Aphip dosering?

Manu76

Badass junkie
Dank weer eens voor een trip rapport van: heb ik jou daar! Ik denk dat je nog leeft, maar kans dat je al dood ben lijkt me ook aanwezig.

Ik kan me voorstellen dat je liever zo dood gaat in plaats van een brug te springen, maar vreselijk jammer dat je geen zin hebt in het leven terwijl je juist die super leeftijd hebt dat je alles kunt doen wat je kunt wensen. Je hebt alles al bereikt en alles weer kwijtgeraakt neem ik aan.

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Ben van plan om rond 8 uur nog 1 keer goed te chinezen en het dan voor een tijd hierbij laten als mijn longen mee willen kan amper nog diep inademen en dit is wel een vereiste bij chinezen! Had inderdaad niet verwacht dat het zo verslavend kon zijn terwijl ik voornamelijk alleen negatieve effecten heb nu ook nog hartkloppingen benauwd half psychotisch als er iemand in mijn buurt komt word ik zwaar paranoia en onrustig deze vuiligheid nooit meer!!!
Je bent gewaarschuwd door iedereen en zijn hond.

Jij bent iemand die de beslissing zou moeten nemen nooit meer drugs te gebruiken omdat je er gewoon niet mee om kunt gaan. Met geen enkel middel.

tequilavodka

Bewuste gebruiker

Jij bent iemand die de beslissing zou moeten nemen nooit meer drugs te gebruiken omdat je er gewoon niet mee om kunt gaan. Met geen enkel middel.
Dit maakt mij enkel psychotisch met 90% negatieve effecten en toch blijf ik verder doen???? Ik hoop telkens dat het nu beter is... Maar nee echt ik heb ganse nacht niet geslapen nog half psychotisch angstig en dergelijke nee dit is niks voor mij. Blijf wel bij af en toe 3cmc! Wakker blijf ik wel van dat spel maar ga vanmiddag sowieso slapen voor mijn toestand nog verergert

tequilavodka

Bewuste gebruiker

Dit maakt mij enkel psychotisch met 90% negatieve effecten en toch blijf ik verder doen???? Ik hoop telkens dat het nu beter is... Maar nee echt ik heb ganse nacht niet geslapen nog half psychotisch angstig en dergelijke nee dit is niks voor mij. Blijf wel bij af en toe 3cmc! Wakker blijf ik wel van dat spel

Dit maakt mij enkel psychotisch met 90% negatieve effecten en toch blijf ik verder doen???? Ik hoop telkens dat het nu beter is... Maar nee echt ik heb ganse nacht niet geslapen nog half psychotisch angstig en dergelijke nee dit is niks voor mij. Blijf wel bij af en toe 3cmc! Wakker blijf ik wel van dat spel maar ga vanmiddag sowieso slapen voor mijn toestand nog verergert
Dikke dosis olanzapine nemen hopelijk helpt dat en dan 4 zopiclone en dan hopelijk 2 dagen pitten. Mijn longen zijn ook al beter heb alles er uitgehoest tot bijna overgevend aan toe fuck die shit nooit meer aphip
maar ga vanmiddag sowieso slapen voor mijn toestand nog verergert

tequilavodka

Bewuste gebruiker

Dit maakt mij enkel psychotisch met 90% negatieve effecten en toch blijf ik verder doen???? Ik hoop telkens dat het nu beter is... Maar nee echt ik heb ganse nacht niet geslapen nog half psychotisch angstig en dergelijke nee dit is niks voor mij. Blijf wel bij af en toe 3cmc! Wakker blijf ik wel van dat spel

