• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Aparte ervaring ( tripreport) met: met!

De Zandman

DF-koning
Beste medeleden en anderszins lezers op DF,
Ik ga hier een reportje neerschrijven, een tripreportje, hetgeen ik heb mogen beleven met een legaal op recept verkregen opiaat.
In dit geval een report wat met dat opiaat, wat bijna iedereen kent van naam...en op zich geen psychedelische werking zou moeten hebben. Maar bij mij....dus toch!
En hier is deze ervaring domweg een gevolg van: t e v e e l ingenomen.
En ja, dan kan je eigenlijk wel iets verwachten, nietwaar? Wel waar, dus!

Zoals ik hier op DF al vaker gemeld heb, geeft mijn rug dikke problemen.
Zelfs na een operatie waarin 3 hernia veroorzakende wervels plus tussenschijven verholpen zouden ( moeten) zijn, is er over deze handeling maar weinig succes te beschrijven.
En nu pakweg een week of 2 geleden heeft mijn rechter heup op een niet mis te verstane wijze zich ook maar gemeld, en ja, ook deze is naar de testikelen, er moet een nieuwe in..
Omdat ik deze pijn er gratis en voor niks bij kreeg, en ik voor die rug al methadon als pijnstiller kreeg, in een lage dosis, kreeg ik er nu wat extra
" met ". bij.
Allemaal niks mis mee, maar ik nam er teveel van in op de eerste dag (avond) en toen, wat er daarna gebeurde was enigzins bizar te noemen. Jazeker!

Tijd van innemen: 20 00 uur.
Dosis extra:
15 mg.
Man, 63 jr,
187 cm lengte, gewicht 80 kg.
Ma ongeveer een uur begon deze extra dosis te werken.
Ik kreeg een heerlijke rush, en een zalige ontspanning.
Na 2 uur na innemen kreeg ik slaap.
Regelmatig doezelde ik eventjes in. Maar werd al binnen enkele minuten weer wakker.
Dus, tijd om naar bed te gaan, alleen: na slechts 2 tot 3 stappen. " Bonk" ik stond met mijn hoofd tegen de muur van mijn huiskamer.?'@?
Weer enkele stappen. Bonk! Weer tegen de muur?!!?
En dit herhaalde zich nóg keer.
Wel goddome. Ik ken de weg naar de trap toch wel enige jaren, dus, hoe kan dit?
Ikzelf denk, dat ik door een teveel van de " Met " al lopende, in slaap viel, dus ook een stap " in het donker", tegen die verdomde muur op...
En dit herhaalde zich dus 2 keer.
De rush, waarvan men zegt, dat je deze van methadon dus niet kan krijgen, wel, deze mythe met Met heb ik dus geresearched. En.. deze mythe is dus.. Busted!

Samenvattend:
1. Met methadon kun je wel degelijk een heerlijk, rustig en ontspannen rush beleven die enkele uren kan duren.
2. Met een o.d. kun je dus wel degelijk echte ongelukken krijgen, al helemaal als je ergens anders bent, want, al teruggaande naar je huis, kunnen er heel nare dingen overkomen. Je bent erg kwetsbaar in dit geval.
3. Met " Met " valt niet te spotten!!

Waarvan akte.

Hardcore_frk

Badass junkie
Beste medeleden en anderszins lezers op DF,
Ik ga hier een reportje neerschrijven, een tripreportje, hetgeen ik heb mogen beleven met een legaal op recept verkregen opiaat.
In dit geval een report wat met dat opiaat, wat bijna iedereen kent van naam...en op zich geen psychedelische werking zou moeten hebben. Maar bij mij....dus toch!
En hier is deze ervaring domweg een gevolg van: t e v e e l ingenomen.
En ja, dan kan je eigenlijk wel iets verwachten, nietwaar? Wel waar, dus!

Zoals ik hier op DF al vaker gemeld heb, geeft mijn rug dikke problemen.
Zelfs na een operatie waarin 3 hernia veroorzakende wervels plus tussenschijven verholpen zouden ( moeten) zijn, is er over deze handeling maar weinig succes te beschrijven.
En nu pakweg een week of 2 geleden heeft mijn rechter heup op een niet mis te verstane wijze zich ook maar gemeld, en ja, ook deze is naar de testikelen, er moet een nieuwe in..
Omdat ik deze pijn er gratis en voor niks bij kreeg, en ik voor die rug al methadon als pijnstiller kreeg, in een lage dosis, kreeg ik er nu wat extra
" met ". bij.
Allemaal niks mis mee, maar ik nam er teveel van in op de eerste dag (avond) en toen, wat er daarna gebeurde was enigzins bizar te noemen. Jazeker!

Tijd van innemen: 20 00 uur.
Dosis extra:
15 mg.
Man, 63 jr,
187 cm lengte, gewicht 80 kg.
Ma ongeveer een uur begon deze extra dosis te werken.
Ik kreeg een heerlijke rush, en een zalige ontspanning.
Na 2 uur na innemen kreeg ik slaap.
Regelmatig doezelde ik eventjes in. Maar werd al binnen enkele minuten weer wakker.
Dus, tijd om naar bed te gaan, alleen: na slechts 2 tot 3 stappen. " Bonk" ik stond met mijn hoofd tegen de muur van mijn huiskamer.?'@?
Weer enkele stappen. Bonk! Weer tegen de muur?!!?
En dit herhaalde zich nóg keer.
Wel goddome. Ik ken de weg naar de trap toch wel enige jaren, dus, hoe kan dit?
Ikzelf denk, dat ik door een teveel van de " Met " al lopende, in slaap viel, dus ook een stap " in het donker", tegen die verdomde muur op...
En dit herhaalde zich dus 2 keer.
De rush, waarvan men zegt, dat je deze van methadon dus niet kan krijgen, wel, deze mythe met Met heb ik dus geresearched. En.. deze mythe is dus.. Busted!

Samenvattend:
1. Met methadon kun je wel degelijk een heerlijk, rustig en ontspannen rush beleven die enkele uren kan duren.
2. Met een o.d. kun je dus wel degelijk echte ongelukken krijgen, al helemaal als je ergens anders bent, want, al teruggaande naar je huis, kunnen er heel nare dingen overkomen. Je bent erg kwetsbaar in dit geval.
3. Met " Met " valt niet te spotten!!

Waarvan akte.
63 jaar en still hittin' the game!

De Zandman

DF-koning
Ach.....
Ik heb in mijn leven al zovaak en zovéél het "spel" geraakt...kan ik een boek over schrijven! ( nee, dat is niet het "zwarte " boekje, waar ik al uitleg over gegeven heb, en ook niet het " rode boekje van Mao Tse Tung...) of. Het toppunt van moderniteit.. nee. eerder een soort memoires van hoe je kunt overleven in extreme omstandigheden.
Als alles en iedereen verdwenen is. Ja.
Maar dat ga ik dus n i e t doen.
Daar zit niemand op te wachten.

De Zandman

DF-koning
Edit:
Vwb de pijnstillende werking van met kan ik zeggen dat deze totnogtoe de beste is, van alle merken en soorten die ik geresearched heb.
10 mg extra maakt een enorm verschil!
Zelfs oxcycodon is veel, veel minder effectief.
Naast het voordeel dat je aan één keer per dag innemen, voldoende hebt.

Bovenaan