Awakenings

De Mosselman

Bewuste gebruiker
Awakenings! Techno! Wat mij betreft de koning der "dance" events in Nederland qua productie, de geweldige sfeer die er altijd heerst krijg je er eigenlijk gewoon gratis bij! Wat mij betreft mogen we dankbaar zijn (i know i am) dat events als deze nog gegeven worden in een verziekt party nederland..

[*]Vannacht was een geweldige editie
[*]Vanavond gaat daar gewoon nog ff overheen (Ben Sims!!!)
[*]1 December start de kaartverkoop voor Awakefest 2011
[*]31 December Awake NYE in die Graansilo in Rotterdam
[*]29 Januari Awakenings Klokgebouw Eindhoven (Schranz zaal!)

Brand los :)

luchtigtoetje

Badass junkie
Ik wilde met oud en nieuw naar awakenings maar door lowlands heb ik geen geld meer.

ik ben bezig met vrijkaartjes te regelen via mn werk :)

Manonnie

Wijs gebruiker
En misschien ga ik ook met oud en nieuwe.
Even kijken of er nog een paar vrienden/vriendinnen (pillenbekkies) mee willen :grin:

Manonnie

Wijs gebruiker
luchtigtoetje zei:
Manonnie zei:
Even kijken of er nog een paar vrienden/vriendinnen (pillenbekkies) mee willen :grin:

Oooh nou dan ga ik ook haha :grin:
:tearsofjoy: Ja jij was ook degene die me op het idee bracht te gaan, en dan ga je dadelijk ineens niet :P
Maar tot nu toe nog niemand gevonden.. Misschien moet ik het dan toch maar in Haagie vieren

luchtigtoetje

Badass junkie
Manonnie zei:
luchtigtoetje zei:
Manonnie zei:

Oooh nou dan ga ik ook haha :grin:
:tearsofjoy: Ja jij was ook degene die me op het idee bracht te gaan, en dan ga je dadelijk ineens niet :P
Maar tot nu toe nog niemand gevonden.. Misschien moet ik het dan toch maar in Haagie vieren

of met ons :grin: ik ga zowieso wel. is alleen ff lastig met kaartjes.

Manonnie

Wijs gebruiker
Ja dat is ook nog een mogelijkheid, maar ik ben in Den Haag tot half 1 oid, even bij mijn ouders. Daarna kan ik doen en laten wat ik wil, maar vraag 1: rijdt er dan nog een trein.
vraag 2: is het wel verstandig om die trein in te stappen :tearsofjoy:

en nja, vraag 3 is of ik dan wel kan lopen maar ik hoop van wel!

luchtigtoetje

Badass junkie
Manonnie zei:
Ja dat is ook nog een mogelijkheid, maar ik ben in Den Haag tot half 1 oid, even bij mijn ouders. Daarna kan ik doen en laten wat ik wil, maar vraag 1: rijdt er dan nog een trein.
vraag 2: is het wel verstandig om die trein in te stappen :tearsofjoy:

en nja, vraag 3 is of ik dan wel kan lopen maar ik hoop van wel!

lijkt me wel. aan de andere kant stoppen de metros hier met rijden vanaf 10 uur..

ik heb even gekeken, de laatste trein rijd om half 9 richting rotterdam vanaf den haag centraal
En om half 2 rijd de eerste trein weer vanaf den haag holland spoor richting centraal.

dus.. het zou kunnen.. maar dan ben je ongeveer 3 uur bij de maassilo. dan heb je nog 4 uur feest. kan je beter gewoon om 10 uur al komen :grin: of een taxi nemen vanaf den haag :grin:

Manonnie

Wijs gebruiker
Maar ik wil 12 uur bij m'n ouders zijn, haha dat heb ik ze beloofd.
Dus misschien wordt het dan inderdaad die taxi!

