Andere kant van 3MMC ontdekt

Raketje

Belezen gebruiker
Beste lezers,

ik gebruik sinds een maand of 2 af en toe wel eens 3mmc. Nu had ik dinsdag middag voor het eerst een bommetje gedaan met +- 250mg. Na een half uurtje klapte hij in alsof ik verse mdma kristallen door m’n neus heb gegooid. Wat een gevoel zeg. Kippenvel over mijn hele lichaam. Super praatgraag en ik wou knuffelen! En het kippenvel gevoel over mijn hoofd maakte toch ook enigszins geil. Alsof er een vrouw door je haren zit te friemelen. Omhoog kreeg ik m niet, Maarja waren nog zat andere dingen te doen.

Vervolgens ben ik 3 sleutelpunten verder en is het 00.00 uur. Ik zat nogsteeds kneitertje hard te gaan op dit spul. Maar dan kijk je op de klok en dan begint het 3mmc grapje. Het stemmetje in je hoofd ziet dat het bedtijd is. En zegt: rook nog maar even een sigaretje, daarna nog een laatste sleutelpunt en dan lekker naar bed. En daar ga je, op naar bed maar na een half uur nogsteeds door het internet te scrollen. En dan toch maar nog even roken. En het zelfde riedeltje opnieuw en opnieuw. En dan ineens is het 07.00 en moet je je al weer gaan opfrissen om weer een dag te functioneren. Ik pak mijn tas, jas en mijn portemonnee. Met dat ik naar buiten loop merk ik hoe moe mijn hoofd is op dat moment. Dus ik loop terug naar binnen om mijn snuif op te halen, ik ga het anders echt niet volhouden. Eenmaal aangekomen op mijn studie kak ik helemaal in en ik ga even naar de wc. En toen ik mijn zakje wou pakken begonnen mijn handen flink te trillen. Maar ik moet wel anders ben ik niets meer waard vandaag.

Dit is nog 5 keer gebeurd tijdens mijn dag op de studie. Hup trein terug naar huis. Naar binnen en alles word anders. Ik neem nog een snuif voor ik mijn zakje opberg. En loop naar mijn doosje toe om mijn zakje weer in te leggen en zie dat ik nog maar n halve gram over heb van de 3 dat ik al weken had liggen. Dan word je wel even geconfronteerd. Maarja geen weg meer terug. Het zit al in mijn bloed. Ik snuit mijn neus met volle kracht om nog enigszins iets van mijn laatste snuif eruit te krijgen. Maar meer dan wat snot en een beetje bloed kwam er niet uit. Ik voelde me beschaamd van mezelf en ga de was maar doen. Pleur wat eten in de magnetron 3 minuten later “Ping”. Ik schep mijn eten op en begin ineens door het geluid van mijn wasmachine een radio zender te horen. Dus ik loop alle radio’s in huis na of ik er niet eentje aan heb gelaten. Zal wel aan mij liggen denk ik. Ik loop met mijn eten naar de woonkamer, leg mijn beentjes omhoog en zet Family Guy op. De katten kwamen even hallo zeggen en een kus halen. Die ze ook allebei kregen. Sinds die kus continu een kattenhaar in mijn mond gehad, dacht mijn gevoel tenminste. Na dat ik het eten op had keek ik even in de spiegel om te kijken of ik er enigsins normaal uit zag. Ik zag wat tussen mijn tanden zitten, dus ik haal een tandenstoker en wil het weghalen. Maar elke keer als ik het eruit wou halen. Zat t weer bij een andere tand. Toen wist ik t zeker; ik ben aan het trippen en moet nu goed opletten.

Ik ben naar bed gegaan rond 23.00 toen het even wel erg hard ging. Terwijl de wasmachine begint te centrifugeren en ik het liedje vergeleek met Linkin park, legde ik mijn mobiel weg en zag ik al mijn bewegingen in slowmotion. Dus ik ging slapen om er doorheen te gaan. Dit is mij gelukkig goed afgegaan. Maar werd echt beroerd wakker vanochtend en zodra er ook maar in mijn gedachte kwam dat een lijntje 3mmc dit oplost ben ik naar m’n doosje gelopen. En heb dat spul in de wc gegooid. Ik ben er klaar mee. Wat begon als een leuke vibe een paar maandjes terug. Heeft best wel een vervelende andere kant laten zien.

