Aphip dosering?

Manu76

Badass junkie
Ik ga enkel deze 1 gram opdoen en nooit meer aankomen ben er zo slecht van of iets! Snuiven bad! Slikken bad! Nog 1 optie roken als dit ook niet goed is weg met die veiligheid want loop al ganse dag super slecht
En als het goed inhakt, dan snel bijbestellen lijkt me strak plan.

tequilavodka

Bewuste gebruiker
Nee man 1 keer en nooit meer! Je wil niet weten hoe het voelt! Ik wil nog 1 poging wagen roken op aluminium folie en gedaan loop al ganse dag ziek er van niks positief aan
Nee man 1 keer en nooit meer! Je wil niet weten hoe het voelt! Ik wil nog 1 poging wagen roken op aluminium folie en gedaan loop al ganse dag ziek er van niks positief aan
Heb honderd keer meer effect van 3cmc

tequilavodka

Bewuste gebruiker
Heb 100 keer meer effect van 3 MMC straks nog 1 poging en gedaan dat zweer ik hoe kan je nu een middel blijven gebruiken dat je zo slecht laat voelen maar wil het nog 1 kans geven

tequilavodka

Bewuste gebruiker
Vragen stellen mag gerust, maar met alle antwoorden die je krijgt doe je niks mee? Je hebt jezelf helemaal de verdoemenis in. Kijk jezelf eens recht aan in de spiegel…
Ik weet het 🥺 maar heb niks te verliezen hiervoor was ik totaal tegen drugs door omstandigheden toch nog aan begonnen op mijn 28 triestig ik weet het

Torchic

Badass junkie
Ik weet het 🥺 maar heb niks te verliezen hiervoor was ik totaal tegen drugs door omstandigheden toch nog aan begonnen op mijn 28 triestig ik weet het
Het is niet triest, verslaving is een ziekte maar wel je eigen verantwoordelijkheid om ermee te leren omgaan en ik denk dat verslavingszorg je daar heel goed bij kan helpen.

tequilavodka

Bewuste gebruiker
Het is niet triest, verslaving is een ziekte maar wel je eigen verantwoordelijkheid om ermee te leren omgaan en ik denk dat verslavingszorg je daar heel goed bij kan helpen.
Het is de eerste keer dat ik dit product gebruik en ga het daar ook bij laten

Spyro

DF-koning
Snuiven gaat je niets brengen. Andere opties trouwens ook niet.

Het is alleen maar pure ellende, zie het als een teken. Hou ermee op.

tequilavodka

Bewuste gebruiker
Snuiven gaat je niets brengen. Andere opties trouwens ook niet.

Het is alleen maar pure ellende, zie het als een teken. Hou ermee op.
Ik ga er zeker mee ophouden met dit maar af en toe 3cmc ga ik wel nog eens doen maar met mate enkel de vrijdag bevoordeeld. Ik weet ik heb dit al zo veel gezegt maar ben al bijna 2 weken gestopt met 3cmc die ik in een korte tijd intensief gebruikt heb

Spyro

DF-koning
Ik ga er zeker mee ophouden met dit maar af en toe 3cmc ga ik wel nog eens doen maar met mate enkel de vrijdag bevoordeeld. Ik weet ik heb dit al zo veel gezegt maar ben al bijna 2 weken gestopt met 3cmc die ik in een korte tijd intensief gebruikt heb
Geef jezelf de tijd om wat te rusten. Stop met die roofbouw op je lichaam. Zo krijg je met geen enkele drug nog een gewenst effect. Kijk uit ❤️

Spyro

DF-koning
Ok man bedankt voor de empathie
Ik snap je gevoel. Ik zag ook iedereen lekker gaan op dit spul. Het bracht mij ook niets, ik probeerde ook het spul te begrijpen, maar het leverde niets op, enkel en alleen de negatieve effecten. Dat was voor mij direct een teken om niet met dit spul te spelen. Stop nu het nog kan. 😘

Je gaat jezelf dankbaar zijn als je er nu mee kapt.

tequilavodka

Bewuste gebruiker
Ik snap je gevoel. Ik zag ook iedereen lekker gaan op dit spul. Het bracht mij ook niets, ik probeerde ook het spul te begrijpen, maar het leverde niets op, enkel en alleen de negatieve effecten. Dat was voor mij direct een teken om niet met dit spul te spelen. Stop nu het nog kan. 😘

Je gaat jezelf dankbaar zijn als je er nu mee kapt.
Na die gram stop ik sowieso

tequilavodka

Bewuste gebruiker
Dit zei ik ook tegen mezelf. Ik bleef maar bijnemen, tot de negatieve effecten zo heftig waren dat ik dacht dat ik dood ging. Ik heb het doorgespoeld en bestel dit spul NOOIT meer opnieuw.

