• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Avondje SpaceCake

Geloof dat het woensdagavond was.. Maar weet t niet meer helemaal zeker xD !!
Ik ging met 2 vriendinnen een keer spacecake eten in plaats van een J te doen.. Is soort van gewoonte geworden eens in de zoveel tijd een chillavondje. Dus in mijn mooie rose auto reden we naar de highlife toe om chocoladecake te halen. De meiden vroegen zich af of 1 plakje wel genoeg was dus ik had ze wel ff duidelijk gemaakt dat 1tje zeker wel genoeg was.. Gelukkig!! Met nog een pitstop bij de Mac *''waar we nog een paar leuke jongetjes tegen kwamen''* gingen we dus naar het strand toe. Oh en de jongetjes kwamen ook nog eens vragen of mijn auto nou rose of paars was dus ik wou ze ook al weer bijna neerschieten bij wijze van spreke.. Pff.. Maaarr eenmaal op het strand gingen we dus lekker cake eten.. Het was om precies te zijn 17:44 toen het op was.. En ik voor de grap zeggen dat om 18:44 de bom zou inslaan xD! Ik had nog ongeveer gelijk ook.. Eerst was het echt heel erg veel lachen, en mijn haar heeft echt onder de hele toestand moeten lijden.. Heb er nog hele leuke foto;s van maar helaas niet op deze comp! Daarna gingen we gezellig even langs het water lopen waar ik o.a. nog een kwal heb vermorzeld en in een boom heb gehangen.. :openmouth: En het werd echt met de minuut erger.. En we bleven ook maar gewoon foto;s maken van alles. Omg.. Het was maar goed dat we niet meer hadden genomen. Maar dit was allemaal nog niet zo erg, want we moesten ook nog naar huis toe rijden.. Dat raad ik dus iedereen echt heel erg af.. Met een J op ging dat altijd nog prima maar nu leek t wel of ik de hele tijd door een tunnel aan het crossen was.. Ik knipperde 1 keer met men ogen en zat aan de andere kant van de weg.. Niet echt handig dus waren nog maar s een keer gestopt.. Aangezien het er niet beter op werd zijn we toch maar weer gaan rijden.. Beetje muziek op, raampje open.. En ja, het was nog steeds bucht!! Maar mijn lieftallige mederijders deden wel handje helpen met het kijken en alles.. Oh, en met het sturen zo af en toe :openmouth: En om een uurtje of 12 was de status nog niet veel veranderd.. Op een duur ben ik de meiden maar naar huis gaan brengen en men bedje in gesneakt. Als men ouders me zo zagen dan was ik waarschijnlijk flink de sjaak geweest want ik schrok gewoon van mezelf in de spiegel.. Was beetje witjes enzo :grin:. Maar in bed heb ik m nog even verder gespaced en ik heb echt heerlijk geslapen!!
Dit was zeker voor herhaling vatbaar maar volgende keer op een plaats waar ik niet meer ook naar huis hoef te rijden enzo.. Dat raad ik andere btw ook aan! Dus volgende keer gaan we zelf bakken en lekker voor de tv hangen met een filmpje :grin:
Nou dit was dus mijn ervaring, pff misschien beetje lang.. Ach ja.. Uuhm de foto;s komen volgende keer xD

Huggybear

Belezen gebruiker
Ongelooflijk dat mensen altijd rare shit uithalen met drugs en dan erna zeggen: "Ik zou het niemand aanraden." Blijkbaar worden dit soort adviezen niet zo snel opgevolgd, want er staan genoeg van dit soort reports hier, maar toch zijn er altijd wel een stelletje suïcidale gebruikers die het toch zelf willen ervaren en nare gevolgen riskeren.....

UeWEclipse

Experimenterende gebruiker
Heftig verhaaltje, echter zou ik inderdaad niet meer rijden met "iets" op.

Had je niet beter even rustig kunnen wachten totdat het effect grotendeels afgelopen was, voordat je verder reed?
Lijkt me niet bepaald fijn om oppeens aan de andere kant van de weg te zitten,

Dreuge

Badass junkie
Huggybear zei:
Ongelooflijk dat mensen altijd rare shit uithalen met drugs en dan erna zeggen: "Ik zou het niemand aanraden." Blijkbaar worden dit soort adviezen niet zo snel opgevolgd, want er staan genoeg van dit soort reports hier, maar toch zijn er altijd wel een stelletje suïcidale gebruikers die het toch zelf willen ervaren en nare gevolgen riskeren.....