Dikke dosis olanzapine nemen hopelijk helpt dat en dan 4 zopiclone en dan hopelijk 2 dagen pitten. Mijn longen zijn ook al beter heb alles er uitgehoest tot bijna overgevend aan toe fuck die shit nooit meer aphip
maar ga vanmiddag sowieso slapen voor mijn toestand nog verergert
Heb nog kleine halve gram over ik ga zien hoe ik mij voel als ik wakker word als het fucked up is vliegt het in toilet dit heb ik er niet voor over effect is al niet goed en dan nog een week ziek zijn?? Toilet binnen ja vuiligheid dat is nu eens echt vuiligheid maakt u fysiek en mentaal volledig kapot. Maar heb het geprobeerd en niks voor mij

tequilavodka

Bewuste gebruiker
Beste, ik heb nog nooit een psychose gehad en wil er ook geen . Heb mij ganse nacht psychotisch en angsten en alles er op en eraan gehad. Denk je dat ik mijn leven ga verneuken?! 1 keer geprobeerd en totaal niks voor mij! 3cmc is veel milder voor de geest. Uiteraard met mate.. ookal overdrijf ik hier ook serieus met de dosissen maar dat middel is zo zwak dat er amper risico is voor overdosis als je onder de gram in 1 keer blijft. Natuurlijk naar de 2 de a 3de dosis word ik ook licht paranoia en dergelijke vooral als het begint uit te werken. En je meer dan 3 keer redosed is het ook de moeite niet meer
Je moet dat helemaal niet. Je zou lekker moeten gaan slapen en van dit soort stimulantia afblijven. Je hebt het antipsychoticum olanzapine in huis. Ik ken je geschiedenis niet, maar gebruik alphaPHIP alsjeblieft nooit meer als je psychosegevoelig bent!

tequilavodka

Bewuste gebruiker
Je moet helemaal geen updates geven. Je zou eens een keer kunnen luisteren na alle adviezen. Ik heb heel veel begrip en inlevingsvermogen in alles en iedereen. Maar bij jou begint het onderhand op te raken. Verslaving is moeilijk maar je wilt blijkbaar niet geholpen worden…
Verslaving? Is de eerste gram in mijn leven

tequilavodka

Bewuste gebruiker
Het gaat niet alleen om dit middel… Je bent verslaafd, zoek hulp voordat je er niet meer bent.

Wie houd je voor de gek?
Zal niemand een worst wezen. Ik leef maar 1 keer en sterf maar 1 keer waar en wanneer weet je nooit op voorhand dat kan jong en oud zijn als ze je willen hebben ze je wat je ook probeert

tequilavodka

Bewuste gebruiker
Beste, ik heb nog nooit een psychose gehad en wil er ook geen . Heb mij ganse nacht psychotisch en angsten en alles er op en eraan gehad. Denk je dat ik mijn leven ga verneuken?! 1 keer geprobeerd en totaal niks voor mij! 3cmc is veel milder voor de geest. Uiteraard met mate.. ookal overdrijf ik hier ook serieus met de dosissen maar dat middel is zo zwak dat er amper risico is voor overdosis als je onder de gram in 1 keer blijft. Natuurlijk naar de 2 de a 3de dosis word ik ook licht paranoia en dergelijke vooral als het begint uit te werken. En je meer dan 3 keer redosed is het ook de moeite niet meer
Wou de wilde verhalen eens zelf ontdekken maar ben niet echt onder de indruk het is wel een alternatief voor crack en veel goedkoper en veel minder nodig. En je blijft er lang wakker van sowieso ga ik mij nog eens een gram bestellen maar zal niet de komende weken zijn heb te veel afgezien! Inderdaad chinezen is de manier alhoewel het ook maar matig is maar toch de beste optie. Elk uur een nieuwe vrije gaan kopen word wel kostelijk zo. Is mijn derde al sinds gisteren

tequilavodka

Bewuste gebruiker
Stoppen met drugs gebruiken is het enige wat je zou moeten doen. Want je zegt het een en doet vervolgens het compleet tegenovergestelde.
Ik testen gewoon de indianenverhalen maar het is het niet waard grotendeels slecht gelopen of terwijl moet ik het gevoel nog leren waarderen want concentratie is er wel en ik voel mij wel anders in mijn hoofd maar niet voor te zeggen wauw het is eerder flauw naar mijn mening! En dat moet dan de Godfather voorstellen?? Mijn 3cmc geeft nog beter effect wel op een andere manier. Het is eigenlijk niet te vergelijken. Want ik ben nog steeds aan het bijnemen en heb er zo goed als niks aan komt dat bekend voor?