Het is het gewoon niet waard.
Zelfde verhaal hier alleen is het de bedoeling dat ik nu stop voor vandaag. Heb al gans het huis ook gedweild zodat mijn huisdieren geen resten binnen krijgen met alle gevolgen van dien

tequilavodka

Bewuste gebruiker
Dit zei ik ook tegen mezelf. Ik bleef maar bijnemen, tot de negatieve effecten zo heftig waren dat ik dacht dat ik dood ging. Ik heb het doorgespoeld en bestel dit spul NOOIT meer opnieuw.

Het is het gewoon niet waard.
Kan goed zijn dat ik ganse nacht door doe! Hopelijk niet! Maar sowieso ga ik dit de komende tijd niet meer bestellen het is inderdaad lekker op de folie al heb ik nog steeds negatieve bijwerkingen van de dosissen er voor

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Crack Cocaïne moet ie nog proberen vrees ik.. en dan gaat het super snel down hill als ie het gaat spuiten..
A-pihp is misschien nog wel erger dan crack cocaïne. Ik heb het een behoorlijke tijd gerookt en geïnjecteerd. Toen ik begon met injecteren ben ik in één maand achteruit gegaan van goed functionerende jongeman, naar een ingevallen, wandelend wrak. Een geest was ik van mezelf.

Omwille van de anonimiteit kan ik er helaas geen foto's van delen. Dat gaat me net iets te ver.

Het lijkt ook wel veel op elkaar hoor, wat er met je gebeurt. De enorme cravings, het bijpakken, alles doen om je middel te krijgen. Je zou de nier van je schoonmoeder er nog voor verkopen bij wijze van. En dan de paranoia en de psychoses.
Alleen gaat het bij pyro's op een nog iets harder tempo dan crack. En het is een stuk goedkoper ook. Dus je lichaam gaat er heel snel aan onderdoor.

tequilavodka

Bewuste gebruiker
Ik ben jaloers op de weegschaal waar je 0,070 milligram op kan wegen. En met zo'n lage dosis raakt die 1000mg niet snel op. Zelfs niet in dit absurde tempo.
Ze begint te mankeren heb mij 2 diazepams genomen om tot rust proberen te komen en om 12 uur laatste keer bijnemen en dan die vuiligheid nooit meer

tequilavodka

Bewuste gebruiker
Ik ben jaloers op de weegschaal waar je 0,070 milligram op kan wegen. En met zo'n lage dosis raakt die 1000mg niet snel op. Zelfs niet in dit absurde tempo.
Kan inderdaad niet stoppen al geeft het amper een deftig effect. Ga straks nog 1 keer roken en klaar een zopiclone en slapen en hopelijk morgen niks van last meer

tequilavodka

Bewuste gebruiker
'nog 1 keer', hoevaak heb je dat vanavond al gezegd?
Ben blijven door chinezen maar ben moeten stoppen wegens ik precies maar 1/3 van mijn longen kan gebruiken en benauwd gevoel?? Hopelijk is het van dat poeder dat in mijn longen is geschoten laat het aub geen of zijn want heb op een uurof zeker denk ik 400 Mg geschineest!! Benauwd en lingcapaciteit met 2/3 afgenomen de laatste 200 Mg heb ik amper binnen gekregen omdat ik gewoon weg niet diep genoeg kon inademen laten we hopen op het beste. Als jullie niets meer van mij horen heb ik het loodje gelegt!! Slaapwel

tequilavodka

Bewuste gebruiker
Ben blijven door chinezen maar ben moeten stoppen wegens ik precies maar 1/3 van mijn longen kan gebruiken en benauwd gevoel?? Hopelijk is het van dat poeder dat in mijn longen is geschoten laat het aub geen of zijn want heb op een uurof zeker denk ik 400 Mg geschineest!! Benauwd en lingcapaciteit met 2/3 afgenomen de laatste 200 Mg heb ik amper binnen gekregen omdat ik gewoon weg niet diep genoeg kon inademen laten we hopen op het beste. Als jullie niets meer van mij horen heb ik het loodje gelegt!! Slaapwel
Hopelijk geen overdosis want heb nog 75 bij gesnoven nu is het wel genoeg geweest

