Antibiotica en wiet

shroombar

Newbie
Hoi,

ik moet sinds vandaag een week lang 3 maal per dag antibiotica nemen, dus tot en met volgende maandag
mijn vraag is echter of ik nu vrijdag dan wiet zou kunnen consumeren (roken).
heeft iemand hier ervaring mee of heeft iemand hier een antwoord op?

alvast bedankt

azgaza

Badass junkie
Het wordt niet aangeraden maar ook niet afgeraden. Als je een weekje kan wachten is het wel beter maar gezien wiet niet zwaar op de lever is en het de kuur niet verminderd is het een klein risico. Toch geldt er een basisregel: beter van niet.

azgaza

Badass junkie
shroombar zei:
zeker en vast bedankt voor je reactie. ik twijfel nog :)

Ik heb tijdens een van de kuren die ik had geblowed. Die kuur heeft gewoon goed gewerkt en ik heb geen bijeffecten gehad. Toch raad ik het niet aan, awnt medische bronnen zeggen allemaal iets anders.
Alcohol en drugs waar de lever moeite mee heeft zijn sowieso wel gevaarlijk met antibiotica.

na de operatie van mijn wijsheidstanden moest ik antibiotica (3x per dag) slikken samen met vry zware pijnstillers. ik heb 4 dagen niet gerookt of geblowt (wat niet van m'n gewoonte is).
de 5de dag heb ik een joint gerookt en alles ging normaal. geen minuut na die joint ging ik echt neer en ik trilde, twas nie normaal, twas een gevoel dat ik nooit eerder had.
kort daarna stond ik alweer recht en tvoelde alsof er niets gebeurt was.

of het door de antibiotica komt weet ik niet,
misschien was het de combinatie met de pijnstillers die me neer haalde?

het enige dat ik weet is dat ik het niet meer ga proberen (;

Afghaan-Gek

Bewuste gebruiker
wiet bevat een antibiotisch- werkende stof.
roken van wiet ipv thee zetten zorgt dat de meeste van die gunstige stoffen niet in je longen komen...

dus - het maakt niets uit of je blowt , maar als je thee zou zetten zou je lichaam nog beter een infectie te lijf kunnen gaan.

Bovenaan