• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Back to DMT World!

Rubber

Newbie
Hallo DF’ers!

Ik ben nieuw op dit forum maar wil graag mijn ervaring met jullie delen. Afgelopen avond heb ik voor de vierde keer DMT gerookt samen met een goede vriend van me.
Lichten uit, lekkere onafgebroken ambient muziek aan en nog een laatste knipoog bij het opsteken van de pijp. (pure dmt 40 mg in glazen pijp, laagje as, laagje dmt en laagje as)

Na een goede hijs waarbij ik de gehele pijpinhoud zorgvuldig verhitte en alle rook heb ingehouden lukte het me nog net een laatste tweede hijs binnen te krijgen voordat ik afgeschoten werd naar DMT world.

Ik noem het DMT world want het bizarre van DMT bij mij is dat ik iedere keer zeer duidelijke herkenbare patronen tegenkom in mijn ervaringen zoals nu ook weer..
Het is echt totaal niet te omschrijven maar hier komt een poging.

Nadat ik de pijp wegleg voel ik mijn lichaam reageren. Ik doe snel mijn ogen dicht en voel mijn gezicht ingedrukt worden (beetje zoals in de Orangina reclame) en mijn ademhaling gaat steeds sneller en heftiger (=hartslag?). Een gevoel of je geest je lichaam verlaat zo lijkt het want het voelt als een lichamelijke reactie op de overgang van nuchter naar DMT world.

Gedurende het snelle ademen komen de visioenen sterk op. De visioenen die ik krijg zijn heel erg intens en sterk visueel. De vormen lijken een beetje op de vorm van een glas in lood raam welke zich steeds in zichzelf herhaald waardoor het lijkt alsof je allemaal vakjes ziet waaruit kleuren komen of die verschillende kleuren krijgen. Het is niet dat ik de kleuren zie maar ik maak er deel vanuit, zo intens. Ogen open of ogen dicht maakt de eerste minuten niet uit en een gelukzalig gevoel vol met gelukzalige energieën pompen door mijn lichaam welke door mijn geest heeft verlaten. Intens fijn. De kleuren en rasters/patronen zijn voor mij zeer herkenbaar en komen steeds terug. Van alle kanten en het lijkt wel of er een vierde dimensie aan is toegevoegd. Ze lopen in de breedte, diepte hoogte maar het lijkt wel of het steeds verder gaat en er dus nog een dimensie aan is toegevoegd. Hetgeen ook onmogelijk te omschrijven is..
Door de diepte en het herhalen van de patronen is het net of alles ruimtelijk is en doordat ik deel uitmaak van de kleuren is het net of ik in de muur zit van deze ruimte. Maar wanneer ik vanuit dit gezichtspunt draai vormen alle figuren zich weer waardoor er weer ruimte in de ruimtes ontstaat tot zelfs tunnelvisies van dezelfde patronen welke de prachtigste kleuren hebben. Meestal in lila paars met wit of zwart en lichtgroenig maar dit verandert ook dikwijls. De vakjes die in de patronen voorkomen lijken soms glazig.

Alles gaat gepaard met een aanwezigheid en je voelt het leven in alle kleuren en patronen. Alsof iemand achter je staat en je alles laat zien in een zeer prettige liefdevolle zelfs clowneske ambiance. De muziek voel je door je lichaam gaan en beelden en kleuren vloeien over in elkaar. De indrukken zijn zo ontzettend gigantisch!

Verder kan ik er nu weinig over te schrijven want het ebt langzaam maar zeker steeds verder weg. Het enige wat overblijft is een heerlijk gevoel waarbij het lijkt dat alle chakra's wij openstaan..

Soms wanneer ik ambient op heb staan en naar de beelden van mediaplayer kijk denk ik weleens, hé dit lijkt erop. alleen zie je nu de kleuren en dan voel je ze en maak je er deel vanuit. Maar eigenlijk komt ook dit niet eens in de buurt :)

Ik heb nog nooit entiteiten gezien of een break through gehad maar steeds wel een "aanwezigheid" gevoeld. Ook lijkt het wel of alles wat je ziet in je DMT ervaring leven in zich heeft zoals de kleuren en de patronen.

Het was een prachtig schouwspel en ben blij weer in DMT world te zijn geweest. Ik hoop dat het voor jullie enigszins duidelijk te lezen is en ben erg benieuwd of het voor gebruikers enigszins bekend voorkomt. Zoals ik al aangaf kom ik steeds in deze hele herkenbare DMT patronen.

trojan.exe

Belezen gebruiker
Tripreporter
zoals jij het voorportaal omschrijft komt het precies overeen met wat ik altijd zie. idd van die soort glas in lood achtige ruitjes en een sterk gevoel van een aanwezigheid van iets.
ook ik heb nog geen entiteiten gezien ( nu zo'n 6 keer gedaan )

mooi report verder! :hearteyes:
wat een ongelovelijk boeiend middel is dmt toch

J0rrit

Badass junkie
Ik voelde de laatste keer ook echt een sterke aanwezigheid, wel een evil aanwezigheid zeg maar. hij zei niks geloof ik maar toch had ik het idee dat hij me vroeg of ik de wereld inwilde, toen gooide hij me echt zo weg leek het waarna de trip opeens afnam helaas.

Drientje

DF-koning
Herkenbaar hoe jij dit omschrijft... ik heb 1 keer DMT gedaan(binnenkort denk ik nog een keer) en de visuals komen erg overeen...

