Amerikaanse reportage over XTC, waar please?

MiNiMaLiSDope

Bewuste gebruiker
Heb hier een paar maand geleden ergens een link naar een video gezien. Het ging over de geschiedenis van XTC in Amerika, de reportage was van een bekende Amerikaanse zender.. Heb al verschillende keren gezocht maar kan hem niet trg vinden :confused:

Iemand die zich de link nog herinnert?

Was best interessant en heb het nodig om aan enkele mensen te laten zien dat XTC niet zooo rot is als ze wel denken.

:wave:

Blackout

Belezen gebruiker
Kijk daar hou ik nou van....een amerikaanse docu die de waarheid spreekt. Er word zoveel geluld over xtc...er zijn zoveel mensen te bekrompen om te begrijpen dat X af en toe chill is.

Nooit verwacht dat amerikanen er ook zo over denken:P

gamezz

Bewuste gebruiker
ik had ze ook eens gezien en snapte er niet veel van omdat ik het gevoel niet kende dankje ik gaze nu bekijken :grin:

evil_kermit

Bewuste gebruiker
het is voor een amerikaanse docu inderdaad heel eerlijk en open.en de gevoelens die ze beschrijven hehe kreeg er al weer zin in :grin:

Xpres

Newbie
Deze reportage heeft me bijna boos gemaakt...
Het is buitengewoon schandalig dat ze XTC verbieden omwille van... niks :confused:

Die grote baas van de DEA die daar ergens in het eerste deel in een debat zat had helemaal geen argumenten. En dan komen ze plots af met een leugenachtige studie?

Wat moet je nu nog geloven als gebruiker? Ahja, ze liegen over XTC, misschien liegen ze ook over Heroine, misschien is dat ook niet gevaarlijk :flushed: .

En zeggen dat die drug zo een mooi effect op de wereld zou kunnen hebben...

Blackout

Belezen gebruiker
Wat weten wij in het algemeen? Hele theorie waar ik het laatst over heb gehad. Het is miss een beetje complot denken (waar ik persoonlijk niet erg van hou) maar wij nemen ALLES voor lief wat de ''regering'' zegt.

Als ze zeggen dat we meer vitamine's moeten eten, doen we dat. Als ze zeggen dat drugs slecht voor je is, gebruiken (meesten:wink:) van ons het niet meer. Als ze zeggen dat je niet meer mag roken in de kroeg...staan we ineens als een stel kuddedieren buiten te roken.

*dit gaat eventjes verder op voorgaande :wink: *
Wat als ze onze voeding zoals brood en water met voorbedachte rade veranderen met stoffen zodat wij bijvoorbeeld dom blijven...

*dit gaat nog verder dan voorgaande*
Nu komt ook de aap uit de mouw (dit zijn echte LSD gedachtes van mij nl)... Wat als ze LSD dus juist verbieden omdat wij dan pas ECHT zien hoe het is op de wereld. Dat we op LSD pas echt beseffen wat er aan de hand is. Dat we dan pas uit die rare sleur van de maatschappij treden om met onze eigen ogen te zien wat er echt speelt. Religie? Is zo weg te relativeren....en zo kan je uren doorgaan....

Right...aan het begin van dit bericht nooit gedacht dat ik hier zou landen...maar bij deze :P

Bovenaan