autoflower

Hej,

Eerst, sorry als dit topic al bestaat, ik heb het niet gevonden...

Kan iemand me zeggen wat je met autoflowering soorten moet doen?
Is het genoeg ze goede aarde, water en veel zon te 'geven' of zijn er nog dingen die je het best in het oog houdt?

(en hoeveel invloed heeft dit op de kwaliteit, THC-waarde en op de opbrengst?)

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Is veel over te vinden op dit forum.. Lees even goed rond en gebruik de search functie.
Even voor de duidelijkheid, dit gaat over een buitenkweek he?

Met AF'jes is het in principe voldoende om (indien je met goede aarde begint!) ze daar in te laten staan zonder dure growshop voedingen.
Wat je vooral in het oog moet houden is dat ze er nog een stukkie langer over doen dan beloofd word. Reken maar + 2/3 weken dan de door de seedshop beloofde afbloeitijd.

Ze blijven erg klein, dus vergeleken met een reguliere plant een kleine opbrengst.
Als het je eerste kweek is, zou ik hopen op de 50% van het beloofde gewicht.

Je kunt dus speciale voeding halen, hoeveel invloed dit heeft op kwaliteit en kwantiteit is niet te voorspellen. Het helpt de plant vooral om sterk en gezond te blijven, de meeste ''growboosters'' ed. zijn niet zozeer gemaakt dat het in de toppen trekt en daardoor zware en sterke toppen worden.
De plant is in een gezondere conditie en kan dus optimaal bloeien.
Ik gok dat het bij een buitenkweekje de investering van de voeding (bij AF alleen bloeivoeding, na week of 3/4 beginnen tot 3 weken voor de oogst. Dan dus stoppen!) zichzelf ongeveer weer quitte draait.

Bovenaan