Koekooek 🥴Mag ik eens vragen wat slik jij?Planten?
Achterlijke hypocrieten zijn het, Baudetjes aan de andere kant van het spectrum.
Koekooek 🥴Mag ik eens vragen wat slik jij?Planten?
Love you too. ❤️Koekooek 🥴
Achterlijke hypocrieten zijn het, Baudetjes aan de andere kant van het spectrum.
Dat is nou net het principe van mijn invalshoek: ik ervaar dat al. Want jij bent - IN MIJN OPVATTING - net zo zeer mijzelf als dat ik mijzelf ben. Alle fragmentaties komen - NAAR MIJN IDEE - uiteindelijk allemaal weer bij elkaar, en ik zal - ZOALS IK HET ZIE - exact jouw leven ervaren, niet 'alsof', maar 'daadwerkelijk'. Daarom kan ik niet anders dan het beste voor jou - mijzelf willen. En bedoel ik het dus echt niet slecht. Jij vindt medicatie voor jouzelf de beste oplossing, misschien is dat juist, ik kan immers nu niet exact voelen wat jij voelt. Ik denk wel dat problemen/onopgeloste gevoelens/niet-geleerde lessen niet weggaan door symptoombestrijding, en dat die dus in andere levenscycli terugkomen, net zo lang tot ze zijn opgelost. Dat wil ik niet voor jou, dat wil ik niet voor mezelf, en daarom denk ik dat er hoe dan ook ooit een moment zal moeten komen dat het leed ervaren moet worden. Hoe verschrikkelijk dat leed ook moge zijn. Ikzelf geloof niet meer in 'domme pech' en denk dat alles een reden heeft. Om het positieve te ervaren moet ook het negatieve worden ervaren, etc.
Dat is overigens heel wat anders dan "schouders eronder" of "gewoon even doorbijten", ik heb zelf ook een hekel aan zulke uitspraken.
Misschien snap je mijn visie iets beter na het lezen van mijn 5-MeO-DMT report. En toen ging ik (meer) lezen en bleek de eenheidstheorie al heel lang en in vele stromingen te bestaan.
Bij het verhaal van Niandra moet ik heel erg denken aan het verhaal (of theorie) "the egg". Hier is er een youtube filmpje van.Ik ben het met het meeste van je post eens, maar vraag me toch af waarom je het zo ziet dat je alle levens zult moeten ervaren. Dit kwam in je 5-MeO report ook al naar voren. Is het niet zo, dat dat allemaal in de illusie valt? Waarom niet richten op thuiskomen naar jezelf, je essentie, waar leed niet bestaat?
Ja precies, daar begint het mee. Fijn dat het volwassen besproken kan worden.Love you too. ❤
Heb je pics om te laten zien wat je bedoeld?Ziet dan niemand hoe Prins Claus de man van voormalig Koningin Beatrix eruit begon te zien na het starten met antidepressiva? Afgezien van de typische Prins Claus grimas, ik heb helaas niemand kunnen zien bij wie de typische Prins Claus grimas zich als eindresultaat liet zien. Ik ken ook geen enkele drug zoals speed, heroïne, morfine, die zo'n blijvende grimas op iemands gezicht achterlaat. De behandeling van de zus van Koningin Maxima liet helaas hetzelfde zien, en die heeft suicide gedaan.
Prins claus op google opzoeken geeft bijvoorbeeld wikipedia, maar dat is niet hoe hij er werkelijk uitzag, maar je ziet al wel dat het een Prins Claus grimas wordt. Zeker als je weet hoe blij hij voor de medicatie was. Op wikipedia en de uitzendingen op TV werd het gewoon steeds erger, daarom wordt het de Prins Claus look genoemd. Via google image search kan je meer afbeeldingen vinden. Je vind en ziet iemand die ogenschijnlijk een grimas heeft, maar in werkelijkheid zeer diep emotioneel was en zich voortdurend gepijnigd voelde.Heb je pics om te laten zien wat je bedoeld?