Groetjes,
J

Ik weet dat mijn gebruik niet goed was de afgelopen dagen. Maar wou het toch delen!
ik wist niet zeker of het een tripreport genoemd kan worden. Dus hij mag eventueel verplaatst worden.

Raketje

Belezen gebruiker
De gemiddelde 3-mmc gebruiker of naja op zn minst weetje dat slikken zoveel chiller is , al mijn vrienden zijn verbaast dat ik slik edit: slik 3mmc dan he viespeuken :tearsofjoy:
Ja vond ik tijdens het gebruik ook. Maar had die sleutelpuntjes er niet bij moeten doen. Voel me nogsteeds hondsberoerd en heb net tijdens een dutje voor t eerst slaapverlamming meegemaakt

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Wat je omschrijft zijn typische stim-slaaptekort-hallucinaties. Als je niet slaapt, gaan je hersenen dit soort shit nu eenmaal doen. Het horen van muziek of radiozenders in geluiden van apparaten of stromend water is bijvoorbeeld enorm herkenbaar. Dat is met ‘gewoon’ nuchter slaaptekort of met ‘gewoon’ een of enkele nachten pep-doorhalen al het geval. Laat staan met een middel wat ook nog behoorlijk op je serotonine inwerkt, wat de neiging tot serieus hallucineren alleen maar verder vergroot.

Goed dat je letterlijk en figuurlijk in de spiegel keek en jezelf een halt toe hebt geroepen, want eenmaal op zo’n punt aangekomen takelt het alleen maar verder af. Verstandig dat je het restje weg hebt gedaan! Uitstel van executie (en een executie die langer en pijnlijker wordt naarmate je verder uitstelt) is sowieso geen oplossing en het is goed dat je actief ingrijpt op het moment dat je dat nog beseft.

Leuk stofje, 3-MMC, maar voor sporadisch zeer kortdurend gecontroleerd gebruik. Veel mensen kunnen het daar niet bij laten.

Is de kater inmiddels een beetje beter uit te houden? Slaapverlamming schrijf je, dit heb ik vroeger ook wel meegemaakt na teveel MDMA! Heel duidelijk causaal verband.

Weet dat deze symptomen te wijten zijn aan de tekorten aan stofjes en dat dit tijdelijk is. Voel jezelf niet té schuldig, het zal wegtrekken over de dagen. Sterkte!

billnye

Belezen gebruiker
erg knap dat je het weg heb gedaan ipv meer halen of door gaan veel doen dat dus en hebben een verslaving t pakken dit zijn wel de red flags dat als je door gaat elke dag zo dat je een probleem t pakken heb

StraatPiraat

Badass junkie
De gemiddelde 3-mmc gebruiker of naja op zn minst weetje dat slikken zoveel chiller is , al mijn vrienden zijn verbaast dat ik slik edit: slik 3mmc dan he viespeuken :tearsofjoy:
FOR REAL! Ik probeer al zo lang mensen mee te geven dat slikken the way to go is en alsnog weigeren ze t te proberen omdat ze t eng vvinden of snuiven prima vinden.
Once you try you don't go back.

Numiah

Experimenterende gebruiker
FOR REAL! Ik probeer al zo lang mensen mee te geven dat slikken the way to go is en alsnog weigeren ze t te proberen omdat ze t eng vvinden of snuiven prima vinden.
Slikken en boofen vond ik altijd enorm tegenvallen. Geen dikke geile rush, alleen wat alertheid.
Dus stellen dat iedereen dit zou moeten gaan doen heeft geen zin.

Kibo3

Bewuste gebruiker
Lekker snuiven word je hard van! Een traantje tijdens het proces kan absoluut geen kwaad.

Ik vind persoonlijk de werking bij snuiven het fijnst en niet zo last met snuiven van 3/4mmc.

