angst

davey1980

Newbie
vragen:

1.voelen jullie wel eens angst tijdens het gebruik van coke? ik voel soms wel angst, dat ik extra let op mijn hart etc, terwijl ik best wel lang gebruik.

2. ik heb totaal geen last van depressieve buien, beetje down etc, voel me de volgende dag kiplekker, alleen mijn neus....
heeft iemand een gouden tip wat je moet doen nadat je gesnoven hebt en wil gaan slapen?

melissa

Wijs gebruiker
El Retro zei:
Het helpt niet hoor :grin:.

bij mij in ieder geval niet,eigenlijk komt t hele hoogtepunt dan niet eens meer :rolleyes: zeeeeeerrrrrrrr frustrerend :P
hij slaapt daarna als een roosje :angry:
maargoed ik heb sinds de laatste keer oxazepam ontdekt.....
en wat een ontdekking is dat...
ik doezel heerlijk weg,word wakker alsof er nooit wat gebeurd is de dag/nacht ervoor......
daarom alleen al zit ik te overpeinzen vanavond weer een sniffie te nemen......

davie

Wijs gebruiker
Ik geen last van angst of zo. Weleens schuldgevoelens gehad, maar dat is verleden tijd.

En sex op het eind maakt de avond compleet. Heerlijk en dan nog een jointje en ik slaap perfect. :grin:

El Retro

Wijs gebruiker
melissa zei:
El Retro zei:
Het helpt niet hoor :grin:.

bij mij in ieder geval niet,eigenlijk komt t hele hoogtepunt dan niet eens meer :rolleyes: zeeeeeerrrrrrrr frustrerend :P
hij slaapt daarna als een roosje :angry:
ik doezel heerlijk weg,word wakker alsof er nooit wat gebeurd is de dag/nacht ervoor......
daarom alleen al zit ik te overpeinzen vanavond weer een sniffie te nemen......

Als het hoogtepunt er is is het heerlijk, maar ik kan meestal niet slapen door de snelle hartslag die ik heb dan. Dus na de daad is die 1000 keer per minuut, dus het is geen hulpmiddel bij me :).

fletcher

Newbie
Volgens mij ontstaat de angst doordat je teveel gebruikt in korte tijd. Van een volle neus heb ik de ochtend er na ook last van. Soms kan het wel dagen duren voordat de verkoudheid over is. Er zit zo af en toe ook bloed in de snot .

1 ding is zeker, coke is niet goed voor de neus :rolleyes:

Rain

Bewuste gebruiker
davey1980 zei:
vragen:

1.voelen jullie wel eens angst tijdens het gebruik van coke? ik voel soms wel angst, dat ik extra let op mijn hart etc, terwijl ik best wel lang gebruik.

2. ik heb totaal geen last van depressieve buien, beetje down etc, voel me de volgende dag kiplekker, alleen mijn neus....
heeft iemand een gouden tip wat je moet doen nadat je gesnoven hebt en wil gaan slapen?
Als je laatste lijn al een uurtje geleden is. Kan je gewoon een paar biertjes drinken. slaap je best op :P

TomTom

Experimenterende gebruiker
als ik niet kan slapen na vaak 'veel te veel' pak ik mamie's car keys en ga ik een stukje rijden (een auto stelen blijkt een slecht plan, koste mij 17 weken ongeveer)... dat vind ik altijd erg fijn... Werkt voor mij erg relaxend...

Sniffie

melissa zei:

Kijk, das nog eens een advies.

Heb hetzelfde als El Retro, na het klaarkomen (als dat al lukt) is slapen er echt niet bij... dan komen juist de klote gevoelens en is zwaar anti-climax op de rest van de avond/nacht.

Wellicht gebruik ik wel gewoon te veel om door middeltjes als klaarkomen, alcohol of joint nog in slaap te komen.

fc

davey1980 zei:
vragen:

ik neem nu 1 jaar gemiddeld 8 gram per week dus om de 2 dagen 2gram ongeveer in het begin veel neuspiijnen, heb ik opgelost rhinocort te spuiten ervoor en na gebruik die angst is gewoon placebo omdat je hart sneller klopt door de sterkere bloedstroming en je paniek voelt , das normaal , en ik neem voor het slapen gaan een slaapil en slaap 15 min na mijn laaste snuif en soms snuiven ik en mijn vrouw 6 uur of meer met goeie sex::::))))))))))))

angrrr

Newbie
davey1980 zei:
vragen:

Antwoorden:

1: Yep, heb ik ook last van.

2: Nee.

xxmasterxx

1 nee ma dat licht denk ik ook aan je vrienden en of je het op het wc moet doen of gewoon in de woonkamer en zo

2 depressie

mmmm ja meestal als het op is wil je meer mja das iets wat iedeen denk ik wel heeft

mja dat moet je gewoon zien te onder drukken anders ga je wel de verslaafde kant op

Giow

Gewoon enkele sigaretten of een Jointje..
Een sigaret smaakt altijd wel beter na een gram.

Brucas

Newbie
1. voel niet echt angst, soms vr ik een lijn snuif denk ik wel eens 'stel u vr dat het mis gaat' mr na 1sec is dit al uit mn hoofd & dr gaat het lijntje dan :grin: .

2. Heb nooit last vn een down gevoel door coke, bij speed heb ik wel erg last vn afkick..

Tegen het probleem vn nt te kunnen slapen, weet ik helaas geen oplossing.. Heb wel al gehoord dat een jointje roken kan helpen..

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik had eerst denk ik ongeveer zelfde als jij, maar voelde me niet heel angstig maar meer vet onrustig, en het gevoel dat ik perse iets moest doen, maar als je dat dan doet, wil je weer zitten, en dan ga je toch weer staan, en dan loop je naar de keuken, en dan denk je wat doe ik hier? En zo gaat het de hele tijd door, en als je op je bed ligt, lig je alleen maar voor je uit te staren. Tegen de muren opvliegen, enzo...

Beetje ghb doet wonderen... Maar dan wel paar uur voordat je van plan bent te gaan pitten. Eigenlijk als je je een half uur/ drie kwartier na de laatste lijn leeg begint te voelen, dan ghb, dan ga je nog twee uur lang lekker, en dan kun je lekker slapen. :hearteyes:

tails

Belezen gebruiker
fc zei:
ik neem nu 1 jaar gemiddeld 8 gram per week dus om de 2 dagen 2gram ongeveer in het begin veel neuspiijnen, heb ik opgelost rhinocort te spuiten ervoor en na gebruik die angst is gewoon placebo omdat je hart sneller klopt door de sterkere bloedstroming en je paniek voelt , das normaal , en ik neem voor het slapen gaan een slaapil en slaap 15 min na mijn laaste snuif en soms snuiven ik en mijn vrouw 6 uur of meer met goeie sex::::))))))))))))

van waar haal jij je geld man?! :tongueout:

ik zou al blij zijn met een gram per week

ben wel nog maar student :mrgreen:

Valentijntje

Bewuste gebruiker
Joint je met hash roken werkt erg goed bij mij. En tegen de angst kan je niets doen.. ik ken het ook, als ik savonds nog een lijntje neem dan ben ik echt parra en let ik op al het geluid om me heen. Ik snuif wel eens water voordat ik naar bed ga zodat mijn neus goed leeg is gesnoven en gecleant is. Dan steek ik een J op en slaap ik als een baksteen

Bovenaan