antibiotica + wiet

eXeCuze

Bewuste gebruiker
heej we hebben zaterdag een feest en een vriendin van mij die heeft een antibiotica kuur voor haar blaasontsteking nou gaat ze niet drinken door die antibiotica maar gaat wiet en antibiotica wel samen want ze heeft niet veel zin om er nuchter bij te gaan zitte :P

Ellesdee

Badass junkie
omg, kan ze niet gewoon wachten tot ze klaar is met dat kuurtje?
kuurtje voor blaasontsteking duurt min 5 dagen en max 14 dagen ofzo...

ff doorbijten en dan kan je daarna gewoon weer zuipen en blowen...

Ellesdee

Badass junkie
ik heb geen idee of t wel samen gaat...
btje jammer dat ze zich nie zonder drugs kan vermaken...

eXeCuze

Bewuste gebruiker
ze blowt bijna nooit verder gebruikt ze geen drugs en kan zich uitstekend vermaken zonder drugs maar niet als het dik feest word waar dan 2 paddotrippers zitten 3 die xtc doen en de rest die gaat zuipen of blowen zeg eerlijk zou jij ook saai vinde om er dan nuchter bij te zijn

Ellesdee

Badass junkie
eXeCuze zei:
ze blowt bijna nooit verder gebruikt ze geen drugs en kan zich uitstekend vermaken zonder drugs maar niet als het dik feest word waar dan 2 paddotrippers zitten 3 die xtc doen en de rest die gaat zuipen of blowen zeg eerlijk zou jij ook saai vinde om er dan nuchter bij te zijn

nope...
ik zit wel vaker als nuchter persoon tussen de drugs gebruikers

bas410

Experimenterende gebruiker
btw, van blowen ga je heus niet actiever aan een feest deelnemen in de zin van meer en vrolijker dansen hoor :P

eXeCuze

Bewuste gebruiker
is er nou niemand die even op mijn vraag kan antwoorden in plaats van alleen maar commentaar te geven ???

vlaemink

Belezen gebruiker
Ik weet wel dat de mix vn alcohol en antibiotica niet slim is, dat de antibiotica dan minder goed werkt, wat uiteraard nadelig is als je een ontsteking hebt. Bij weed zou ik het niet weten.

anyway gewoon ff drugsconge neme kan nooit kwaad :wink:
+nuchter bij allemaal mensen onder invloed is juist zalig giere, dat ze maar een fototoestel meeneemt :wink:

ZI09

Bewuste gebruiker
En neem een zwarte viltstift mee. Een waterdichte.

Als het juiste moment zich voor doet, weet je wat je te doen staat.
(Op dat moment, ga je ook blij zijn dat je je foto toestel mee hebt.)

Lana

Wijs gebruiker
Je kan gewoon blowen icm antibiotica hoor, doe ik ook altijd en er is nog nooit wat vervelends gebeurd.