• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Avondje "XTC"

Daniel-slang

Experimenterende gebruiker
Ik weet niet of ik dit in het juiste forum zet (ik weet niet waar ik het anders moet zetten :grin:)

Wie: ik, je, i, la, li, m, ja, ji, en b.

Waar: bij je thuis.

Gister avond was ik met een paar vrienden aan het chillen bij je thuis (zijn ouders zijn weg), toen ik en la daar aankwamen (la fietste met mij mee) zaten je, i, li, m, ja, ji en b daar al en ze hadden drank mee (ik was de enigste die dronk), ze hadden XTC bij zich voor iedereen (behalve mij want zij verwachtten mij niet), ze hadden speed bij zich voor de volgende ochtend (voor als er iemand wilde) en i had een paar pilletjes bij zich "witte hartjes" (hij had die inbeslaggenomen van een paar 14-jarigen want die hadden ze vermalen en opgesnoven, omdat ze werden verkocht als cocaïne pillen) maar hij wilde die liever niet innemen want hij wist niet zeker wat het was.
Dus iedereen ging lekker wausen en ik ging drinken, rond 1 uur vond iedereen het sneu dat ik niet waus was en gingen we het proberen te regelen.
3 uur was het nog niet gelukt en bedacht i van ik ben toch al waus ik slik dat witte hartje ook in, dus hij slikte dat witte hartje.
Het werd half 4 i had nog steeds niks, en toen werd het kwart voor 4 toen tikte ik, m, li, b, ja en ji ook een wit hartje (ik heb al wel is meer een klein beetje xtc gedaan met drank dus het kon niet fout gaan want i voelde nog niks slechts), je had geen zin om bij te tikken want wij dachten dat het xtc was en je ging nog hard genoeg en la ging ook niet bijtikken want ze ging bijna naar huis.
Dus wij tikten om kwart voor 4 een wit hartje en i deed ook nog mee.
La ging 4 uur weg dus ik en je brachten la naar huis (ondertussen voelde i zich raar en extreem vaag want hij snapte weinig dingen meer.
Om kwart over 4 waren we bijna la's huis zodat ik en je terug konden naar je's huis, na aan paar minuten gefietst te hebben richting je's huis begin ik me heel raar te voelen want ik voelde die pil inslaan maar het voelde niet helemaal als XTC (wel een deel maar er zat iets anders in, het maakte mij niet zo veel uit omdat ik gedronken had, ineens begint mij lichaam te prikken en te steken en ik krijg super veel dorst en het was nog 10 minuten flink doorfieten.
Uiteindelijk bij je aangekomen pak ik 2 glazen gooi in allebei water en giet ze een voor een naar binnen toen vulde ik ze allebei weer en dronk ik een glas rustig op en de andere nam ik mee. Ik zocht mijn hasj want ik wilde een jointje roken want ik had zin om te roken,ik kon het niet vinden want in dacht dat het in mijn zak was maar daar zat niks in, ik ga naar de rest toe en iedereen behalve je was super vaag, de gordijnen bewogen een beetje uit zichzelf de kleuren zweefden door de kamer, en ineens besef ik ( ongeveer 2 weken geleden had ik truffels gedaan en ben toen geëindigd op het politie bureau) verrek wat lijkt dit op truffels want ik zag lichtelijke patronen en lichte hallucinaties (nog geen echte visuals) maar het had een een XTC gevoel want iedereen was leuk en lief en roken was chill (en ik had slangetrekjes daar heb ik altijd last van als ik mdma doe), dus ik zei dat het een XTC trip was met een truffel randje.
Je baalde hard dat hij niet meedeed en iedereen dacht dat het 2c-b was (maar i had 3 van die hartjes op en had geen visuals en na 3 2c-b's moet je wel aardige visuals hebben), vooral b zat te trippen want zij lag op de zolder even in een bed want ze wilde rust hebben en had toen gesprekken met de wezens daarboven (daar was alleen een bed, een kale muur en een enge pop.
Later zat ik met m peuken te schieten (wat heel moeilijk ging omdat te schieter heel soepel was en dan was het zo leuk om daar snel mee te bewegen en dan had je weer een peuk verneukt.
Toen gingen we met shag schieten want we hadden de schiettabak weggegooid want we dachten dat het as was, ik pak mijn shag (halfzware shag om mijn jointjes mee te draaien) ik doe het pak open en ik zie tot mijn vreugde mijn hasj, ik ben heel blij dus ik wil een joint draaien en ik zie mijn floeboekje in een glas limonade staan (i had het gebruikt als roerstaafje), dus ik zit flink te balen en m ook want hij wil ook wel een hasj roken.
Ik en m zochten overal en vonden 2 verfrommelde shag floeitjes, wij gingen ze platstrijken en aan elkaar plakken in l-vorm (shagfloe l-ltje) maar hij zat verkeerd dus ik moest met links draaien (ik kan nog maar net mijn jointjes draaien met rechts), dus het was voor mij een grote klus, maar ik draaide de joint met de tip links insideout erin (ik weet niet hoe en hij was nog strak ook of het kwam door mijn space), daarna nog hele verhalen overgehad dat iedereen dacht dat het 2c-b was (maar dat kon niet want i had 3 witte hartjes op en zag geen visuals).
Ik denk dus zelf dat het mda pillen met misschien ook wel mdma erin maar vooral mda waardoor wij gingen hallucineren etc. Want b, ja en ji gingen het hardst want hun hadden al een tijd geen XTC meer op. (i had 3 witte hartjes op, la en je hadden er 0, ik en de rest hadden er allemaal 1 op.
Ik ben nu 6 uur na de inname nog vaag in mijn hoofd daarom klopt deze report qua spelling niet helemaal excuses daarvoor.
Maar weten jullie misschien wat dit zou kunnen zijn geweest want 2c-b (2-cb) heb ik al uitgesloten, ik dacht zelf mda of 2c-i (2-ci) maar daar heb ik geen verstand van :grin: .
Greetz

Een paar weken geleden was ik ook op de schijven met een paar vrienden van mij. Een vriend had n zakje met witte poeder erin gekregen van n jongen bij hem op school het was 2ce of 2ci weet het nietmeer zeker maar heb toen ook een paar kleine puntjes ervan gesnoven en begon 10minuten later ook lichte visuals te krijgen, niet extreem of overwelmend maar juist heel soft en met een lichte euforiie. 2ce is in een paar milligram al actief, misschien zat er wel een of andere stof bijgevoed in je pil in combinatie met mdma.