beter lezen, player, ze vind het juist voor herhaling vatbaar

Einstein

Badass junkie
SpaceGirly zei:
Maar dit was allemaal nog niet zo erg, want we moesten ook nog naar huis toe rijden.. Dat raad ik dus iedereen echt heel erg af.. Met een J op ging dat altijd nog prima maar nu leek t wel of ik de hele tijd door een tunnel aan het crossen was.. Ik knipperde 1 keer met men ogen en zat aan de andere kant van de weg.. Niet echt handig dus
Niet echt handig inderdaad :tearsofjoy: Veel plezier met je verkeersongeluk de volgende keer :tearsofjoy:

spacelord

Wijs gebruiker
Rijden onder invloed is echt no go. Maar hij die zonder zonde is, werpe de eerste steen :rolleyes: Ik heb ook wel eens gereden onder invloed van wiet en een keer toen ik echt bezopen was. Gelukkig doe ik dat niet meer, is totaal onverwantwoord. Zeker met die speekseltest tegenwoordig...

Irie

Belezen gebruiker
spacelord zei:
is totaal onverwantwoord. Zeker met die speekseltest tegenwoordig...

Grappig eigenlijk, hoe de speekseltest mensen en hun rijgedrag toch gaat veranderen, terwijl het uitgangspunt eigenlijk zou moeten zijn:
'ik rij niet meer want ik ben niet nuchter', ipv "ik rij niet meer door die speekseltest"

Maar bon, dit terzijde, inderdaad uitermate onverantwoord .... dat je jezelf te pletter rijdt onder invloed kan me in principe erg weinig schelen .... maar dat je het risico loopt ook anderen hierin te betrekken (en niet alleen je vriendinnen, zij hadden op z'n minst ook het verstand moeten hebben jou tegen te houden), dat is ONVERGEEFLIJK !

Verder vond ik niks aan dit report, zeker al niet toen ik het stukje over de kwal las. YEAH, STOER ! :rolleyes:

Sorry meid, ik hoop dat je de volgende keer echt gewoon thuis blijft zitten, opdat niemand anders er last van zal hebben....

Duality

Newbie
Lang leve Zeeland :rock:
Zelf word ik alleen maar duf van de 'spacecake' van High Life, ik zou bijna de spacecake van de Purple in Vlissingen aanraden, maar die mogen ze niet meer verkopen. Toen was een half plakje al genoeg om je weg te vagen. Maar zoals ik dit verhaal zo lees lijkt het mij slim om geen drugs meer te gebruiken en gewoon lekker met je roze autootje de duinen afzoeken naar jongens die nog wel wat breezers over hebben.
:wave:

drain bamage

Badass junkie
Drientje zei:
drain bamage zei:
Ik heb ook een hekel aan kwallen. :)
En terecht:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Dooskwallen
Ik moet wel bekennen dat ik het hele mooie diertjes vind maar waar ik niet graag mee zwem. :P

ot:
Beetje een kort report, weinig details en het feit dat je met je kapotte harses achter het stuur kruipt gaat me een beetje te ver maar het klinkt wel alsof jullie het naar jullie zin gehad hebben. :)

Uuhm even op dat van Irie te reageren.. :) Ik snap zo dat je dit zegt.. ivm andere er in betrekken enzo.. Maar wij hadden weinig besef dat we ook daadwerkelijk zo ontzettend lang er last van zouden hebben. En tja.. een strand is niet echt een plek waar je andere lastig gaat vallen toch?.. En we konden daar tog moeilijk in de auto gaan slapen? Hij is dan wel Rose maar dat maakt het nog geen rose wolkje om in te pitten!
En ik denk dat dit ook een goede waarschuwing is bij deze voor andere dat ze dat beter niet kunnen doen!
Dus jij kan wel STOER zeggen in je sercastische bui om het zo maar even te noemen maar zo stoer was het op dat moment echt niet hoor :) Vandaar ook dat ik er bij zet dat je zoiets ook beter niet kan doen!
Maar in het volgende verslag kan je zien dat ik wel van mijn fouten geleerd heb :wink: TEVREDEN??
Ik wel namelijk :grin:

Latexx!! :hearteyes:

Duality zei:
Lang leve Zeeland :rock:
. Maar zoals ik dit verhaal zo lees lijkt het mij slim om geen drugs meer te gebruiken en gewoon lekker met je roze autootje de duinen afzoeken naar jongens die nog wel wat breezers over hebben.
:wave:

Uuhm.. Zeeland Rocks idd.. Maar breezersletjes zijn hier op dit moment even niet aanwezig! :) Ik space 'm liever de wereld rond met de meiden!
Dat breekt zo lekker de week snap je..
Ik heb trouwens nog wel wat barbiepoppen voor je liggen? Dan kan je daar verder over fantaseren :wink:

Bij de HL is het 3 euries voor plakje choco of vanille.. Maar choco is zeker wel beter.. Op de een of andere manier wat minder droog :P

Bovenaan