avondje xtc

joszr

Newbie
Hallo allemaal,

Ik ben totaal nieuw hier, nouja, bijna totaal nieuw. Ik heb dan ook afgelopen weekend voor het eerst XTC gedaan, überhaupt de eerste keer dat ik drugs tot me nam. Het was voor mij een hele ervaring erg heftig en het heeft me ook een aantal vragen opgeroepen.

Rond 1 uur nam ik een 1/2 pil en dronk rustig een glaasje water. Rond half 2 voelde ik me misselijk en had last van mijn maag, zo snel het was gekomen was het weer weg en rond 2 uur kwam er opeens een enorme energie uit mij zetten: dansen! Ik kreeg het vervolgens erg warm, maar ik dronk dan wel gelukkig veel water, dus dat was dan wel weer goed. daarna had ik nog een kwart genomen (nja, 't leek op een kwart of het was gewoon een stukje...) Rond half 3 toch eventjes een koeler plekje opgezocht maar daar raakte ik in een hele erge dip.

Ik vond dat heel erg eng, ik keek de zaal rond en bedacht me hoe ik zelfmoord kon plegen, ik had na een tijdje ongeveer 18 manieren. Niemand was ook meer lief en aardig.

En toen, weer opeens, was alles weer goed en kon ik gewoon doorgaan. de avond is voor de rest erg geslaagd gelopen en heb een goed feestje gehad zonder problemen.

maar nu toch de vraag: Hoe komt het dat ik mij opeens zo ontzettend kut voelde?? en toen weer heel erg goed?

Ik hoop dat een of meerdere mensen eventjes willen reageren!:)

alvast bedankt!

pixo207

Belezen gebruiker
Of heb je problemen? Zoals thuis ofzo, iets dat je depressief maakt. Dan kan je er best mee oppassen.

joszr

Newbie
hmm, ik ben volgens mij gewoon een vrolijk persoon, met de nodige probleempjes die je in het leven meemaakt. Ik weet ook helemaal niet waarom ik zelfmoord wilde plegen, ik wilde het gewoon...

maar onzeker niet... of vervelende problemen ook niet... maar klopt het dat het je gevoelens eigenlijk gewoon ontzettend versterkt?

PZ

Newbie
Uit eigen ervaring weet ik dat als ik ergens ga zitten onder de XTC dat mn gedachten dan als een fucking sneltrein gaan. Over't algemeen begin ik mn eigen kop dan een beetje zot te maken :grin:

Gewoon rustig wat gaan dansen en wat water drinken en dan gewoon weer volop genieten is de boodschap :P

Bovenaan