amazonian xtc paddo

jeffreyl

Newbie
ik heb net alvast 30 gr. amazonian xtc gekocht en mij vraag is hoeveel moet ik in 1x nemen ? daarnaast ben ik al 3 maanden zwaar aan het dieeten ivm krachttraing aka bodybuilding :confused: maar is de kans groter dat ik daarom eerder bad ga ? omdat ik minder eet dan normaal zeg maar.. thnx voor de reacties joh

jeffreyl

Newbie
maar is het nou verstandig dat ik vanavond meteen 30 gr. amazonian xtc paddestoelen in een keer op eet ? of gewoon verdelen...

Jan janssen

Bewuste gebruiker
Ellesdee zei:
ik zou voor de 30gram gaan :P

zie je ik geef goeie adviesen :wink: want wat elllesdee zegt is altijd waar :wink: :mrgreen: ik zou ook voor e 30 gr. gaan btw... of msichien moet je gewoon nog wa bij halen en er dan 60 gr. naar binnen werken met een halve liter lsd :smoke: :hearteyes:

Ellesdee

Badass junkie
TimKGB zei:
Ellesdee zei:
ik zou voor de 30gram gaan :P

zie je ik geef goeie adviesen :wink: want wat elllesdee zegt is altijd waar :wink: :mrgreen: ik zou ook voor e 30 gr. gaan btw... of msichien moet je gewoon nog wa bij halen en er dan 60 gr. naar binnen werken met een halve liter lsd :smoke: :hearteyes:

nou nou nou tim
shhht, niet onze geheime molotov cocktail verklappe :beer:

liquid state

Belezen gebruiker
ja je kan het beter gewoon volledig in 1 keer doen. Deed ik ook ze zijn wel sterker maar het is niet gelijk dat je bad gaat. Relax en laat je meevoeren.

En dat is wel de meest standaard tip die er is maar goed.

Ik snap daarom ook niet dat mensen bad kunnen gaan. ik kan het op 1 of andere manier niet.

Jan janssen

Bewuste gebruiker
liquid state zei:
ja je kan het beter gewoon volledig in 1 keer doen. Deed ik ook ze zijn wel sterker maar het is niet gelijk dat je bad gaat. Relax en laat je meevoeren.

En dat is wel de meest standaard tip die er is maar goed.

Ik snap daarom ook niet dat mensen bad kunnen gaan. ik kan het op 1 of andere manier niet.

Yur time will come little friend... and when time is there.. there is nothing you can do.. :smoke:

liquid state

Belezen gebruiker
Haha ik hoop het ik wil een keertje bad gaan. Misschien is de enige manier voor mij om bad te gaan via een ego death.

Maar voorlopig is mijn setting altijd perfect genoeg licht en een grote kamer (oude school) ik ken allerlei heerlijke muziek en als het bijna misgaat kan ik mezelf altijd weer recht praten.

Ik ben nooit depressief enz.

maar tot nu toe blijken de amazonian xtc ook mijn favoriet. maar ik moet nog equadoriaanse proberen( heb pas wel 2 gr gedroogde daarvoor en dat was maar een lichte trip.)

Bovenaan