Raketje

Belezen gebruiker
Wat je omschrijft zijn typische stim-slaaptekort-hallucinaties. Als je niet slaapt, gaan je hersenen dit soort shit nu eenmaal doen. Het horen van muziek of radiozenders in geluiden van apparaten of stromend water is bijvoorbeeld enorm herkenbaar. Dat is met ‘gewoon’ nuchter slaaptekort of met ‘gewoon’ een of enkele nachten pep-doorhalen al het geval. Laat staan met een middel wat ook nog behoorlijk op je serotonine inwerkt, wat de neiging tot serieus hallucineren alleen maar verder vergroot.

Goed dat je letterlijk en figuurlijk in de spiegel keek en jezelf een halt toe hebt geroepen, want eenmaal op zo’n punt aangekomen takelt het alleen maar verder af. Verstandig dat je het restje weg hebt gedaan! Uitstel van executie (en een executie die langer en pijnlijker wordt naarmate je verder uitstelt) is sowieso geen oplossing en het is goed dat je actief ingrijpt op het moment dat je dat nog beseft.

Leuk stofje, 3-MMC, maar voor sporadisch zeer kortdurend gecontroleerd gebruik. Veel mensen kunnen het daar niet bij laten.

Is de kater inmiddels een beetje beter uit te houden? Slaapverlamming schrijf je, dit heb ik vroeger ook wel meegemaakt na teveel MDMA! Heel duidelijk causaal verband.

Weet dat deze symptomen te wijten zijn aan de tekorten aan stofjes en dat dit tijdelijk is. Voel jezelf niet té schuldig, het zal wegtrekken over de dagen. Sterkte!
Inmiddels gaat wel goed. Eten gaat steeds beter. Soms als ik teveel in m’n hoofd heb slaat alles een beetje op hol, maar na 5 min zitten word alles weer rustig.

net nog n halve gram gevonden en wederom direct doorgespoeld. Weg ermee.

die slaapverlamming zit me nogsteeds dwars en ik slaap hier door ook slecht. Toch wel een beste impact gehad daardoor..

tess69

Experimenterende gebruiker
ik heb toch 2 bev
Ja slikken is chill maar duurt langer en je moet het op een lege maag nemen. Snuiven? Leg gewoon n lijn van 200, naar binnen, tien seconden huilen, een uur/half trekken, herhalen
lik heb toch 2 bevallingen achter de rug maar snuiven.... vreselijk . pijn in mijn neus joh. trek t echt niet

Kibo3

Bewuste gebruiker
ik heb toch 2 bev

lik heb toch 2 bevallingen achter de rug maar snuiven.... vreselijk . pijn in mijn neus joh. trek t echt niet
Het bijt even. Soms kan het zo zijn dat de 3/4mmc vlokkerig word. Dan snuif je grotere vlokken op wat pijn kan doen. Een free-pass is er sws niet.

Nog nooit 3mmc gesnoven, ik wil ook niet snuiven, m’n broer had nog 3mmc pillen liggen van 150mg en die waren perfect. Ik kon super lang door en ging veel praten. Nu slik ik poeder omdat die pillen op zijn en ik voel eigenlijk niet meer dan alertheid en een energie kick. Is dit normaal of doe ik iets verkeerd? En hoe is 3mmc voor je maag als je het slikt?

ChefCurry

Bewuste gebruiker
Inmiddels gaat wel goed. Eten gaat steeds beter. Soms als ik teveel in m’n hoofd heb slaat alles een beetje op hol, maar na 5 min zitten word alles weer rustig.

net nog n halve gram gevonden en wederom direct doorgespoeld. Weg ermee.

die slaapverlamming zit me nogsteeds dwars en ik slaap hier door ook slecht. Toch wel een beste impact gehad daardoor..
Voortaan in de prullenbak gooien. Beter dan spoelen door de wc.

Raketje

Belezen gebruiker
@Sonja Nakker ik kan je niet serieus nemen met zo’n briljant gekozen naam. Nee jk, hoop dat het nu beter met je gaat.
Haha ik zie wel vaker je waardering voor mijn naam, dankjewel daarvoor.. leuk!

