Ayahuasca met Caapi + Psychotria viridis

Ik ben nogal een newbie met het klaar maken van soort dingen en vind het nogal onduidelijk wat nou precies de juiste wijze is om dit klaar te maken. Ik kan nergens een simpele handleiding vinden en de één zegt dit en een ander zegt weer wat anders.

Mijn vraag is eigenlijk of het erg is als je beide ingrediënten samen kookt, dit heb ik namelijk nu gedaan. Ook heb ik dit niet met azijn gedaan maar heb gelezen dat per 2 liter ook een limoen gebruikt kon worden:
http://www.entheogen-magikplants.com/ay ... _vine.html

Verder las ik ook dat het niet aan te raden is om het in een aluminium pan klaar te maken, hoe kom je achter of de pan aluminium is of roest vrij staal? Ik weet dat staal een grotere rek kracht heeft en dus snel buigbaar en aluminium een hele kleine en dus snel zou breken bij buig krachten, maar vind het erg lastig om het zo te controleren, heb ook gelezen dat het wel eens gecombineerd wordt dus aluminium in de boden en de rest rvs.

Wat ik nu heb is 25 gram van elk ingrediënt in een pan gegooid en zo warm houden en maken dat het goedje niet hard kookt tot er bijna geen water meer is, en dan het proces min of meer overnieuw tot 3 keer toe.

Wat zouden de consequenties zijn dat ik het gecombineerd heb gekookt? Moet ik overnieuw beginnen of zou ik het kunnen proberen?

Bovenaan