BasvanHoven
Gast
Hallo forumbezoekers,
Ik vroeg mij af of er mensen zijn die net als mij ongemakkelijk en angstig worden bij het contact met dealers? Vrijwel alle drugs zijn illegaal en moeten dus meestal via een dealer geregeld. Natuurlijk zijn niet alle dealers hetzelfde. Hoe dan ook, ik voel mij heel angstig om met dealers in contact te komen; dat wil zeggen de dealers van het kaliber die ik heb meegemaakt. Ik ben van mijzelf al erg angstig, maar de dealers die ik heb meegemaakt zijn echt 'insane'.
Ze proberen mij vaak méér aan te smeren dan ik eigenlijk wilde kopen, worden snel boos en agressief als ik hier tegenin ga en zijn NOT AMUSED wanneer ik tegenstribbel als ik genaaid word. Iemand heeft mij zelfs bedreigd toen ik hem vertelde dat ik niet meer wilde kopen omdat ik was opgelicht. Hij ontkende het natuurlijk.
Ik ben altijd voorzichtig met dealers, gebruik een aparte prepaidtelefoon, kom altijd op openbare plaatsen en gebruik altijd schuilnamen en codewoorden. Toch voel ik me angstig. Ik durf gewoon niet goed meer om te gaan met deze dealers.
Ik heb ooit een keer drugs gekocht bij een vriend van een klasgenoot. Enorme sympathieke kerel, geen kwaad woord over te zeggen, en hij is absoluut te vertrouwen. Het kan dus wél.
Alles wat ik vraag is een eerlijke en veilige transactie. Jij geeft mij drugs waar ik naar vraag, ik geef jou het afgesproken bedrag in euro's, we schudden elkaar de hand en het is klaar. Heb ik gewoon flink pech gehad?
Ik vroeg mij af of er mensen zijn die net als mij ongemakkelijk en angstig worden bij het contact met dealers? Vrijwel alle drugs zijn illegaal en moeten dus meestal via een dealer geregeld. Natuurlijk zijn niet alle dealers hetzelfde. Hoe dan ook, ik voel mij heel angstig om met dealers in contact te komen; dat wil zeggen de dealers van het kaliber die ik heb meegemaakt. Ik ben van mijzelf al erg angstig, maar de dealers die ik heb meegemaakt zijn echt 'insane'.
Ze proberen mij vaak méér aan te smeren dan ik eigenlijk wilde kopen, worden snel boos en agressief als ik hier tegenin ga en zijn NOT AMUSED wanneer ik tegenstribbel als ik genaaid word. Iemand heeft mij zelfs bedreigd toen ik hem vertelde dat ik niet meer wilde kopen omdat ik was opgelicht. Hij ontkende het natuurlijk.
Ik ben altijd voorzichtig met dealers, gebruik een aparte prepaidtelefoon, kom altijd op openbare plaatsen en gebruik altijd schuilnamen en codewoorden. Toch voel ik me angstig. Ik durf gewoon niet goed meer om te gaan met deze dealers.
Ik heb ooit een keer drugs gekocht bij een vriend van een klasgenoot. Enorme sympathieke kerel, geen kwaad woord over te zeggen, en hij is absoluut te vertrouwen. Het kan dus wél.
Alles wat ik vraag is een eerlijke en veilige transactie. Jij geeft mij drugs waar ik naar vraag, ik geef jou het afgesproken bedrag in euro's, we schudden elkaar de hand en het is klaar. Heb ik gewoon flink pech gehad?