Arrogantie tijdens XTC :P

PRINCEZS_

Belezen gebruiker
Ik heb altijd als ik XTC heb gebruik, dat ik me echt mooi voel en dat ik gewoon uren voor de spiegel kan staan, is echt erg want vrienden van me irriteerd dat echt :rolleyes: :P En ik heb ook van die opmerkingen, ik ben echt heel mooi nu, maar normaal heb ik dat echt totaal niet :P En als het dan is uitgewerkt verbaas ik me er echt over dat ik dat allemaal heb gezegt.. hebben meer mensen dit?

^_^

Bewuste gebruiker
Ik ben meer met andere mensen bezig dan om die te bewonderen. Als ik in de spiegel kijk heb ik meer zoiets van wow check me ogen.

disaster

Bewuste gebruiker
^_^ zei:
Ik ben meer met andere mensen bezig dan om die te bewonderen. Als ik in de spiegel kijk heb ik meer zoiets van wow check me ogen.

whahaha, heb ik ook indd.. Meestal durf ik niet eens in de spiegel te kijken vanwege m'n ogen :P

Skippy

Wijs gebruiker
hmm ik herken jou 'acties' dan niet, maar vooral in het begin voelde ik mij super, personen om mij heen blijven dingen zeggen zoals : Jij bent keihard!

Bijvoorbeeld : Je loopt op straat en komt iemand tegen, en dan zeggen HEE jij bent goed man.. of je staat in de kroeg , je komt iemand tegen bij de wc.. kom je deze later tegen in de kroeg, OMHELS je hem/haar omdat je hem kent van het pissen.. :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Play_bunny

Wijs gebruiker
Ik herken het wel een beetje wat je zegt.
Ik voel me dan altijd mooier dan dat ik mezelf nu vind, zeg maar.
Maar in de spiegel kijken doe ik liever niet. Alleen om te kijken of mijn make-up niet is uitgelopen, maar verder :rolleyes:

PRINCEZS_

Belezen gebruiker
Skippy zei:
hmm ik herken jou 'acties' dan niet, maar vooral in het begin voelde ik mij super, personen om mij heen blijven dingen zeggen zoals : Jij bent keihard!

Bijvoorbeeld : Je loopt op straat en komt iemand tegen, en dan zeggen HEE jij bent goed man.. of je staat in de kroeg , je komt iemand tegen bij de wc.. kom je deze later tegen in de kroeg, OMHELS je hem/haar omdat je hem kent van het pissen.. :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Haha precies ja, dat je iedereen echt helemaal geweldig vind, en dat je iedereen complimentjes wilt geven :P

Brandon

Bewuste gebruiker
neej ik wordt er zelf ook niet bepaald arrogant van of dat ik nou zoiets heb wat ben ik mooi. Als ik in de spiegel kijk zie ik alleen maar niet normaal grote doppen en een strakke kop die er per pilletje niet echt mooier op wordt, achja ik hoef er dan toch niet tegenaan te kijken :grin:

Lana

Wijs gebruiker
Haha. Best lachen dit onderwerp.
XTC de schaamte te boven. :smoke:
Ik vind mezelf onder xtc de grappigste van allemaal. Maar knapper word ik er niet op, daar ben ik me wel van bewust onder een pilleke. Heb meer iets weg van een geeluitgeslagen lijk als ik dat op heb.

Eyezblack

Belezen gebruiker
ECHT TOTAAL NIET :P

als ik xtc opheb worden mijn pupillen zo groot als een dikke knikker en ik kijk heel wazig uit mijn ogen, ik vind mezelf er te belachelijk uit zien voor woorden dan. En met paddo's is dat nog erger :P Maar normalitair vind ik mezelf er best goed uitzien, maar zeker niet onder drugs.

MJP

Experimenterende gebruiker
Kvind mezelf zowieso niet mooi... Met of zonder pilletje. Kijk ook niet graag in de spiegel of op foto's. Men wat een kijkers zeg. Om angstig van te worden. Ik heb altijd in het begin als ie erin komt dat vrouwen onwijs lekker zijn en begeerlijk. Ik kijk heel veel naar details en geniet daar intens van. Mijn vrouwtje ook, maar die neemt gewoon initiatief en gaat erop af ha ha !! En daarna ben ik zeer knuffelig en waarschuw de mensen die ik ken om me heen dat als het TE wordt dat ze ingrijpen. Is nog nooit gebeurd gelukkig omdat je toch je medeknuffelaars opzoekt ! En geil....botergeil, maar denk je nou dat hij daar beneden meewerkt ? EG NIE !! De sukkel ha ha !! Men dan gaan echt alle remmen los. Hebben vrouwen weer geen last van he. Maar klaarkomen is er bij beide niet bij hoor ! Raar spul is het eigenlijk.... Hebben binnenkort een kinkyfeest en twijfel of ik een snoepje met een kamagra ga combineren. Daar mag je wel los gaan en dat wil ik wel HAHAHA :mrgreen:

Greetz

MJP

68899

Bewuste gebruiker
Lana zei:
Haha. Best lachen dit onderwerp.
XTC de schaamte te boven. :smoke:
Ik vind mezelf onder xtc de grappigste van allemaal. Maar knapper word ik er niet op, daar ben ik me wel van bewust onder een pilleke. Heb meer iets weg van een geeluitgeslagen lijk als ik dat op heb.

Heb ik ook wel eens last van , als het feest bijna is afgelopen heb ik zo´n gele-schijn rond de ogen....... :rolleyes:

Qocaïne

Badass junkie
geen arrogantie.. maar ik vind mezelf ook altijd erg mooi als ik in de spiegel kijk! onder invloed van mdma wel te verstaan! :P

maar of je dat arrogantie moet noemen? :rolleyes:

qinn

Bewuste gebruiker
ik vind me eige alles behalve mooi als ik Xtc op heb,
Want als ik dan in de spiegel kijk, denk ik bij me eige...
"qinn.. wat heb je nou weer met je zelf gedaan"
en dan schiet ik meestal in de lach omdat ik me dan zooo geweldig voel :grin:

maja :P

niet egt arogantie dus...

Eyezblack

Belezen gebruiker
qinn zei:
ik vind me eige alles behalve mooi als ik Xtc op heb,
Want als ik dan in de spiegel kijk, denk ik bij me eige...
"qinn.. wat heb je nou weer met je zelf gedaan"
en dan schiet ik meestal in de lach omdat ik me dan zooo geweldig voel :grin:

maja :P

niet egt arogantie dus...

haha ik zie het helemaal voor me :mrgreen:

qinn

Bewuste gebruiker
Ik kan me meestan niet conentreere tijdens paddo's.
als ik dan naar andere kijk vervorme hun gezichten in vreemde vormen die ik nog nooit gezien heb.

Bovenaan