ayahuasca

lovelovelove

Experimenterende gebruiker
Hi,

Ik ga waarschijnlijk Ayahuasca proberen over een klein maandje compleet met sjamaan ritueel enzo duurt bij elkaar een heel weekend. Alleen mijn vraag was zijn hier ervaren ayahuasca gebruikers? Ik doe het meer om een spirituele reden maar aangezien ik nog best jong ben (16 jaar) heb ik mijn twijfels of het wel zo verstandig is om zo'n krachtige drug te proberen en mezelf daardoor een beetje meer te begrijpen. Ik moet er wel bij vermelden dat mijn moeder aanwezig zou zijn ( hippie ouders....) dus het word onder goede begeleiding van ervaren mensen en vertrouwelijke figuren. Nog iets waarmee ik zit ik heb zelf ervaring met paddo's en truffels allebei maar 1 keer gedaan maar nooit in een trip beland. Mij lijkt het best "eng" om in zo'n trip te belanden heb zelf best veel meegemaakt maar ben een vrolijke dame dus depressiviteit is bij mij ver te zoeken.Alleen je weet nooit wat je hersenen in je onderbewuste allemaal heeft opgekropt. Als ik zo een beetje mijn verhaal beschrijf zou een ervaren ayahuasca gebruiker er iets over kunnen zeggen?
groetjes

Maddog

Bewuste gebruiker
Wees niet bang, de sjamaan is een echte pro, die helpt je mee, en zal er voor zorgen dat je niet gaat rondrennen of met je blote handen in het vuur gaat spelen, en zorgt ervoor dat de thee die je halverwege krijgt niet te heet is.

En je hoeft alleen hem te volgen, volg de stem, en muziek.

In een deel van de trip, heb je alleen maar de gedachte dat je er bent, dan is heel even alles wat je weet, doet en hebt geleerd, op een schaal gegooid, in een andere volgorde dan je gewend bent. Word doorelkaar geschud en stukje voor stukje weer opgebouwd.

Je kan een beetje misselijk worden, maar dat merk je dan toch niet meer, op het moment weet je niet wat misselijk is.

Doe het niet zonder sjamaan.

lovelovelove

@madcat

bedankt ik denk dat het een wijze trip word ben heel erg benieuwd, ja ik hoorde al dat ayahuasca een plant is die je lichaam ook reinigt ik moet als ik het doe wel een soort dieet van te voren volgen zonder vlees suikers en tarwe producten enz die zouden te "aards" zijn. Bij het ritueel hoort ook een soort van sauna alleen lijkt mij dat heel claustrofobisch Ik denk dat ik ga schilderen :)
nogmaals bedankt

Maddog

Bewuste gebruiker
lovelovelove zei:
@madcat

bedankt ik denk dat het een wijze trip word ben heel erg benieuwd, ja ik hoorde al dat ayahuasca een plant is die je lichaam ook reinigt ik moet als ik het doe wel een soort dieet van te voren volgen zonder vlees suikers en tarwe producten enz die zouden te "aards" zijn. Bij het ritueel hoort ook een soort van sauna alleen lijkt mij dat heel claustrofobisch Ik denk dat ik ga schilderen :)
nogmaals bedankt

ayahuesca is een combinatie van planten, die hoofdzakelijk als werkzaam bestanddel DMT hebben. En diverse andere stoffen. volgens mij is er op dit forum al een topic over.

lovelovelove

Ik ga het doen het staat gepland, het weekend van 4, 5 en 6 november ga ik het meemaken
ben benieuwd mijn eerste trip report komt eraan ben blij met mijn keuze. Alleen nog een vraagje bij sommige drugs of intensieve trips kun je later "terugvallen" waardoor je een stukje opnieuw beleefd. Is dit bij ayahuasca ook zo? Lijkt me niet zo fijn midden in mijn pws presentatie opeens visuals te zien.
groetjes

Maddog

Bewuste gebruiker
Terugvallen in trips was vroeger een propoganda van regering om je bang te maken ervoor. Als je er klaar voor bent, en je wil het graag, is er niets aan de hand.

de sjamaan is een proffessional, die je goed begeleid. En zal met muziek of geluiden je dieper in de trip krijgen , of er een beetje uit halen als het nodig is

Bovenaan