Pics or it didn't happen.Prins claus op google opzoeken geeft bijvoorbeeld wikipedia, maar dat is niet hoe hij er werkelijk uitzag, maar je ziet al wel dat het een Prins Claus grimas wordt. Zeker als je weet hoe blij hij voor de medicatie was. Op wikipedia en de uitzendingen op TV werd het gewoon steeds erger, daarom wordt het de Prins Claus look genoemd. Via google image search kan je meer afbeeldingen vinden. Je vind en ziet iemand die ogenschijnlijk een grimas heeft, maar in werkelijkheid zeer diep emotioneel was en zich voortdurend gepijnigd voelde.
Edit: Op de verschillende foto's zie je steeds weer die kenmerkende grimas, maar dat is pas begonnen na het starten van de behandeling, je moet goed kijken naar de datum van de afbeeldingen. Ze zijn makkelijk te vinden, op een gegeven moment zie je dat alle afbeeldingen hem laten zien met dezelfde 'dode' blik en ' dode' glimlach, waarvoor ' grimas' het enige woord lijkt te zijn. Maar prins claus heeft verschrikkelijk geleden net zoals de zus van Koninging Maxima die zelfmoord pleegde na het starten met antidepressivia.
Ze zijn makkelijk te vinden, op een gegeven moment zie je dat alle afbeeldingen hem laten zien met dezelfde 'dode' blik en ' dode' glimlach, waarvoor ' grimas' het enige woord lijkt te zijn. Maar prins claus heeft verschrikkelijk geleden net zoals de zus van Koninging Maxima die zelfmoord pleegde na het starten met antidepressivia.
Nou nou,niet overdrijven he?Jazeker ken ik mensen persoonlijk,zelfs iemand een nicht van mijn man.Maarrrr deze personen hebben al hun leven lang zelfmoord in hun achterhoofd zitten.Nichtje heeft alle opnames en pillen gehad,en zich toch opgehangen.Een buurvrouw is een meer ingelopen met zak stenen op haar rug en verdronken.Er zijn gewoon types niet te redden.Te zien aan je nickname ben je op een "missie", mensen "waarschuwen" voor die enge pillen middels bangmakerij.
Niemand dwingt jou om pillen te nemen en als mensen kiezen voor antidepressiva dan is dat hun eigen zaak.
Volgensmij heb ik het wel eens eerder voorgesteld, het zou mooi zijn als dergelijke medshaming/medicijnfobie hier niet toegestaan zou zijn. Dan kunnen mensen hun ervaringen en vragen over AD's uitwisselen in een prettige atmosfeer zonder vooroordelen en stemmingmakerij.
Jou bedoel ik met mijn bericht.Maar ik geloof dat ik voor niks zit te lullen want je bent al wegPrins claus op google opzoeken geeft bijvoorbeeld wikipedia, maar dat is niet hoe hij er werkelijk uitzag, maar je ziet al wel dat het een Prins Claus grimas wordt. Zeker als je weet hoe blij hij voor de medicatie was. Op wikipedia en de uitzendingen op TV werd het gewoon steeds erger, daarom wordt het de Prins Claus look genoemd. Via google image search kan je meer afbeeldingen vinden. Je vind en ziet iemand die ogenschijnlijk een grimas heeft, maar in werkelijkheid zeer diep emotioneel was en zich voortdurend gepijnigd voelde.
Edit: Op de verschillende foto's zie je steeds weer die kenmerkende grimas, maar dat is pas begonnen na het starten van de behandeling, je moet goed kijken naar de datum van de afbeeldingen. Ze zijn makkelijk te vinden, op een gegeven moment zie je dat alle afbeeldingen hem laten zien met dezelfde 'dode' blik en ' dode' glimlach, waarvoor ' grimas' het enige woord lijkt te zijn. Maar prins claus heeft verschrikkelijk geleden net zoals de zus van Koninging Maxima die zelfmoord pleegde na het starten met antidepressivia.