Antibioticakuur + Acid

Spacieweezie

Experimenterende gebruiker
ik ben zaterdag avond begonnen aan een antibiotica kuur tegen blaasontsteking. volgende week woensdag is deze afgelopen. Ik heb dan in totaal 15 gram antibiotica in 10 dagen achter de kiezen.
Die donderdag daarna wilde ik graag lekker gaan trippen op Lsd. Alleen is dit wel zo handig?
Of maak ik nu grote risico's?

(het is niet de eerste keer :wink: )

gamezz

Bewuste gebruiker
uit eigen ervaring kan ik u zeggen dat het niet uitmaakt.
ik heb een zegeltje genomen toen ik aan een antibiotica kuur bezig was in combo met ontstekings remmers , dit heeft de trip naart mijn mening niet beinvloed

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
gamezz zei:
uit eigen ervaring kan ik u zeggen dat het niet uitmaakt.
ik heb een zegeltje genomen toen ik aan een antibiotica kuur bezig was in combo met ontstekings remmers , dit heeft de trip naart mijn mening niet beinvloed

Er zijn wel vrij veel verschillende antibiotica kuren. Dus dat jij dat al eens met een kuur hebt gedaan zegt niet veel. Tenzij jullie allebei dezelfde kuur hebben...

Flameon

Badass junkie
LSD word door de lever afgebroken?
Tijdens of net na een kuur is he dan niet goed om drugs te gebruiken, de lever heeft het al zwaar gehad om de AB af te breken. Dit wordt door heel veel mensen onderschat, maar een lever heeft ook wel eens rust nodig

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Flameon zei:
Tijdens of net na een kuur is he dan niet goed om drugs te gebruiken, de lever heeft het al zwaar gehad om de AB af te breken. Dit wordt door heel veel mensen onderschat, maar een lever heeft ook wel eens rust nodig

En je bent ziek op dat moment, is ook niet echt een goed moment om te trippen. Los van of het lichamelijk kwaad kan.

Ook al is het een dag na de kuur, toch zou ik mijn lichaam niet meteen na een blaasontsteking weer gaan uitputten.

gamezz

Bewuste gebruiker
ik had een ooronsteking :wink: die op dat moment zo goed als verdwenen was.
verder heb ik er geen last van ondervonden (van die oorontsteking)
ook niet van antibiotica , de trip was niet heftiger(naar mijn mening)
maar dat is mijn ervaring :wink:

Tripper

Wijs gebruiker
Flameon zei:

Het is zo'n klein beetje LSD en na 3 uur is het allemaal uit je bloed.

Ik zou het zelf niet doen..

Spacieweezie

Experimenterende gebruiker
het wordt kijken,
de kuur is een dagje eerder afgelopen (rekenfout)
Het is afwachten hoe ik me voel, ik kijk er eigenlijk wel naar uit.
Maar als het niet kan dan kan het niet...

megatrippie

Belezen gebruiker
Spacieweezie zei:
ik ben zaterdag avond begonnen aan een antibiotica kuur tegen blaasontsteking. volgende week woensdag is deze afgelopen. Ik heb dan in totaal 15 gram antibiotica in 10 dagen achter de kiezen.
Die donderdag daarna wilde ik graag lekker gaan trippen op Lsd. Alleen is dit wel zo handig?
Of maak ik nu grote risico's?

(het is niet de eerste keer :wink: )

Zoals vermeld zijn er vele soorten antibiotica.
Je kan dus niet in het algemeen stellen dat het geen kwaad kan. Mijn vriendin zal het tegendeel beweren en er is genoeg correspondentie te vinden die haar verhaal bevestigen. Ondanks dat ze een stuk lager doseerde dan normaal was de trip vele malen heftiger dan normaal. Tevens was het een extreme bad trip.
Wacht gewoon tot alle rommel welke van invloed kan zijn uit je lichaam is en zorg dat he geestelijk en lichamelijk goed in orde bent.(dus ook geen ontstekingen).

Bovenaan