Tripreport v/d Maand Ayahuasca op Goede Vrijdag

Deranged

Badass junkie
Dit zijn enge mensen met de potentie om fragiele levens te vernietigen. Dus een beter taalgebruik kan ik me even niet indenken.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Iedereen heeft die potentie. Niet alleen mensen die Ayahuasca gebruiken of die ceremonies houden. Ik vind dat er veel enge mensen in de politiek zitten. Die niet alleen fragiele levens kunnen verwoesten maar ook nog eens een land om zeep kunnen helpen. Maar om nou alle enge mensen mongolen te noemen. :rolleyes:

Deranged

Badass junkie
Ik heb het over de dogmatische personen die samen eigenlijk een soort van sekte vormen. Zelf hou ik ook van een tripje op z'n tijd, maar ik vind deze overdreven manier van gebruiken gewoon belachelijk. En als ik dan hoor hoe anderen daarbij betrokken raken kan ik enkel concluderen dat dit slechte mensen zijn en dat er iets aan gedaan zou moeten worden.

user12901258

Experimenterende gebruiker
Deranged zei:
Ik heb het over de dogmatische personen die samen eigenlijk een soort van sekte vormen. Zelf hou ik ook van een tripje op z'n tijd, maar ik vind deze overdreven manier van gebruiken gewoon belachelijk. En als ik dan hoor hoe anderen daarbij betrokken raken kan ik enkel concluderen dat dit slechte mensen zijn en dat er iets aan gedaan zou moeten worden.

Hmmm, ik ken dumpy persoonlijk en ik vind het een fantastisch mooi en liefdevol mens. Als je het daar niet mee eens bent, is dit dan de juiste manier om dit te delen? ... Eigenlijk vind ik het een beetje een onnodige post van je.

Bovenaan