Andere tijden

Hallo allemaal,

Zal me ff voorstellen, ik ben Mario en ik ben 32 jaar.
Ik ben nu al zo'n 16 jaar aant feesten en Ik wil met jullie delen wat ik de laatste tijd ervaar met het bezoeken van verschillende techno/house feesten.

Als eerste merk ik dat ( de afgelopen 2 jaar ofzo ) het drugs gebruik onwijs is afgnomen.Voorheen was het bij wijze van spreken een en al theeschotel wat je voorbij zag komen, maar ik zie daar nu niks meer van terug.Begrijp me niet verkeerd dat vind ik helemaal niet erg.Ik heb t dan niet over de feesten met de hardere stijlen, want daar heb ik geen ervaring mee.

Alleen nu is het probleem dat ik de laatste tijd zo kut reageer op XTC ( getest )
Als ik een halvie neem dan voel ik niks en zodra ik er eentje bij neem rollen de ogen uit mn kop.
Dat vind ik sowiezo niet relaxed, want ik wil mensen nog gewoon aan kunnen kijken op een vrij normale manier.Maar je kunt je misschien wel voorstellen hoe het dan is als je bijna de enige bent met zo'n strakke kop.
Op het laatste feestje waar ik was voelde ik me gewoon een soort van outcast.

Iig ben ik van plan de volgende keren eens lekker aan t bier te gaan, want de glans van pillen slikken is er voor mij een beetje vanaf.
Vroeger knalde ik lekker de hele avond door wat ik zonder XTC niet volhield, maar nu zit ik na 3 uurtjes knallen toch aan de kant, dus waarom niet een keer die legale drugs proberen ?

Het moet bijna wel dat er hier andere mensen zijn die ongeveer hetzelfde ervaren, graag jullie reactie.

( p.s ben nooit een gigantische pillenrammer geweest, gewoon normaal )

Kermit

Experimenterende gebruiker
Als je het niet meer relaxed vindt om een bepaalde drug te gebruiken dan is het een juiste beslissing om er mee te stoppen.

kunlan

Belezen gebruiker
Hoe frequent was je gebruik precies over die 16 jaar ?

Best wel normaal dat het nu stilletjes aan genoeg wordt denk ik :wink:

Kermit zei:
Als je het niet meer relaxed vindt om een bepaalde drug te gebruiken dan is het een juiste beslissing om er mee te stoppen.

Ja ik denk idd dat die tijd is aangebroken

kunlan zei:
Hoe frequent was je gebruik precies over die 16 jaar ?

Best wel normaal dat het nu stilletjes aan genoeg wordt denk ik

Een beetje af en aan, verschillend van elke week tot 1 keer in de 2 maanden,
maar zoals ik al zei : eens een keer proberen hoe t is zonder...vind de muziek wel nog steeds geweldig, dus daar ligt t niet aan.

Bovenaan