tequilavodka

Bewuste gebruiker
Ik testen gewoon de indianenverhalen maar het is het niet waard grotendeels slecht gelopen of terwijl moet ik het gevoel nog leren waarderen want concentratie is er wel en ik voel mij wel anders in mijn hoofd maar niet voor te zeggen wauw het is eerder flauw naar mijn mening! En dat moet dan de Godfather voorstellen?? Mijn 3cmc geeft nog beter effect wel op een andere manier. Het is eigenlijk niet te vergelijken. Want ik ben nog steeds aan het bijnemen en heb er zo goed als niks aan komt dat bekend voor?
Ik voel mij zeker anders in mijn hoofd maar dat hoeft niet perse goed te zijn is gewoon tussen 1 eerder slecht dan top

tequilavodka

Bewuste gebruiker
Van 3cmc krijg ik ego boost energie sociaal vriendelijk en dergelijke en bij apihp heb ik niets van dit alles opgemerkt maar toch blijf ik gebruiken van die rotzooi is daar een reden voor? Want is echt het niet waard

tequilavodka

Bewuste gebruiker
Verslaving/ chasing the dragon.
Ja chasing the dragon is wel plezant maar geeft mij ook niet wat ik zoek vind het eerder flauw en loop ganse tijd paranoia angstig en dergelijke heb mij thuis opgesloten vanaf ik iemand zie krijg ik psychotisch verschijnselen. Hopelijk geen voorteken van aankomende psychose? Als ik nu al half psychotisch ben is de stap naar een volwaardige psychose rap gezet denk ik? Zeker met dit middel is goed voor 1 keer per maand 3cmc enkel in het weekend maar heb het zelfs nog niet opengedaan ben in de ban van de pyros maar wil niet kapot gaan in mijn hoofd

tequilavodka

Bewuste gebruiker
Ja chasing the dragon is wel plezant maar geeft mij ook niet wat ik zoek vind het eerder flauw en loop ganse tijd paranoia angstig en dergelijke heb mij thuis opgesloten vanaf ik iemand zie krijg ik psychotisch verschijnselen. Hopelijk geen voorteken van aankomende psychose? Als ik nu al half psychotisch ben is de stap naar een volwaardige psychose rap gezet denk ik? Zeker met dit middel is goed voor 1 keer per maand 3cmc enkel in het weekend maar heb het zelfs nog niet opengedaan ben in de ban van de pyros maar wil niet kapot gaan in mijn hoofd
Voor de duidelijkheid ik neem dagelijks 10 mg olanzapine en bupropion maar deze heb ik sinds gisteren niet gepakt anders had ik totaal geen effect voor ik straks ga slapen neem ik olanzapine en slaap 2 dagen

HappyMind

Badass junkie
Chasing the dragon zal je ook nooit geven wat je zoekt. Dat is namelijk de cirkel of het spiraal waarin je terecht komt. Het is een zoektocht naar niets, of ja, uiteindelijk bereik je de put omdat je alleen maar meer en meer en meer wil...

tequilavodka

Bewuste gebruiker
Chasing the dragon zal je ook nooit geven wat je zoekt. Dat is namelijk de cirkel of het spiraal waarin je terecht komt. Het is een zoektocht naar niets, of ja, uiteindelijk bereik je de put omdat je alleen maar meer en meer en meer wil...
Zover zal het hopelijk niet komen. Aangezien ik hiervoor totaal tegen alle drugs was en nu op 28 jarige leeftijd toch aan begonnen. Allemaal leuk en plezant tot de psychise problemen komen en je gaat wensen dat je er nooit aan begonnen was. En aangezien ik nu al regelmatig zwaar paranoia en lichte hallucinaties en dergelijke heb zit die kans er wel in anders zou ik het daarvoor ook niet krijgen is een waarschuwing? Kan iemand mij dit bevestigen wil mijn mentale gezondheid niet volledig kapot maken met alle gevolgen van dien. En dan kan dit topic gesloten worden. Er is weer veel raad en tips gegeven maar weer doe ik mijn eigen zin