Inmiddels gaat t beter met me. Tijd in kliniek geweest en nu weer fijn thuis, vrienden om me heen die me gedachtes rustig houden. Echter heb ik HPPD aan alles overgehouden helaas.

Dirkdirk

DF-koning
Echter heb ik HPPD aan alles overgehouden helaas.
Dat is niet iets wat je vaak ziet bij 3mmc. Je hebt het niet getroffen, hè? Al die nieuwe rc caths, cmc, gmc, mmc, drugs die de methylgroep hebben verplaatst op de benzeenring naar 2 (wat echt een fucking stupid idee is) mensen die chloor fluor broom jodide en zuurstof eraan plakken, laat het liggen.

It’s all crap and it’s bad for ya 😬

Raketje

Belezen gebruiker
Dat is niet iets wat je vaak ziet bij 3mmc. Je hebt het niet getroffen, hè? Al die nieuwe rc caths, cmc, gmc, mmc, drugs die de methylgroep hebben verplaatst op de benzeenring naar 2 (wat echt een fucking stupid idee is) mensen die chloor fluor broom jodide en zuurstof eraan plakken, laat het liggen.

It’s all crap and it’s bad for ya 😬
In de tussentijd is er heel wat bijgekomen nog. 2 maand kliniek gezeten voor ketamine gebruik. 3mmc is geen verleiding meer gelukkig. Maar keta blijft ergens nog altijd een plekje in m'n hart hebben op de een of andere manier

Dirkdirk

DF-koning
In de tussentijd is er heel wat bijgekomen nog. 2 maand kliniek gezeten voor ketamine gebruik. 3mmc is geen verleiding meer gelukkig. Maar keta blijft ergens nog altijd een plekje in m'n hart hebben op de een of andere manier
Oh ja, dat ken ik zeker. Ketamine zal altijd een plek in mijn hart hebben. Ben er clean van en heb het nooit zo extreem gebruikt, maar het heeft me wel een kant laten zien die ik niet mocht zien. Ik heb achter het gordijn gekeken en dat was dom.

Nu gaat het goed en ben ik clean en in behandeling, ga in begeleid wonen en krijg ik intensieve begeleiding. Dus ket is geen probleem meer voor mij. Maar my god, she touched my naughty places 😌

Raketje

Belezen gebruiker
Oh ja, dat ken ik zeker. Ketamine zal altijd een plek in mijn hart hebben. Ben er clean van en heb het nooit zo extreem gebruikt, maar het heeft me wel een kant laten zien die ik niet mocht zien. Ik heb achter het gordijn gekeken en dat was dom.

Nu gaat het goed en ben ik clean en in behandeling, ga in begeleid wonen en krijg ik intensieve begeleiding. Dus ket is geen probleem meer voor mij. Maar my god, she touched my naughty places 😌
2 dagen voor ik de kliniek in ging had ik een afscheid van keta. Helaas minder plezierig dan hoe ik hoopte dat t ging

TRIGGER WARNING *DOOD*

ik had 2/3 uur een leuke trip, totdat ik in mijn ooghoek een lichaam zag hangen aan een strop. En overal waar ik heen ging bleef dat beeld mij volgen, ook wanneer ik mijn ogen dicht deed. Het leek net alsof ze niet dicht konden, want ik kon gewoon rondkijken.

Maar ondanks dat die nare ervaring er was. Heb ik ook veel te veel leuke en geweldige en interessante ervaringen gehad.

Dirkdirk

DF-koning
2 dagen voor ik de kliniek in ging had ik een afscheid van keta. Helaas minder plezierig dan hoe ik hoopte dat t ging

TRIGGER WARNING *DOOD*

ik had 2/3 uur een leuke trip, totdat ik in mijn ooghoek een lichaam zag hangen aan een strop. En overal waar ik heen ging bleef dat beeld mij volgen, ook wanneer ik mijn ogen dicht deed. Het leek net alsof ze niet dicht konden, want ik kon gewoon rondkijken.

