Absurd zei:
universal*flow zei:
geen ervaring hiermee..
Denk je zelf dat het een goed idee is te trippen terwijl je depressief bent?
Wat vind je er eigenlijk van dat je anti-depressiva voorgeschreven hebt gekregen? Heb er namelijk erg veel negatieve verhalen over gehoord, het schijnt je er niet bij te helpen.
Ook heb ik gehoord dat het combineren van dit medicijn met drugs/alcohol een hartstilstand kan veroorzaken.. Uitkijken dus.
Ik heb een sociale fobie, ik ben niet depressief. Maar het helpt wel, ja.
En waar heb je dit gehoord als ik vragen mag?
Bedankt in ieder geval
Een sociale fobie, ja dat is wat anders. Moet eerlijk zeggen weet er niet veel over, en heb ff niet de tijd het precies uit te zoeken (komt nog). Dan lijkt het me wel handig je trip heel voorzichtig te plannen. En daarmee bedoel ik, uit de buurt van zoveel mogelijk mensen, dat lijkt me dan een probleem te vormen ?
Ik heb zelf geen sociale fobie, maar kan op LSD wel een kotsneigingen krijgen van mensen

of iig heftig reageren op bepaalde karakters.
Wilde het niet te persoonlijk laten worden. Maar, heb iemand in mijn omgeving verloren aan een hartstilstand. "gezonde"jongen van een jaar of 23. Gestopt met harddrugs, is depressief geworden en raakte aan de anti depressiva. Hij dood gevonden in zijn huis. Gestorven aan een hartstilstand vanwege de combinatie, alcohol, THC en antidepressiva.
Nu moet ik heeel eerlijk zeggen dat ik dit nooit als 100% bevestiging heb kunnen krijgen, daar deze jongen mij dicht bij stond, maar net niet dicht bij genoeg dat er over de doodsoorzaak echt openlijk werd gesproken (schaamte van ouders etc. )
Maar alsjeblieft informeer je goed!!!
And then... Have fun!!
Ps. wie weet heeft het een positief effect op je fobie