Hey mensen
ik heb afgelopen zaterdag toch een keertje GHB geprobeerd. Ik vond het wel fucking ranzig met een hoofdletter R, verschrikkelijk zeg hoe doen jullie GHB-ers toch zo makkelijk. Een ervaren gebruiker die tegen over me zat had er wat minder moeite mee om het weg te krijgen, zelfs zonder zijn neus dicht te knijpen (haha ja ik weet het ik ben een sissy door wel mijn neus dicht te houden
:P .) Maar goed, ze zeiden dat ze uit ervaring konden zeggen het erg goede GHB was en omdat ik het wilde proberen adviseerden ze mij om te beginnen met een dop van een colafles half gevuld met GHB en het effect af wachten. Na een half uurtje werd ik ietsje vager en ietsje blijer maar dat was het dan ook. Een vriend van me die het ook voor de eerste keer probeerde voelde zich al helemaal slap en raar en maf en blij en weet ik niet allemaal, maar ik merkte vrij weinig. Toen het effect niet versterkte heb ik 3 kwartier later een zelfde dosis ingenomen, dus ik had bij elkaar een volle dop van een colfles op. (hoeveel mL is dat eigenlijk?) Nog steeds voelde ik niks terwijl me maat nog vager werd en zich al helemaal lekker voelde. Ik weet natuurlijk wel dat ieder lichaam apart reageert op GHB, maar zou ik van een volle dop helemaal niets kunnen voelen? De ervaren gebruikers die om me heen waren zeiden dat een volle dop toch echt wel merkbaar moest zijn en dat ik zeker niet meer moest nemen omdat het dan in 1 keer in zou kunnen slaan met misschien nok gaan als gevolg, dus vandar dat ik daarna niks meer heb genomen.
Best vreemd dat ik toch zo weinig gevoeld heb? Misschien komt het wel door de MDMA die ik op had (ongeveer 350 mg van matig MDMA-poeder.)
In ieder geval ga ik het zeker nog een keer proberen, want ik wil het toch echt een keer ervaren hebben.
gr
ik heb afgelopen zaterdag toch een keertje GHB geprobeerd. Ik vond het wel fucking ranzig met een hoofdletter R, verschrikkelijk zeg hoe doen jullie GHB-ers toch zo makkelijk. Een ervaren gebruiker die tegen over me zat had er wat minder moeite mee om het weg te krijgen, zelfs zonder zijn neus dicht te knijpen (haha ja ik weet het ik ben een sissy door wel mijn neus dicht te houden
:P .) Maar goed, ze zeiden dat ze uit ervaring konden zeggen het erg goede GHB was en omdat ik het wilde proberen adviseerden ze mij om te beginnen met een dop van een colafles half gevuld met GHB en het effect af wachten. Na een half uurtje werd ik ietsje vager en ietsje blijer maar dat was het dan ook. Een vriend van me die het ook voor de eerste keer probeerde voelde zich al helemaal slap en raar en maf en blij en weet ik niet allemaal, maar ik merkte vrij weinig. Toen het effect niet versterkte heb ik 3 kwartier later een zelfde dosis ingenomen, dus ik had bij elkaar een volle dop van een colfles op. (hoeveel mL is dat eigenlijk?) Nog steeds voelde ik niks terwijl me maat nog vager werd en zich al helemaal lekker voelde. Ik weet natuurlijk wel dat ieder lichaam apart reageert op GHB, maar zou ik van een volle dop helemaal niets kunnen voelen? De ervaren gebruikers die om me heen waren zeiden dat een volle dop toch echt wel merkbaar moest zijn en dat ik zeker niet meer moest nemen omdat het dan in 1 keer in zou kunnen slaan met misschien nok gaan als gevolg, dus vandar dat ik daarna niks meer heb genomen.Best vreemd dat ik toch zo weinig gevoeld heb? Misschien komt het wel door de MDMA die ik op had (ongeveer 350 mg van matig MDMA-poeder.)
In ieder geval ga ik het zeker nog een keer proberen, want ik wil het toch echt een keer ervaren hebben.
gr