Aphex twin op dour 09

Talec

Bewuste gebruiker
hey, wie gaat er dit jaar ook naar dour ?

http://www.dourfestival.be/nl/

aphex twin+ the hacker komen dit jaar (voor mij al reden om te gaan)
Ben is benieuwd wie van DF ook gaat :)
De eerste namen zijn al bekend, maar daar gaat ng een pak bijkomen.
Ziet er allesins al vetjes uit!

greetz

Lauu

Badass junkie
5 elements of Hip Hop feat. MixMaster Mike [Beastie Boys]
Muggs [Cypress Hill]
DJ JS-1 [Rock Steady Crew]
Mr Wiggles [Rock Steady Crew]
Rahzel [The Roots]

wow meesterlijk..vooral de Beastie boy :rock:

-spaceman-

Badass junkie
OnderDeEik zei:
Wrijf het er maar weer in :B
Helaas niet van de partij :(

inderdaad... dit soort berichten maken me erg somber...
doen me twijfelen wat ik in hemelsnaam in Australië doe... :(

naa... niet echt :grin: maar het is wel heel erg klote dat ik mijn favo festival dour moet gaan missen... met al die gruwelijke artiesten elk jaar...

om het nog maar niet over sziget te hebben...

Debris

Bewuste gebruiker
Aphex twin en hecker waren laatst ook in Eindhoven.
En Aphex twin was een weekje later nog in bxl.

Maargoed, ik ga niet gaan. Heb het niet zo op festivals van zulke grote waar dan nog eens trein/auto/bus/voetgangers controle is zodat je of het festival nuchter moet doen of drugs van een vreemde moet kopen. Waar ik slechte ervaring mee heb.

Soma

Bewuste gebruiker
Als je weet langs waar je moet rijden kan je die controles wel vermijden hoor. Is ons vorig jaar toch gelukt.

Maar goed, ik denk niet dat ik dit jaar ga. Toch niet de volle 4 dagen. Ik ga het zoals Debris houden bij de wat kleinere festivals. Misschien ga ik wel naar Heron. Dour is 6 dagen als een lijk rondlopen omdat je er niet deftig kan eten/slapen en ik ben iemand die dat hard nodig heeft :)

maisnon

Newbie
Ik zag Aphex Twin & Florian Hecker op STRP in Eindhoven en het was echt fantastisch! Ze schudden je door elkaar, vreten je op en verkrachten je met hun geluid, maar het is een van de mooiste dingen die ik ooit heb meegemaakt.

Veel plezier op Dour :)

Soma

Bewuste gebruiker
Bwa, ik heb hem ook gezien op STRP en ik vind hem live eigenlijk niet zo goed als zijn albums..

geekos

Bewuste gebruiker
Debris zei:
Aphex twin en hecker waren laatst ook in Eindhoven.
En Aphex twin was een weekje later nog in bxl.

Maargoed, ik ga niet gaan. Heb het niet zo op festivals van zulke grote waar dan nog eens trein/auto/bus/voetgangers controle is zodat je of het festival nuchter moet doen of drugs van een vreemde moet kopen. Waar ik slechte ervaring mee heb.
ga al 2 jaar naar dour met veel volk en heb nog nooit iemand weten gefouilleerd worden

heb de indruk dat op alle belgische festivals de controle op drugs zeer mak is en dan zeker op dour

ZI09

Bewuste gebruiker
Oh man Venetian Snares olé olé olé knàlknàlknàlknàààààl!!!!!!

En Vive le Fête weer! :)

En AmenRa

En eigenlijk een hele lijst met leuke dingen. Maar vooral deze heb ik zin in!

berten

Belezen gebruiker
Aanwezig ! En op dour is er bijna geen controle tenzij je met de auto gaat dan controleren ze 1 op de 10 of 20 auto's ofzo...

JUNGLIST

Experimenterende gebruiker
Ik ga ook! Word m'n eerste keertje Dour :)
Aphex Twin, Venetian Snares, Squarepusher, N-Type, Rusko, Chasing Status, etc. :grin: En ik ga toch echt wel proberen wat grammen wiet en pep mee te nemen, zullen ze toch niet te moeilijk over doen??

berten

Belezen gebruiker
nee hoor junglist ze kijken alleen als je glazen flessen meehebt ofzo maar je giet gewoon je sterke drank over in plastiek flessen e

Soma

Bewuste gebruiker
Als je met de auto gaat moet je sowieso oppassen voor controles. Vlak voor en tijdens het festival staan de mannetjes van de douane al klaar. Mensen die ik ken hebben het geweten..
Heb ook al gehoord van controles aan het station, maar daar heb ik die ene keer dat ik met de trein ben gegaan geen last van gehad.