Maar ondanks dat die nare ervaring er was. Heb ik ook veel te veel leuke en geweldige en interessante ervaringen gehad.
Ketamine blijft de bizarste drug die ik ooit heb geprobeerd. LSD, paddestoelen, 2c’s, stims, allemaal leuk en enigszins uit te leggen maar kan bij ket mijn vinger er niet op leggen wat het nou precies met je doet. Ik heb tot nu toe alleen maar goede ervaring gehad omdat ik mijn dosis ken, en weet er verstandig mee om te gaan, maar het fuckt wel echt bizar hard met je brein op onverklaarbare wijze.

Raketje

Belezen gebruiker
Ketamine blijft de bizarste drug die ik ooit heb geprobeerd. LSD, paddestoelen, 2c’s, stims, allemaal leuk en enigszins uit te leggen maar kan bij ket mijn vinger er niet op leggen wat het nou precies met je doet. Ik heb tot nu toe alleen maar goede ervaring gehad omdat ik mijn dosis ken, en weet er verstandig mee om te gaan, maar het fuckt wel echt bizar hard met je brein op onverklaarbare wijze.
Misschien een beetje raar. Maar ik denk af en toe ook dat er veel meer uit een keta trip te halen valt, en er ook vele breakthroughs mee behaalt kunnen worden..

Dirkdirk

DF-koning
Misschien een beetje raar. Maar ik denk af en toe ook dat er veel meer uit een keta trip te halen valt, en er ook vele breakthroughs mee behaalt kunnen worden..
Dat ben ik met je eens. Maar het is een bijzondere drug. Je moet niet iemand een lijn aanbieden en zeggen stofzuig maar, je moet diegene kennis laten maken op een rustige manier. En ik denk zeker dat er veel positieve dingen te behalen valt met ketamine. (Met veel andere disso’s ook overigens.m). Je moet er alleen verstandig mee omgaan. Het is zo’n drug waarbij als het fout gaat dan gaat het FOUT FOUT.

Raketje

Belezen gebruiker
Dat ben ik met je eens. Maar het is een bijzondere drug. Je moet niet iemand een lijn aanbieden en zeggen stofzuig maar, je moet diegene kennis laten maken op een rustige manier. En ik denk zeker dat er veel positieve dingen te behalen valt met ketamine. (Met veel andere disso’s ook overigens.m). Je moet er alleen verstandig mee omgaan. Het is zo’n drug waarbij als het fout gaat dan gaat het FOUT FOUT.
Helemaal eens.

Een vriendin van mij wou eens keta proberen vorige week. Dus ik heb haar tripsitter gespeeld en voor haar gedoseerd. Liever 10 kleine puntjes, dan 1 grote en dat het effect te overweldigend is. Liever dat het langzaam op komt dan, zodat ze eraan kon wennen

Dirkdirk

DF-koning
Helemaal eens.

Een vriendin van mij wou eens keta proberen vorige week. Dus ik heb haar tripsitter gespeeld en voor haar gedoseerd. Liever 10 kleine puntjes, dan 1 grote en dat het effect te overweldigend is. Liever dat het langzaam op komt dan, zodat ze eraan kon wennen
Ik heb ooit eens 2 lijnen van 50/75 mg vrij sterke ketamine gesnoven, na voorgaande ervaringen natuurlijk het was niet mijn eerste keer, en ik voelde me fantastisch. Geen k-hole, maar lekker op de lounge liggen en even naar mars op vakantie, oortjes in, het was geweldig! Maar kon daarna nog 2 uur alleen maar lopen alsof ik in mijn broek had gepist. You know, de ket-walk. Die blijft altijd lang hangen bij mij.

