Auw m'n neus!!!

Tedere tronika

Experimenterende gebruiker
Hey,

Na dit weekend een enorm fijne speed sessie te hebben gehad (van vrijdagavond tot zondagnamiddag) werd ik maandagmorgen wakker met een ontzettende pijn in m'n neus. even checken dus,...
M'n neus voelde langs buiten vrij hard aan en als ik tegen het topje duwde schoten de tranen in mn ogen van de pijn,... dan de zakdoek erbij gehaald, en eventjes goed geblazen, fuck, nog meer pijn, en nog een vreemde ondervinding, m'n zakdoek zat vol met bloed, brokken gedroogd bloed, gele velletjes,... en nog meer van deze smakelijkheden.
vervolgens voorzichtig met water en wattenstaafjes alles schoongemaakt, en de boel mbv een spiegel even nader onderzocht, blijkt dat de binnenkant van mijn neusje vuurrood geworden is met een hoop vitte blaasjes en vlekken, ook zie ik een aantal kleine wondjes.

Nu (dinsdagavond dus) loopt m'n neus nog steeds harder dan Kim Gevaert, maar het bloeden is gestopt (, soms nog een beetje) de witte vlekken zijn ook al wat beter, maar het geheel doet nog verrekte pijn.

Nu is mijn vraag, kent er iemand misschien een heilzaam zalfje ofzo, waar mn neus sneller van geneesd?

Alvast bedankt!

PS; volgende keer toch maar een bommetje.

Funky Monkey

Badass junkie
Klinkt niet best :openmouth: speed van je standaard dealer ofnie? Klinkt als glas of een of ander chemisch goedje wat der door zat :confused:

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Nick de Neger zei:
Klinkt niet best :openmouth: speed van je standaard dealer ofnie? Klinkt als glas of een of ander chemisch goedje wat der door zat :confused:

Of gewoon veel te veel gesnoven :wink:

Tedere tronika

Experimenterende gebruiker
Het is inderdaad van teveel te snuiven. Ik vertrouw deze gast voor 99% ik ken hem nog niet zolang, maar hij heeft altijd superpep (home brew) die brand als geen ander. En als ik hem krijg is het altijd nog pasta. Dus dat zit wel goed.
Nu op zoek naar vaseline. :wink:

DreamWeaver

Badass junkie
ligt inderdaad niet aan de speed zelf, maar aan het lange doorgaan. Je kunt vaseline ook standaard gebruiken. Gewoon een half uur na het snatsen je neus snuiten, eventueel wat water opsnuiven bij wijze van doorspoelen en dan wat vaseline aan de binnenkant smeren. Dan kun je veel langer door (als je dat wilt, misschien beter van niet :wink: )

Funky Monkey

Badass junkie
Has ook ergens gelezen dat het slim is om na het snuiven even een nat wattenstaafje door je neus heen te halen waardoor je alle resten die er nog zitten weg veegt :)

Imke

Badass junkie
Nick de Neger zei:
Has ook ergens gelezen dat het slim is om na het snuiven even een nat wattenstaafje door je neus heen te halen waardoor je alle resten die er nog zitten weg veegt :)

Zo duw je ze er nog verder in.

Bovenaan