Ayahuasca Bewaren

s.a-a

Newbie
Hallo, ik heb het Spirit Elixer 3 pak gekocht van Azarius en het gisteren ook gebruikt maar ik kreeg weinig effect en hoefde niet eens over te geven. Ik had 1 grote kop genomen uit de kan van ongeveer 1200 ML want had niet echt zin om het intekoken naar 2 kleine kopjes. Maar, nu dus de vraag zou ik de rest van de Ayahuasca nog kunnen bewaren? en heeft dat nog zin aangezien ik de zaden al heb opgedronken

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Met de zaden bedoel je de harmala zaden? Zo ja, die heb je wel nodig om het te laten werken en wat zit er precies in het pakket?

En ik denk niet dat je het lang kan bewaren, er zitten geen conserveermiddelen in he. Misschien dat wanneer je het in de vriezer doet dat het dan even bewaard blijft. En hoe lang wil je het bewaren?

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik zou het maar in de vriezer/ koelkast doen, en als je het wilt gebruiken eerst goed warm maken op het fornuis zodat de bacteriën dood gaan.

En je hebt echt p harmala zaden nodig anders werkt het niet, en hoe is het tijdschema dat je het ingenomen hebt?

Het beste kan je eerst 3a 5 gram gecrushde harmala zaden innemen en zo'n 30min later de soep die je hebt gemaakt. Tenminste, zo werkte het bij mij altijd goed.

s.a-a

Newbie
Ik dronk ongeveer ander half kopje op in 20 minuten. Ik wou nog meer maar kreeg het niet meer naar binnen het smaakt al erg genoeg als het warm is maar als het koud is is het echt goor, en het pakket bestaat uit * P. harmala zaden, 2 gram
* Psychotria viridis bladeren, 25 gram, en zou ik ook vandaag mijn truffels al kunnen gebruiken? aangezien ik nergens vind dat dat niet mag zoals ze wel zeggen dat je geen cocaïne mag gebruiken.

s.a-a

Newbie
owja en ik dronk die P harmala zaden op in 2 minuten toen 15 gewacht en toen begonnen aan de bladeren

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik zou iets langer water tot je die soep neemt, en ik zou het ook uitkoken zodat het drinkbaar is en je tenminste effect hebt.

Er is wel een tollerantie tussen truffels en aya. Je zal er waarschijnlijk niet veel van voelen. Beter wacht je even 1a 2 weken. En als je echt persé wilt kan je ook harmala zaden nemen met de paddo's dan werkt het wel, houd alleen dan wel rekening dat het veel sterker werkt, neem dan dus niet meer dan de helft.

Bovenaan