drunkenmonkey
Experimenterende gebruiker
hallo ,
Ik heb enkele zaadjes gekocht bij azarius ( 10g voor 7euro )
Op azarius staat er " Verder wordt cebil gesnoven, gerookt of ingenomen in de vorm van chicha"
Ik vind dingen snuiven niet echt fijn dus voor deze optie kies ik dan ook NIET.
Het liefst zou ik het willen roken .. Dus probeerde ik dat vandaag
Ik verwarmde een vuurtje & liet er 3 zaadjes op roosteren.Enkel 1 zaadje pofte , het andere was verbrand & het 3e zaadje deed ik net op tijd uit de pan om nog een verbrand zaadje te vermijden.
Toen deed ik het in de microgolf oven ( wat niet slim was) en hoorde ik een flinke knal na 2seconden .Vervolgens kwam er rook uit de microgolfoven maar het zaadje was dus ook klaar.
Ik pelde de 2zaadjes en deed het binnenste in een pot , toen vermaalde ik het tot poeder en was het dus klaar voor consumptie ?!
Dan deed ik het op wat zilverpapier en verwarmde het met een aansteker .. De witte rook ( er was WEINIG rook merkbaar) ademde ik in ..
Ik moest 1x hoesten ( was waarschijnlijk niet eens van de rook want loop elke minuut te hoesten door ziek zijn ). Het effect, wel .. dat is het probleem
Ik merkte niets vreemd op , alleen mijn neus had even geen gevoel meer ( ook waarschijnlijk doordat ik ziek ben :P )
Weet iemand wat ik verkeerd deed ?
Zijn 2 zaadjes wel genoeg?
Is het ook mogelijk om dit poeder met wat tabak op te roken ?
Ik heb enkele zaadjes gekocht bij azarius ( 10g voor 7euro )
Op azarius staat er " Verder wordt cebil gesnoven, gerookt of ingenomen in de vorm van chicha"
Ik vind dingen snuiven niet echt fijn dus voor deze optie kies ik dan ook NIET.
Het liefst zou ik het willen roken .. Dus probeerde ik dat vandaag
Ik verwarmde een vuurtje & liet er 3 zaadjes op roosteren.Enkel 1 zaadje pofte , het andere was verbrand & het 3e zaadje deed ik net op tijd uit de pan om nog een verbrand zaadje te vermijden.
Toen deed ik het in de microgolf oven ( wat niet slim was) en hoorde ik een flinke knal na 2seconden .Vervolgens kwam er rook uit de microgolfoven maar het zaadje was dus ook klaar.
Ik pelde de 2zaadjes en deed het binnenste in een pot , toen vermaalde ik het tot poeder en was het dus klaar voor consumptie ?!
Dan deed ik het op wat zilverpapier en verwarmde het met een aansteker .. De witte rook ( er was WEINIG rook merkbaar) ademde ik in ..
Ik moest 1x hoesten ( was waarschijnlijk niet eens van de rook want loop elke minuut te hoesten door ziek zijn ). Het effect, wel .. dat is het probleem
Ik merkte niets vreemd op , alleen mijn neus had even geen gevoel meer ( ook waarschijnlijk doordat ik ziek ben :P )
Weet iemand wat ik verkeerd deed ?
Zijn 2 zaadjes wel genoeg?
Is het ook mogelijk om dit poeder met wat tabak op te roken ?