AMT (α-methyltryptamine)

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Mijn vraag is of iemand bekend is met α-methyltryptamine (AMT). Dit is een tryptamine dat oraal te nemen is maar ook te roken. In lage doseringen werkt het als upper en hogere doseringen als psychedelica.

Ik ben benieuwd. :)

2C-Em

Belezen gebruiker
Ik weet dat het hier ligt, het vaak gepaard gaat met bodyload waaronder misselijkheid, maar dat ik het nog niet geprobeerd heb..

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Ik heb het geprobeerd, buiten een vervelende bodyload heb ik niks gemerkt, terwijl de dosis toch hoog genoeg was...

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Sublimo zei:
Ik heb het geprobeerd, buiten een vervelende bodyload heb ik niks gemerkt, terwijl de dosis toch hoog genoeg was...
Kreeg je geen oppeppend effect? Sommigen zeggen dat het ook wat weg heeft van MDMA.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
2C-Em zei:
Hoeveel had je genomen?

Ik denk rond de 40 mg.

Petrovic zei:
Sublimo zei:
Kreeg je geen oppeppend effect? Sommigen zeggen dat het ook wat weg heeft van MDMA.

Ik heb inderdaad wel een oppeppend effect gekregen, zelfs een licht trip gevoel. Dat was toen de trip moest beginnen, daarna is dat weer afgezwakt en bleef de irritante bodyload. Ik wil het nog eens opnieuw proberen, er worden immers mooie dingen over verteld. :)

5HTa

Experimenterende gebruiker
Ik heb het binnenkort en ben zeer nieuwschierig :grin: Ik heb er best wat goeie reacties over gehoord.

Het is schijnbaar wel heel erg speedy op het begin, en niet combineren met mdma!

Majestic

Newbie
Deze krijg ik binnenkort ook binnen, zeer benieuwd naar!
Krijg dan ook wat methoxetamine, ga die 2 apart eens proberen en als het bevalt voor een combo gaan..

Nakkers

Newbie
Ik heb een tijdje terug 30 mg gedaan, samen met een vriend.
Duurde lang voordat het opkwam, na een uur werd ik misselijk, ging over mijn nek
en toen na 1,5 a 2 het effect begon voelde ik me weer prima.
Milde visuals, niet al te sterke bodyload, nog redelijk helder.

Dus we vonden het een goed middel om nog wat andere tryptamines overheen te gooien,
aangezien 2C's en andere phenethylamines niet goed combineren.
DMT, en 4-AcO-MiPT gingen er prima bij, net als ketamine. Verder kan ik na inname
van de 4-Aco-MiPT niet veel meer zeggen over wat AMT deed, maar
de combinatie duurde vrij lang.

heb je dit trouwens gerook of oraal ingenomen?
ik ben aan het denken om de vaporazer nog is boven te halen.
dit leek me ook vrij nuttig http://www.alpha-methyltryptamine.com/
dit zouden ongeveer de dossisen zijn met de effecten van de betreffende proefpersoon.
lijkt me wel leuk spul waar je toch wel wat mee kunt experimenteren betreffende het effect.
twijfel nu wat ik vanavond wil doen amt of methoxetamine.

wapinhetweekend

Sublimo zei:
Ik denk rond de 40 mg.

Bij een dosis van 5mg gerookt, had ik zeker wel een mooi effect :hearteyes:
eerste paar uur beetje pep-achtig, vrij helder, goede concentratie en na 3-4uur begon het zich van de psychedelische kant zien wat nog 8-9uur aanhield :openmouth:

ik ben er toch benieuwd naar.
ik hoop enigzins dat ik er dit weekend tijd voor vind...
aangezien de effecten ook wel even duren als ik zo lees :)
waren de psychedelische effecten eigenlijk mild of toch eerder een heftige ervaring?

wapinhetweekend

katastroof zei:
ik ben er toch benieuwd naar.
ik hoop enigzins dat ik er dit weekend tijd voor vind...
aangezien de effecten ook wel even duren als ik zo lees :)
waren de psychedelische effecten eigenlijk mild of toch eerder een heftige ervaring?
ligt aan de doseringen, meestal als je de hoogste common aanhoud zit je wel snor :tearsofjoy:

Oral Dosage: Smoked Dosage:
Threshold: 5-15 mg Threshold: 2 mg
Light: 15-20 mg Light: 4-5 mg
Common: 20-40 mg Common: 6-10 mg
Strong: 35-60 mg Strong: 10-20+ mg
Heavy: 60-80 mg

vanavond ga ik het eindelijk is uitproberen.
ben echt wel nieuwschierig!
research chemicals gaan de laaste tijd toch sterk vooruit is men indruk :grin:
benzo fury, methoxetamine...
denk dat ik 10 mg ga vaporizen.

Kozmik

Newbie
Heb er een tijd terug 55mg van gedaan(ik weeg 70 kg), is toch wel hevig tripspul 'k vind het gek dat hierboven mensen zijn die er niets interessants van voelden. misschien geen amt, of te lage dosis. Enkele hevige OEV en veel CEV gehad, minstens 10u getript, een badkuip vol gezweet en in totaal meer dan 30u niet kunnen slapen. en mn pupillen waren zo groot als de maan

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Chris Pontius zei:
Hoe mindfuck gevoelig is het tripgedeelte van deze dope? Vergelijken met andere dope. (2c-b, lsd, paddo's)
Laag, als je de dosis laag houdt. Dan is het voornamelijk een stimulant hoor ik van velen. PB Jcutter, die heeft er best wat ervaring mee.

jcutter

Badass junkie
Ik heb 7,5mg aMT dagelijks gebruikt. Zo werd er het in de jaren 60 als medicijn gebruikt in rusland. Werd een beetje psychotisch op ten duur :flushed:

midley

Newbie
wel, om een of andere reden is dit m'n favoriet geworden. Ik wordt er zo ongelooflijk lacherig van, en dat humeur blijft even hangen de volgende dagen :)

ik denk wel dage der best ni teveel dagen achtereen aan hangt, 2 dagen achtereen was genoeg om randje zot te worden.. maar ja da hangt af van mens tot mens en hoe ge er mee omgaat. Ook waarschijnlijk door de weinig slaap omdat het toch vrij lang duurt.

Bovenaan