Anadenanthera colubrina

drunkenmonkey

Experimenterende gebruiker
hallo ,

Ik heb enkele zaadjes gekocht bij azarius ( 10g voor 7euro )
Op azarius staat er " Verder wordt cebil gesnoven, gerookt of ingenomen in de vorm van chicha"
Ik vind dingen snuiven niet echt fijn dus voor deze optie kies ik dan ook NIET.
Het liefst zou ik het willen roken .. Dus probeerde ik dat vandaag

Ik verwarmde een vuurtje & liet er 3 zaadjes op roosteren.Enkel 1 zaadje pofte , het andere was verbrand & het 3e zaadje deed ik net op tijd uit de pan om nog een verbrand zaadje te vermijden.
Toen deed ik het in de microgolf oven ( wat niet slim was) en hoorde ik een flinke knal na 2seconden .Vervolgens kwam er rook uit de microgolfoven maar het zaadje was dus ook klaar.
Ik pelde de 2zaadjes en deed het binnenste in een pot , toen vermaalde ik het tot poeder en was het dus klaar voor consumptie ?!

Dan deed ik het op wat zilverpapier en verwarmde het met een aansteker .. De witte rook ( er was WEINIG rook merkbaar) ademde ik in ..
Ik moest 1x hoesten ( was waarschijnlijk niet eens van de rook want loop elke minuut te hoesten door ziek zijn ). Het effect, wel .. dat is het probleem
Ik merkte niets vreemd op , alleen mijn neus had even geen gevoel meer ( ook waarschijnlijk doordat ik ziek ben :P )

Weet iemand wat ik verkeerd deed ?
Zijn 2 zaadjes wel genoeg?
Is het ook mogelijk om dit poeder met wat tabak op te roken ?
 

KoxBox

Badass junkie
Ik heb het nu net gewoon even opgezocht op de site van Azarius want ik ken het niet.
Volgens mij moet je gewoon wat meer nemen, die doseringen zijn richtlijnen die meestal laag gehouden worden om je te "beschermen" dus ik zou gewoon eens 3 zaadjes proberen...

Natuurlijk moet je niet ineens berserk gaan en 10 zaden nemen maar gewoon rustig opbouwen.
En zoals bij veel middelen zal je pas de echte ervaring krijgen als je het snuift...
 
Bovenaan