antibioticum en speed?

justateenagegirl

Experimenterende gebruiker
Ik had een vraagje, waar ik hoop snel antwoord op te krijgen.
Is speed in cominatie met atibioticum echt zo gevaarlijk? Mijn moeder zegt dat mijn leven al flink wat te verduren heeft gehad met al mijn medicatie (o.a prednison, antibioticum, allebei met regelmaat vanaf mijn 2e) n dat ik als ik nu speed blijf gebruiken in combinatie met mijn antibioticum, ik dalijk iig opkan voor een levertransplantatie...
Is dit waar?

it'sme

Belezen gebruiker
ja dat is waar.......... zowieso veel en langdurig speedgebruik, maar ook alcohol en medicatie kan uiteindelijk killend zijn voor o.a. je lever en nieren. Dit zijn je zuiveringsmachines in je lichaam. Hoe meer "schadelijke stoffen"je lichaam binnenkomen, des te harder moeten je lever en nieren werken, dus krijgen flinke pats...........

it'sme

Belezen gebruiker
direct dood zul je niet gaan nee, maar is het dan wel een beter idee om te weten dat je met 17 jaar je lever al vergald en je over een paar jaar een levertransplantie nodig hebt? BTW levertransplantatie is erg moeilijk............kleine kans, want donorlever is moeilijk te vinden en vooral omdat je met een kapotte lever nog maar een korte tijd te leven hebt. Geen fijne dood :wink:

it'sme

Belezen gebruiker
misschien hier eens een wijze les uit leren en kappen met die shit! En zal echt niet zijn dat je lever beschadigd is, dan had je al geel gezien. Bij echt leverfalen lag je al in het ziekenhuis en niet ziekjes in bed

justateenagegirl

Ondertussen hebben ze testen gedaan, mijn lever werkt nog net genoeg, maar niet meer volleig, ik heb hartproblemen, en als ik zo doorga kapt alles er binnenkort gewoon mee. Ik ben na mijn laatste zware hartritmestoornissen van 24 uur een paar dagen gestopt, maar ben gister doodleuk weer begonnen.

justateenagegirl

Nee ik wil me niet laten opnemen, ik heb net mijn leven weer een beetje op de rails, dat wil ik niet verkloten nu. Tegenover ons huis zit wel een afkickkliniek, en mijn moeder heeft me verplicht daar een intake te gaan doen, maar dan wel voor ambulante zorg, dus dat maakt niet zoveel uit

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik ben na mijn laatste zware hartritmestoornissen van 24 uur een paar dagen gestopt, maar ben gister doodleuk weer begonnen.

Amper een dag later...

Nee ik wil me niet laten opnemen, ik heb net mijn leven weer een beetje op de rails, dat wil ik niet verkloten nu.

Ik hou ermee op.

Tufnut

Badass junkie
Justateenagegirl is hoe dan ook een troll, want als het allemaal echt waar is dan is ze dat van haar eigen leven.

it'sme

Belezen gebruiker
justateenagegirl zei:
Nee ik wil me niet laten opnemen, ik heb net mijn leven weer een beetje op de rails, dat wil ik niet verkloten nu

Klinkt idd alsof je je leven goed op rails hebt ja :rolleyes: Maar begin zo langzaam aan wel te twijfelen aan de echtheid van die posts :rolleyes:

justateenagegirl

Van mij mag je twijfelen zoveel je wil, ik zie niet in wat er zo ongeloofwaardig aan is, kan zat mensen die er erger aan toe zijn dan ik

Svali

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
justateenagegirl zei:
Van mij mag je twijfelen zoveel je wil, ik zie niet in wat er zo ongeloofwaardig aan is, kan zat mensen die er erger aan toe zijn dan ik

Daar gaat het niet om, maar wel dat je jezelf constant tegenspreekt in je berichten.

it'sme

Belezen gebruiker
Inderdaad. Ook dat constante gevraag "is dat slecht, en dat" en andere post kan het weer geen ruk schelen. Maar moet zeggen dat klinkt dan ook weer naar typisch gedrag bij regelmatig speedgebruik, zo lekker stabiel!

Maar als dit echt allemaal zo is, heb ik behoorlijk medelijden met die meid. Een tiener en dan al flink verziekt.....zonde. Zowieso een verslaafd iemand laten inzien dat ie slecht bezig is, is moeilijk, maar vooral iemand met die leeftijd...... Zo lekker eigenwijs

Bovenaan