• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Awakenings NYE

utca030

Newbie
Beste,

Ik ben nieuw op deze site en wil met jullie graag deze ervaring delen.
Mijn leeftijd is 20 en gebruik nog niet zo lang drugs, zo'n 2 jaar nu.
Ik ga sinds 1 jaar naar heel veel technofeestjes zoals Awakenings,voltt en soenda.
De eerste keer XTC is bij iedereen een belevenis, bij mij dus ook.
Ik gebruik wel vaker XTC, waar ik kan hier helaas niet meer van genieten.
Elke keer heb je weer die verwachting van de 1e keer, de verwachtingen verpesten een hoop.
Ook moet ik toegeven dat de pauzes veels te kort zijn tussen het gebruik.
Maar als er weer een feestje is gaat er toch altijd weer wat XTC mee.
Ik was op zoek naar een andere drug, een nieuwe ervaring.
Op zoek naar een nieuw goedje, ben ik 4 FMP tegen gekomen, Ik was heel erg benieuwd.
Ze vertelde mij dat het een goedje wat een mix was van speed/XTC je zou er helder van worden en energie van krijgen en de dip zou vele malen minder zijn.
Dat klinkt toch perfect? Van XTC word ik waus en wazig en ben ik meer in mezelf gekeerd en vraag ik de volgende dag af wat heb ik gedaan gister.
Dat zou bij 4 FMP het tegenovergestelde zijn.
Ik heb 1 capsules van 160 meegenomen en 1 superman.

Het was eindelijk zover Awakenings NYE!
Zo uitgekeken naar dit feest, zoveel goede verhalen er over gehoord.
In het begin met mijn vriendengroep wat biertjes gedronken.
Nou daar was het dan om 0:30 heb ik 1 capsule genomen van 160 MG!
Om 1:30 begon het langzaam te werken, ik voelde me zo goed, allemaal tintenlingen wat ik in tijden niet heb gehad.
Dit heeft alles overtreft, ik heb nog nooit genoten van een drug zoals deze.
XTC heeft mij vele malen in de steek gelaten maar F 4MP heeft alles recht gezet.
Ik heb de hele avond gezweefd en was zo helder als wat, van elke minuut dat ik er was heb ik genoten.
Ik had energie voor 10, en de tijd ging niet zo snel als bij X.
Wie herkend dit gevoel? en wat zijn jullie ervaringen ermee
Prachtige drug, zeker een aanrader

Marvin

Harry030

Newbie
yoo,

Het verhaal wat je beschrijft komt me bekend voor.
Steeds die teleurstelling van de xtc en vooral het wazig zijn , wat ik een nadeel vind van xtc.

Helaas kan ik niks zeggen over de ervaring van 4fmp , omdat ik dit nog niet heb gebruikt.
Wel heb ik al een aantal route 66 pillen bemachtigd (bevatten 150 mg 4fmp)

Zijn er toevallig meer mensen die de laatste tijd deze 4fmp pillen hebben gebruikt/gekocht.

Gr. Harry

Bovenaan