another research chem

slunse

Bewuste gebruiker
3-[2-(isopropylmethylamino)ethyl]-4-hydroxyindole is de naam..

weet iemand wat het is, en wat het doet? kan het krijgen voor 54€ per 250mg..
thx

A

Anonymous

Gast
Uhm, het is een RC, dus je stapt in het grote onbekende.

spliffsnatcher

Belezen gebruiker
normaal kan je aande keten een beetje afleiden wat de werking gaat zijn, maar dit is echt wel een leuk stofje :)

ik zou u zoveel kunnen zeggen want fuck heeft dit spul vertakkingen op zijn structuur.
Maar het lijkt alleszinds al zeer hard op 5-MeO-MIPT. dus hou u misschien aan die doseringen?

Int kort i dont have a clue, laat mij iets weten. Misschien kan ik stiekem een extra bestelbon schrijven hier opt werk.

matthijs

Badass junkie
Als je niet weet wat het doet en wat de dosering is, koop dan een andere research chemical...er zijn er wel aardig wat zou ik zo zeggen :P

slunse

Bewuste gebruiker
thanks nexus
heb al enkele tripreports gelezen en tziet er goed uit.. schijnt ongeveer hetzelfde als paddos te zijn, met mindere bodyload, visuals zijn intens en kleurrijk en dosis is maar 15mg ongeveer :)

spliffsnatcher

Belezen gebruiker
euhm nexus, dat is niet dezelfde stof he. Als je het opzoekt geeft hij die referentie omdat het er nog het hardste op lijkt.

Maar chemisch no way dezelfde

nexus

Experimenterende gebruiker
spliffsnatcher zei:
euhm nexus, dat is niet dezelfde stof he. Als je het opzoekt geeft hij die referentie omdat het er nog het hardste op lijkt.

Maar chemisch no way dezelfde

Volgens mij wel, enkel de naamgeving is iets anders. Ben je zelf wat bekend met organische chemie?

Als je wil kan ik het in het lang en het breed uitschrijven maar dan moet ik structuurformules beginnen posten en die moeite wil ik mezelf besparen.

Maar als je bewijs op tafel wil zien laat maar horen dan post ik dat wel.

Bovenaan