Manonnie

Wijs gebruiker
Ik ga ook niet naar nightmare, scheelt ook zo'n 200 euro denk ik zo :)
En ik ben vlak voor Awakenings 31 december nog eens jarig :) en voor oud en nieuw heb ik ook al wat opzij gelegd :grin: en papa en mama zullen waarschijnlijk de taxi willen betalen omdat ik die door hun moet nemen omdat ik bij hun moest zijn om 12 uur :P
Hoppa gaat goed dit :sunglasses:

luchtigtoetje

Badass junkie
Manonnie zei:
En ik ben vlak voor Awakenings 31 december nog eens jarig :) en voor oud en nieuw heb ik ook al wat opzij gelegd :grin: en papa en mama zullen waarschijnlijk de taxi willen betalen omdat ik die door hun moet nemen omdat ik bij hun moest zijn om 12 uur :P

zo dan, dat word een watertje op jou kosten hoor ik zo :grin:

Manonnie

Wijs gebruiker
luchtigtoetje zei:
Manonnie zei:

watertje? pffffffffffffft het is oud en nieuw dan heur!!

luchtigtoetje

Badass junkie
Manonnie zei:
luchtigtoetje zei:
Manonnie zei:

watertje? pffffffffffffft het is oud en nieuw dan heur!!

juist, daarom juist :wink: ik mix geen alcohol en drugs :wink: ik ga HELEMAAL LOS met oud en nieuw :grin: maar als je het te weinig vind kan je me ook 2 water geven :grin:

Manonnie

Wijs gebruiker
:tearsofjoy: Ik zal het onthouden.
Nah ik zorg wel dat ik uit het ziekenhuis blijf, maar ik ga met oud en nieuw wel goed gek doen.
Vorig jaar ME, vuur, stokken, drank, blauwe plekken, drugs, telefoontje naar papa en mama en meer weet ik niet meer.
Ik was opgepakt :P samen met nog zo'n 15 anderen

luchtigtoetje

Badass junkie
Manonnie zei:
:tearsofjoy: Ik zal het onthouden.
Nah ik zorg wel dat ik uit het ziekenhuis blijf, maar ik ga met oud en nieuw wel goed gek doen.
Vorig jaar ME, vuur, stokken, drank, blauwe plekken, drugs, telefoontje naar papa en mama en meer weet ik niet meer.
Ik was opgepakt :P samen met nog zo'n 15 anderen

Hahaha ben jij er zo 1 :tearsofjoy:

Wat was er gebeurt dan?

Manonnie

Wijs gebruiker
Geen idee..
We hadden wel een heel groot vuur gemaakt en veroorzaakten overlast (kan dat met oud en nieuw, ja dat kan).
Daardoor kwam denk ik de ME, en toen heb ik waarschijnlijk ze uitgescholden/geslagen/weet ik veel wat, kortom me verzet tegen ze.
Ook toen had ik aardig veel op, zowel hard- als softdrugs en alcohol, dus naar mijn vermoeden ben ik daardoor meegenomen.
De volgende dag zag ik er aardig verpest uit :P

Maar ik ben er helemaal niet zo 1!!
Oké, ik zal eerlijk blijven, ik kom wel op voor m'n rechten, met oud en nieuw mag je herrie schoppen. Klaar. :grin:

Manonnie

Wijs gebruiker
Nee... :rolleyes:
Ik ben daar vrijwel altijd gezellig op, veel lullen, heeel veel :P
Maar iedereen om me heen is dan ook gezellig. Al is er een teringlijer die herrie gaat schoppen en ruzie gaat zoeken ben ik wel een van de eersten die diegene op zijn bek wil rammen. :)

Manonnie

Wijs gebruiker
Damn :(

Sorry, ik ga den haag wel uit, maar ga daar naar een feest toe.. Vind het wel kut want had er wel heen gewild! Fijn ook, vriendinnen die alles uitstellen met beslissen totdat het uitverkocht is.. :(

Manonnie

Wijs gebruiker
Dat is toch volgende week? Dan moet ik werken, damn.. Misschien dat ik daarna kom, als ik rond 12 uur klaar ben kan ik nog wel ff langs komen denk ik zo. Taxi! :P

Bovenaan