Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Right, volgens mij mis je een beetje het idee achter ayahuasca This meer voor spirtual enlightenment en emotionele ontlading, niet om kleuren en figuurtjes te zien. Maar ok...
Right, volgens mij mis je een beetje het idee achter ayahuasca This meer voor spirtual enlightenment en emotionele ontlading, niet om kleuren en figuurtjes te zien. Maar ok...
Ayahuasca is over het algemeen gewoon niet iets wat je "voor de lol" neemt. Gewoon omdat dat bijna niet mogenlijk is, de doseringen liggen vaak zo hoog dat de ervaring zo intens is dat men er meestal niet van geniet maar wel van leert. Het leuk hebben bij ayahuasca is dus niet het doel.
De dingen die je leert kunnen leuk zijn, de manier waarop meestal niet. Je brand je vinger aan een keremasiche kookplaat en leert dat die dingen warm zijn, heb je iets goeds geleerd maar wel blaren op je handen. Misschien was de dosering die kneeky nam wat lichter dan gemiddeld, of mischien had hij een andere samenstelling van zijn ayahuasca.
luister mister expirimentele gebruiker die om een ervaring vroeg, ik rook al een jaar of drie 5-meo en nn-dmt en al 1,5 jaar slurp ik yage en geloof me de eerste keer dat ik het dronk had ik 2 pakketjes tegelijk op en geloof me, ik heb veel gezien en het was ook echt verschrikkelijk mooi en ja ook echt heel erg leuk, voor mij dan, een ander freakt mischien op zo een ervaring maar ik was al veel vaker in de hell en in de hemel beland met alerlei soorten dope en mijn emotionele bagage was ik al veel eerder kwijtgeraakt, ik kan zeggen dat ik verlicht ben en de inzichten die met yage en rookbare dmt verkrijg brengen mij alleen nog maar meer vreugde, ik kan niet bad gaan in mijn eigen omgeving, maar je heb gelijk dat dat niet voor iedereen hetzeklfde ligt, ik loop met 2 porties hawaiaanse nog vrolijk als een elastiekje over straat te zwalken. PEASE.
Ik zeg toch ook niet dat je een beginnende gebruiker bent die geen idee heeft waar hij het over heeft? Ervaring leert gewoon dat bevoorbeeld de ayahuasca paketjes van azarius (of andere shops) wat lichter zijn dan de ayahuasca zoals hij bijvoorbeeld in rituele settings wordt gebruikt, omdat azarius er (stiekem) van uit gaat dat het toch voor het grooste gedeelte recreatief wordt gebruikt. Maar ok, mischien ben je ook wel de uitzondering op de regel, ik hoop dat ik ook zo een mooie ervaring tegemoed mag gaan.
Angst heb ik niet voor de ayahuasca, maar ik ben wel behoorlijk zenuwachtig. Ik ben vanmorgen een speciaal dieet begonnen als voorbereiding. Geen chocola, geen alcohol, geen koffie, geen rijpe kaas, geen drugs e nog een hele hoop andere dingen mogen nu ff niet meer. Maarja, het wal het waard zijn.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.