik iemand uit zn bad trip haal, worden ze altijd het rustigste als ik vertel wat de werking van thc met je lichaam en geest doet. dus het is een goed plan om jezelf goed te informeren :)

KoxBox

Badass junkie
Ik vind de term "bad trip" hier toch een beetje misplaatst... Slechte ervaring misschien maar dit kan je onmogelijk vergelijken met een "bad trip" van paddo's ofzo.
Als je altijd zo een slechte ervaring hebt waarom stop je dan niet gewoon? Het is geen schande dat je niet blowt ofzo hoor, als het is om stoer te doen of gelijkaardige redenen dan ben je sowieso al niet goed bezig.

Drientje

DF-koning
Precies! Ik ben er juist erg blij mee dat ik niet tegen blowen kan, scheelt weer een struikelblok om over te vallen qua verslavings gevoeligheid.

KoxBox

Badass junkie
Drientje zei:
Precies! Ik ben er juist erg blij mee dat ik niet tegen blowen kan, scheelt weer een struikelblok om over te vallen qua verslavings gevoeligheid.

Gelukkig zijn er nog genoeg andere drugs om verslaafd aan te raken.

Zalmpy

Belezen gebruiker
KoxBox zei:
Drientje zei:

Lekkere instelling is dat :) Is het geen mogelijkheid om te PROBEREN nergens verslaafd aan te raken? :P

KoxBox

Badass junkie
StonerSmile zei:
KoxBox zei:
Drientje zei:

Lekkere instelling is dat :) Is het geen mogelijkheid om te PROBEREN nergens verslaafd aan te raken? :P

Het is maar best dat je alles zo serieus neemt.

Lord Herbal

Belezen gebruiker
KoxBox zei:
Drientje zei:

Niet alleen drugs, getuige de man die verslaafd raakte aan het kopen van merk-artikelen...

Paffert

Newbie
Goed eten helpt :grin: eerste keer toen ik blowde was het zeer prettig ik had ook een uur van tevoren een heel grote durum döner op :stoned:

Je moet gewoon echt in de stemming zijn om te blowen ook, niet doen als je moe bent en denken "ja dat doe ik er nog ff achteraan" maar doe het bijvoorbeeld als je blij bent door iets

ik ben ook 2 keer achter elkaar bad gegaan durf niet meer :tearsofjoy: ff paar maand wachten voordat de schrik weg is

KoxBox

Badass junkie
Paffert zei:
Goed eten helpt :grin: eerste keer toen ik blowde was het zeer prettig ik had ook een uur van tevoren een heel grote durum döner op :stoned:
Dat is toch wel persoonlijk, het is te zien hoe sterk je maag is. Ik ken er ook die rap misselijk worden als ze eerst veel te veel gegeten hebben en dan gaan blowen.

spacelord

Wijs gebruiker
Ik zat paar dagen terug in de Mississippi in maastricht (ja bagger shop, ik weet het maar hun ketama van 2.5/g is een mooi winstmakertje) en heb daar ook voor het eerst een soortgelijke ervaring gehad. Ik was voor het eerst sinds 2 jaar 4 weken gestopt met blowen en na die 4 weken pleurde ik ong halve gram wiet-halve gram afgaan in een joint en na de helft trok ik spierwiet, voelde men hart als een gek tekeer gaan en viel bijna flauw (was ook wel bloedheet daarbinnen). Toen ik naar buiten ging was het niet veel beter. Ik zag de grond als een spierwit laken en voelde me echt alsof ik in n bad trip zat (heb 3 weken geleden op lsd getript maar flashback lijkt me nogal onwaarschijnlijnk).

Misschien ging je slecht wegens een te warme temperatuur? Als ik een joint rook op n festival tusse de massa, 35° op mn knikker, dan ga ik ook wel zo door men knietjes.

Zalmpy

Belezen gebruiker
spacelord zei:
Ik zat paar dagen terug in de Mississippi in maastricht (ja bagger shop, ik weet het maar hun ketama van 2.5/g is een mooi winstmakertje) en heb daar ook voor het eerst een soortgelijke ervaring gehad. Ik was voor het eerst sinds 2 jaar 4 weken gestopt met blowen en na die 4 weken pleurde ik ong halve gram wiet-halve gram afgaan in een joint en na de helft trok ik spierwiet, voelde men hart als een gek tekeer gaan en viel bijna flauw (was ook wel bloedheet daarbinnen). Toen ik naar buiten ging was het niet veel beter. Ik zag de grond als een spierwit laken en voelde me echt alsof ik in n bad trip zat (heb 3 weken geleden op lsd getript maar flashback lijkt me nogal onwaarschijnlijnk).

Misschien ging je slecht wegens een te warme temperatuur? Als ik een joint rook op n festival tusse de massa, 35° op mn knikker, dan ga ik ook wel zo door men knietjes.

Alles wit? :confused:
nooit gehad, denk wel dat het een flashback was. of in ieder geval dat de lsd nog invloed op je space had.

Bovenaan