amphebase of sulfat?

drop in

Newbie
hoe merk ik het verschil tussen amfetamine base of sulfat? an de geur?
welke kleur heeft "pure" dus keukenverse amfetamine? bestaat dat überhaupt?

klopt het dat de base schadelijker is voor het neusslijmvlies?

SWIM

Newbie
Amfetamine onder de vrije basevorm is de amfetamine die vlak na het chemisch reactieproces terug te vinden is. Als men deze amfetamine onder vrije base vorm verder behandelt met een bepaald zuur, dan krijgt men het uitgekristalliseerde amfetaminesulfaat. De base is slechter voor het slijmvlies en geeft een branderig gevoel bij het snuiven. De zoutvorm is wel bitter, maar minder gevaarlijk.

Zuivere amfetamine bestaat niet. Dat wil dan nog niet noodzakelijk zeggen dat de onzuiverheden gevaarlijk zijn. Laat best altijd eerst uw speed testen.

Peppi

Newbie
Amphetamine heeft nog een heel mooi zusje, genaamd Crystal. Dit is een zeer zuivere vorm van pep. Het lijkt op kristal (glass) en de werking is veel heftiger dan de amph, sullfjes en basetjes.
Het productieproces en de bekwaamheid van de kok bepaalt de oorspronkelijke kwaliteit. Pep hoort gewoon wit te zijn en crystal meth is zelfs reukloos (wordt veelal gerookt).
Je moet gelluk hebben om een poeder te vinden wat niet te veel versneden is (een kok doet dit naar alle waarschijnlijkheid niet, maar de ober zie ik wel voor aan)
Je weet het alleen als je het laat testen (70% is hoog voor een amp.sulf)
Geur zegt niets, sommige poederkes ruiken erg en branden je neus uit, maar de werking stelt weinig voor.
Persoonlijk heb ik goede ervaringen met kleffe pep in grote bonken.
Als het fijn is,hou ik er rekening mee dat ie behoorlijk versneden is..

Test it :sunglasses:

Peppi

SWIM

Newbie
ff bijtreden : methamfetamine freebase is de rookbare vorm en is niet reukloos. De geur van deze freebase doet denken aan de geur van een viskraam.

Bovenaan