tequilavodka

Bewuste gebruiker
En ik zal nooit de ambulance bellen daar ben ik te fier voor overdosis of niet. Dood gaan ga je toch! ik lig in mijn zetel met zware benauwdheid en hartkloppingen ahja we zullen het wel zien of God heeft beslist dat het mijn tijd is om te gaan.... Ik heb het mijn eigen aangedaan dus ik zal zelf de consequenties dragen. Natuurlijk hoop ik op een goede afloop! Het is inderdaad zeer verslavend spul ook al had ik er niet echt effect van... Maar ga het voorlopig bij die 1 gram houden. De rest voor volgende maand ofzo

tequilavodka

Bewuste gebruiker
Mijn laatste woorden voor mijn eventuele dood... Bedankt voor het advies en de wijze woorden maar ik luister nooit ik ondervind het op de harde manier

tequilavodka

Bewuste gebruiker
Ben van plan om rond 8 uur nog 1 keer goed te chinezen en het dan voor een tijd hierbij laten als mijn longen mee willen kan amper nog diep inademen en dit is wel een vereiste bij chinezen! Had inderdaad niet verwacht dat het zo verslavend kon zijn terwijl ik voornamelijk alleen negatieve effecten heb nu ook nog hartkloppingen benauwd half psychotisch als er iemand in mijn buurt komt word ik zwaar paranoia en onrustig deze vuiligheid nooit meer!!!

Spyro

DF-koning
Ben van plan om rond 8 uur nog 1 keer goed te chinezen en het dan voor een tijd hierbij laten als mijn longen mee willen kan amper nog diep inademen en dit is wel een vereiste bij chinezen! Had inderdaad niet verwacht dat het zo verslavend kon zijn terwijl ik voornamelijk alleen negatieve effecten heb nu ook nog hartkloppingen benauwd half psychotisch als er iemand in mijn buurt komt word ik zwaar paranoia en onrustig deze vuiligheid nooit meer!!!
Hopelijk kijk je morgen hier met een nuchtere blik op terug en zie je in wat dit met je doet.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Ik ging gisteren slapen na de laatste DF nieuwtjes en dacht nog morgenochtend zit deze dude hier te janken over een horror comedown... well here we are...
Angstremmende benzo zou wel kunnen helpen maar je hebt al genoeg binnen sinds gisteren. Word uitzitten en hopelijk dikke les geleerd.

tequilavodka

Bewuste gebruiker
Ik ging gisteren slapen na de laatste DF nieuwtjes en dacht nog morgenochtend zit deze dude hier te janken over een horror comedown... well here we are...
Angstremmende benzo zou wel kunnen helpen maar je hebt al genoeg binnen sinds gisteren. Word uitzitten en hopelijk dikke les geleerd.
Heb het even opgezocht dope in je longen krijgen is heel gevaarlijk zeker als je ook benauwdheid hebt zoals bij mij en niet diep kunt inademen heb de brokken zo in mijn longen voelen schieten maar wou mijn smoke niet uithoesten met nog zwaardere gevolgen van dien long infarct en dergelijke is zeker reëel en wat als ik straks slaappillen neem een iets aan mijn longen krijg en niet wakker word door de slaappillen en sterf in mijn slaap want mijn longen voelen echt niet ok als het verslecht overweeg ik de ambulance te bellen eerst het er zo hard mogelijk proberen uithoesten of andere tips??

tequilavodka

Bewuste gebruiker
Heb het even opgezocht dope in je longen krijgen is heel gevaarlijk zeker als je ook benauwdheid hebt zoals bij mij en niet diep kunt inademen heb de brokken zo in mijn longen voelen schieten maar wou mijn smoke niet uithoesten met nog zwaardere gevolgen van dien long infarct en dergelijke is zeker reëel en wat als ik straks slaappillen neem een iets aan mijn longen krijg en niet wakker word door de slaappillen en sterf in mijn slaap want mijn longen voelen echt niet ok als het verslecht overweeg ik de ambulance te bellen eerst het er zo hard mogelijk proberen uithoesten of andere tips??
Ga eerst zorgen dat ik mij terug normaal voel voor te slapen zowel fysiek en mentaal ga geen risico's lopen of terwijl ben ik te para maar dat van mijn longen klopt wel degelijk

Bovenaan