Talec

Bewuste gebruiker
Soma zei:
Als je met de auto gaat moet je sowieso oppassen voor controles. Vlak voor en tijdens het festival staan de mannetjes van de douane al klaar. Mensen die ik ken hebben het geweten..
Heb ook al gehoord van controles aan het station, maar daar heb ik die ene keer dat ik met de trein ben gegaan geen last van gehad.
idd, vrienden van me zijn vorig jaar ook aan de kant gezet geweest door de flikken, ze moesten hun wiet afgeven. Maar het zijn er echt weinig die ze effectief aan kant zetten.
Als je met trein gaat zit je normaal gezien wel safe.

jimi

Belezen gebruiker
ik heb m'n kaartje en honderdduizend zin erin.

nog meer mensen die via inkiworld met de bus vanuit den haag gaan?

RSW

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Aphex Twin, Squarepusher, maar vooral Sepultura en Meshuggah !!!

Chekc.

MEKSs

Newbie
yoooo ik ga ook
Op het programma staan nog geen tijden, maar wel de volgorde. En daar staat dat Aphex Twin en Venetian Snares allebei een tent afsluiten. Ik hoop dat dat niet tegelijk is :cry: :cry:

ZI09

Bewuste gebruiker
snares veels te laat op zondag en ik moet de maandag rijden, gadverfuckingkankerdamme.

Belgo

Belezen gebruiker
Yow

Ik wist vorig jaar niet dat ze dit meer hadden in Dour.

Das wel superchill om even af te koelen en lekker te zwemmen.Heerlijk had ik dat maar geweten vorig jaar.

Talec

Bewuste gebruiker
Belgo zei:
Yow

Ik wist vorig jaar niet dat ze dit meer hadden in Dour.

Das wel superchill om even af te koelen en lekker te zwemmen.Heerlijk had ik dat maar geweten vorig jaar.
ja idd, maar paar jaren gelden is daar een gast gestorven door van een kliff in het ondiepe water te duiken, met gebroken nek als gevolg :confused: wrss zullen de flikken daar wel weer staan om je tegen te houden, maar vorig jaar hebben we ze daar niet gezien, mss dees jaar ook weer :)

aftellen begint mensen !!

jimi

Belezen gebruiker
mag ik vragen hoe jullie je drugsgebruik gaan delen over 4 dagen, of gaan jullie gelijk de 2e dag al aan de pillen oid

Spor

Wijs gebruiker
IK GA :grin:

jimi zei:
mag ik vragen hoe jullie je drugsgebruik gaan delen over 4 dagen, of gaan jullie gelijk de 2e dag al aan de pillen oid

Eerste dag heel de dag dnb, dus wss inderdaad eerste dag heel de dag mdma, 2e dag óf keirot in mn tent slapen, óf, wat me waarschijnlijker lijkt: lsd en 4 fluo droppen :) rest van de dagen hou ik het ook op lsd / 2ce en 4 fluo.

Talec

Bewuste gebruiker
1ste dag wrss xtc ( of moet daar md vinden, maar ga er echt niet achter zoeken) en pep
en voor de rest van de dagen zie ik wel, heb ng genoeg allice mee en de vriendenkring zal ook wel loaded zijn :) Overdag hou ik het kalm, bands cheken op de weide chillen en dan s'avonds er stevig invliegen. Nog 8 dagen ! :stoned:

Ja aphex twin was wel vet !zoon beetje heel dour stond daar geloofk.. aardig wondje overgehouden van zoon hek toen men uit de speakertoren moest klimmen :P

Talec

Bewuste gebruiker
MrBlondeboi zei:
Ja aphex twin was wel vet !zoon beetje heel dour stond daar geloofk.. aardig wondje overgehouden van zoon hek toen men uit de speakertoren moest klimmen :P

aphex en hecker waren weer eens extreem vet, voor mij persoonlijk het beste van dour 09
zeer sterke set , zeer chaotisch, de visuals ( van weirdcore) waren ook top of the bill ( kippenslachtingen, chirurgie, ...) had een hoffmannetje binnen en het ging wel lekker ( soms ook zeer moeilijke momenten gehad, thx aphex king)
Idd denk dat heel dour er wel stond :) ook veel mensen gezien die niet wisten wat te doen op hun setje :)

ach ach dour, het was me weer wat.

grtz

Detroit303

Bewuste gebruiker
Ben maar 1 dag geweest dit jaar, maar het was echt weer de moeite.
Tokyo ska paradise, sepultura, digitalism, rusko enz. :stoned:

1 tegenvallertje gehad: 5 kutpillen (witte batmannetjes) gekocht voor 20€. Voelde van 2 bijna niets. Ach eigen schuld dikke bult! :grin:
Volgend jaar weer dour!

Bovenaan