HappyMind

Badass junkie
Bel je (huis)arts op en wees eerlijk over je drugsgebruik en al je klachten. En over het feit dat je geen medicatie inneemt zodat je drugs kunt gebruiken. Je luistert hier naar niemand, wellicht kan je arts tot je doordringen. Dat zou ik je gunnen.

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
@tequilavodka je hoeft niet elke 2 seconden een update te geven. Wat anderen zeggen: stop met gebruiken. Je bent niet verslaafd aan één middel, maar wel aan het gebruiken van middelen, aan een roes. Of je hulp zoekt of niet moet je zelf weten, maar je krijgt van mij in elk geval zeven dagen bedenktijd.

Je blijft maar door gaan met spammen, waarschuwen helpt niet. Dat je overdrijft met je dosissen (stoer doen over gebruik) helpt niet. Je aanwezigheid hier is op deze manier ontzettend storend en vermoeiend.

Lees de laatste reacties van mensen nog even goed terug. Je krijgt een ban van 7 dagen.

Pas een beetje op jezelf

FerdFatoehaus

Badass junkie
Zover zal het hopelijk niet komen. Aangezien ik hiervoor totaal tegen alle drugs was en nu op 28 jarige leeftijd toch aan begonnen. Allemaal leuk en plezant tot de psychise problemen komen en je gaat wensen dat je er nooit aan begonnen was. En aangezien ik nu al regelmatig zwaar paranoia en lichte hallucinaties en dergelijke heb zit die kans er wel in anders zou ik het daarvoor ook niet krijgen is een waarschuwing? Kan iemand mij dit bevestigen wil mijn mentale gezondheid niet volledig kapot maken met alle gevolgen van dien. En dan kan dit topic gesloten worden. Er is weer veel raad en tips gegeven maar weer doe ik mijn eigen zin
Jij hebt echt al je cognitief vermogen weggesnoven of niet?

MR_CHIP

Badass junkie
ik vind het toch best bijzonder van mijn brein dat ik ondanks alles wat ik mijn hersenen heb aangedaan tot nu toe niet echt psychotisch ben geworden e.d af em toe wel echt tot het randje

alleen lijkt het alsof de hersenen zichzelf in een failsafe modus zetten ( door o.a de tolerantie die zich opbouwt, receptors die minder gevoelig worden (hopelijk niet blijvend minder ..) ) vind dat wel fascinerend

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Ik lees slecht gaan, een benzo nemen, een hart dat tekeer gaat. En je bent vervolgens van plan nógmaals een hoge dosis te nemen?

Nee oke, heul logisch. Maar goed, je luistert toch naar niemand en dus ook niet naar je eigen lichaam.
Klinkt logisch als je dit spul ooit al hebt gebruikt. Niet doen dus.

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
ik vind het toch best bijzonder van mijn brein dat ik ondanks alles wat ik mijn hersenen heb aangedaan tot nu toe niet echt psychotisch ben geworden e.d af em toe wel echt tot het randje

alleen lijkt het alsof de hersenen zichzelf in een failsafe modus zetten ( door o.a de tolerantie die zich opbouwt, receptors die minder gevoelig worden (hopelijk niet blijvend minder ..) ) vind dat wel fascinerend
Is eerder je lichaam die lui wordt en went aan de moeiteloos verweven hoeveelheden dopamine; om daarna te zitten zeuren als het op weer een natuurlijke manier moet gebeuren.

MR_CHIP

Badass junkie
wat de daadwerkelijke oorzaak is , kijk ik niet echt naar genoeg redenen om het lichaam de kans te geven om het op een natuurlijke manier op te lossen geloof ik dan maar in

Bovenaan