Raketje

Belezen gebruiker
Ik heb ooit eens 2 lijnen van 50/75 mg vrij sterke ketamine gesnoven, na voorgaande ervaringen natuurlijk het was niet mijn eerste keer, en ik voelde me fantastisch. Geen k-hole, maar lekker op de lounge liggen en even naar mars op vakantie, oortjes in, het was geweldig! Maar kon daarna nog 2 uur alleen maar lopen alsof ik in mijn broek had gepist. You know, de ket-walk. Die blijft altijd lang hangen bij mij.
Afgelopen oktober werkte ik bij een rave in de maassilo, maar ivb met de drukte moesten we de trap ook open gooien, dus daar was ik tickets aan t scannen. Zo grappig om dan die blikken te zien van verkette mensen die 10 verdiepingen omhoog moeten lopen omdat ze geen geduld hadden voor de lift.

Ik hou ervan haha

Dilla

Newbie
Afgelopen oktober werkte ik bij een rave in de maassilo, maar ivb met de drukte moesten we de trap ook open gooien, dus daar was ik tickets aan t scannen. Zo grappig om dan die blikken te zien van verkette mensen die 10 verdiepingen omhoog moeten lopen omdat ze geen geduld hadden voor de lift.

Ik hou ervan haha
Die trappen in de maassilo zijn ook wel heel grappig hoor, ik was in augustus volgensmij naar Rotterdam rave festival, en daarna de after in maassilo ook meegepakt. Ik en mijn vrienden besloten het laatste uurtje bij dyen te knallen in de Now&Now, maar toen dat af was bleek de rij voor de lift zo immens groot dat we de trap besloten te nemen. Compleet ket vaag naar beneden gelopen en voor ons gevoel deden we daar echt 20 minuten over. Er leek maar geen einde aan te komen en elke verdieping waar je kwam leek precies hetzelfde. Super grappig en de maassilo is wel echt een van de weinige plekken waar je dat soort dingen kan meemaken

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Voortaan in de prullenbak gooien. Beter dan spoelen door de wc.
Als je je een echte junk wilt voelen die na een half uur de hele prullenbak overhoop gaat halen voor een half grammetje dan zeker doen. Als je clean wilt blijven spoel je 't beter door de WC.
Jup haha

Als je het echt netjes wilt doen asap aan iemand afgeven die niet gebruikt of ermee om kan gaan en die het je ook nooit terug zal geven. Dan kan diegene het inleveren bij de apotheek.
Zo zijn mijn grote RC voorraden weggegaan.

Sorry, ik ben echt dood op haha. Maar slaapverlamming heeft me weer goed te pakken vannacht, dus daarom nog wakker
Hoe lang was je hier al clean? Blijft dat bij jou zo lang aanhouden? Pffff... Sterkte zeg!
Het went wel over tijd moet ik zeggen. Maar ik ben blij als het weer over is meestal. Ik heb het altijd de eerste dagen na een terugval op sterke stims. Vooral met 3 of 4m en pyro's. Maar meestal niet langer als twee weken.
Die trappen in de maassilo zijn ook wel heel grappig hoor, ik was in augustus volgensmij naar Rotterdam rave festival, en daarna de after in maassilo ook meegepakt. Ik en mijn vrienden besloten het laatste uurtje bij dyen te knallen in de Now&Now, maar toen dat af was bleek de rij voor de lift zo immens groot dat we de trap besloten te nemen. Compleet ket vaag naar beneden gelopen en voor ons gevoel deden we daar echt 20 minuten over. Er leek maar geen einde aan te komen en elke verdieping waar je kwam leek precies hetzelfde. Super grappig en de maassilo is wel echt een van de weinige plekken waar je dat soort dingen kan meemaken
De lift is anders minstens net zo vaag 😂
Met een paar random mensen na zon kneiter hard feest inneens in zo'n kleine ruimte staan die super licht is. Iedereen zo waus als de pest. En in mn herinnering is er altijd zon droog liftmuziekje, maar dat kan ook door de drugs + oorsuizen zijn.
Een keer beneden ook gehad dat je daarna nog door van die lichtbogen ging. Dat was na psychedelic rave volgens mij.

Hoe vinden jullie het verschil tussen keta en 2F-DCK?
Goede ket is veel meer psychedelisch. 2f is lekker wazig en dromerig. En het voordeel is dat je die beter kan pluggen. Maarja, ik heb dan ook echt een hekel aan snuiven.

Bovenaan