Gr

Helenas

Bewuste gebruiker
Hoi! Het lijkt me niet verstandig om iets naar binnen te gooien zonder te weten wat er in zit!! Ik heb alleen ervaring met 2cb om te trippen en daar lijkt het wel op maar wel apart dat dat meisje daar dan niks van heeft gemerkt. Daarnaast is het als je xtc gebruikt aangeraden om 1 a 2 glazen water per uur te drinken. Best gevaarlijk dat je er dus zo bijna 4 achter elkaar opdrinkt! Je hebt al snel watervergiftiging onder invloed van xtc dus ik zou daar in het vervolg mee oppassen. Moest wel lachen toen je flu was gebruikt als roerstaafje :P

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Wij kunnen niet raden wat er in jouw pillen zat en het is ook uitzonderlijk stom om iets in te nemen waarvan je niet weet wat het is... Lever er eentje in bij het testcentrum en je weet wat het is.

Lees even de forumregels. Speculeren over de kwaliteit van middelen is niet toegestaan.

Uiteraard zijn tripreports verder wel altijd welkom :)

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Digitalism zei:
Gaan we nu elke week een report van je krijgen waarin je iets doms doet?

Het valt inderdaad wel op, de enige twee tripreports die hij schreef zijn uiterst onverstandige trips geweest... Hopen dat het toeval is anders is het wachten op het volgende dipreport

Daniel-slang

Nee dat is het niet, het is gewoon puur toeval dat het met de truffels fout ging (met een groot deel eigen schuld), en dat ik niet wist wat er in zat klopte ook niet helemaal want i die had er als eerste 1 naar binnengewerkt en ik heb toen een ruime tijd afgewacht zodat ik wist dat het geen foute pillen waren.

En dit was pas me tweede keer psychedelische drugs (in hoeveelheid dar je er wat van voelt), moet er nog van leren.

Maar mijn volgende report wordt beter.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Daniel-slang zei:
Nee dat is het niet, het is gewoon puur toeval dat het met de truffels fout ging

Nee hoor, zo te zien is het geen puur toeval maar een gebrek aan voorbereiding. Als je je ingelezen had was je waarschijnlijk niet bad gegaan want dan was je bijvoorbeeld niet alleen over straat gegaan onder invloed van truffels.

Daniel-slang zei:
en dat ik niet wist wat er in zat klopte ook niet helemaal want i die had er als eerste 1 naar binnengewerkt en ik heb toen een ruime tijd afgewacht zodat ik wist dat het geen foute pillen waren.

Je spreekt jezelf tegen. Je wist dat het goede pillen waren nadat je ze geprobeerd hebt, ervoor niet. Je zegt zelf dat je er eentje geprobeerd had om te kijken wat erin zit. Inmiddels weet je nog steeds niet wat het was dus je weet niet wat erin zat.

Het is niet zo dat je veilig zelf kunt testen wat er in je pil zit, als je de verkeerde stof te pakken hebt kan het heel naar uitpakken. Meestal gaat het goed, maar als je pech hebt ben je dood.

We proberen je niet te pesten hoor, maar uit je verhalen blijkt dat je nogal onverstandig met drugs om gaat. Lees jezelf goed in voor je wat neemt en neem geen onbekende stoffen. Je bent er nu goed vanaf gekomen maar het zou zo maar eens mis kunnen gaan...

Je kunt hier altijd je vragen stellen als je iets wilt weten. Be safe!

Daniel-slang

Bedankt dat je mij op mijn fouten wijst, ben zelf nogal naïef.
Voortaan neem ik wat meer tijd voordat ik iets ga doen (mezelf beter informeren en afspraken maken met mijn sitter).
En een stuk volwassener met drugs omgaan (heb wel is de neiging om me te laten gaan).
Dat van die pil dat i er goed op was gegaan was stom om te zeggen want na zijn inname wachtte ik 3 kwartier, er had nog van alles kunnen gebeuren.
Voortaan ga ik ook meer lezen over wat ik ga doen.
Heb nu in korte tijd 2 stomme dingen gedaan (ook mijn eerste 2 fouten met drugs).
En voorlopig geen drugs meer voor mij (behalve 1 keer 4-fa over een paar weken).
Bedankt!

Daniel-slang

Zou ook goed kunnen i was er (hoorde het achteraf pas) flink fout van gegaan, had het zelf niet door.
I had 3 van die pillen weggewerkt en heeft de volgende ochtend (toen was iedereen al weg behalve i en je).
I had meerdere keren overgegeven en heeft de hele dag in foetus houding gelegen en hij kon niks meer.
Je had die dag nog voor i gezorgd (het is dat het in je zijn huis was en dat wij weg moesten, want een stel strontvage mensen heb je ook niet zoveel aan), we weten dus niet wat het was maar het was in ieder geval niets goed.
Volgende keer maar lekker alles laten testen, ben liever een dag extra bezig voor het reizen en 1 of 2 pilletje kwijt dan dat ik mijn leven verlies.

Bovenaan