Wel eens gedacht aan een grotere hoeveelheid DMT? Of een andere pijp waarbij je meer rook kunt inademen?

Groetjes...

Rubber

Newbie
Drientje zei:
Wel eens gedacht aan een grotere hoeveelheid DMT? Of een andere pijp waarbij je meer rook kunt inademen?
Groetjes...

Pijp is goed hoor en bewust 40 mg. Ik ben begonnen met 30 en dat heb ik de eerste 3 keer gedaan. ook weleens tussendoor een jointje gerookt voor de sfeer. Ik wil het langzaam opbouwen en zal de volgende keer weer 40 mg doen. Langzaam maar zeker wil ik naar een breakthrough toe werken door steeds de porties iets te verhogen. Ik heb geen haast en wil graag bekend raken met deze fantatische wereld maar op een wijze met groot respect en uiterste voorzichtigheid.

Drientje

DF-koning
Volgens mij kun je namelijk met 40mg ook een breaktrough hebben(is mij verteld). Ik lees wel eens reports hier van mensen die van 25 mg al machine elfen enzo zagen.

Mijn pijp was ook 25 mg en ik had alleen de visuals die jij beschreef, dus lijkt het me dat je met 40 mg wel een breaktrough zou kunnen bewerkstelligen.

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Een breaktrough gaat niet alleen om hoeveelheid maar ook of je er klaar voor bent volgens mij. Ik neem altijd 50mg en heb 1 keer een breaktrough gehad, voor mijn gevoel had ik me toen beter voorbereid op die pijp dan normaal...

Hellraiser_[NL]

Bewuste gebruiker
Word toch tijd dat ik het ook is ga probeeren :hearteyes:
is dmt trouwends iligal in nederland ?
Beetje jammer dat het hier mijn mijn omgeing niet zow makelijk is om aan zulke midellen te kommen

mensen hier in zuidholland houden zich meer bezig met ETX en pep enzow :(

mooie report

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
De dingen die je beschrijft zijn zoals al eerder gezegd het voorportaal. Ik weet niet op wat voor manier je de DMT rookt, dit kan ook veel verschillen in de sterkte. Zon vaporizer achtig ding is echt slecht om je DMT te roken, glazen pijpje met staalwol is het best. Natuurlijk maakt de hoeveelheid ook uit, 50 mg moet genoeg zijn om de aliens gedag te zeggen. :wink:
Ik dacht vroeger dat als je DMT rookt altijd aliens ziet, ik heb in ieder geval vanaf de eerste keer al wezens gezien. Maar waarschijnlijk ligt het aan je rooktechniek/hoeveelheid zoals ik zei.
Succes met verder experimenteren en mocht je de aliens/wezens/elfen zien doe ze de groeten van me! :wave:

Argulas

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Mooi mooi!
Waarom kost het zoveel? Anders had ik al lang een DMT ervaring achter de rug..
Of moest ik niet zo lui zijn en handig was, had ik het mss ook gewoon zelf kunnen maken. Hopelijk verdwijnt men luiheid en fix ik da eens :)

Peace!

L

Lid 6909

Gast
klinkt super

ik moet toch nog maar eens verder met mijn tot nu toe ongeslaagde zoektocht naar DMT

gunther1

Newbie
HALLO,
IK HEB ZELF OOK DIVERSE KEREN DMT GEROOKT,
PRACHTIG MOOI! IS ECHT WERKELIJK WAAR HET MOOISTE WAT JE KAN OVERKOMEN.
IK WIST NIET DAT ER ZO IETS MOOIS BESTOND, WAAR IN PRINCIPE IEDER MENS VERSLAAFD AAN IS, ZIJN LICHAAM MAAKT HET AAN EN ALS JE NIET SLAAPT, DUS NIET DROOMT, WORDT JE GEK.....
IK HAD HET GEKOCHT, EEN ZEER GOEDE KWALITEIT, 1/2G-->150UERO.
VRIJ PRIJZIG.DE KWALITEIT IS GOED WANT 1 PIJP IS WEG NAAR DE ANDERE WERELD.
BEETJE SHPONGLE MUZIEK ERBIJ, IS ECHT FANTASTISCH!

MAAR IK LEES OVER HET MAKEN VAN DMT WIL DIT WEL DOEN, MAAR HOE KAN IK TESTEN OF MIJN KRISTALLEN PUUR ZIJN EN JE ER NIET DOOD VAN GAAT?
IK WIL HET ZELFBROUWSEL WEL PROBEREN TE ROKEN MAAR DURF EERLIJK GEZEGD NIET....
EN EEN ANDER GEVEN DOE IK NIET VOOR IK WEET WAT HET DOET.....

KAN JE OOK ZO IETS VAN PADDOS DOEN, ZO'N EXTRACT MAKEN?
KAN NAMELIJK AAN GOEDE KOMPOST KOMEN EN DUS ONBEPERKT PADDOS MAKEN MAAR DAT SCHIET NIET OP MAAR ETRACT ERVAN MAKEN EN DIT OOK WEER OP DE GOED MANIER GEBRUIKEN, IS ER UBERHAUPT WEL WAT VAN BEKEND? IS DIT EERDER GEDAAN?

HEREN DRUIDEN, PROFESSORS EN HOBBIESTEN WETEN JULLIE HIER IET MEER VAN?

L

Lid 6909

Gast
Hellraiser_[NL] zei:
Word toch tijd dat ik het ook is ga probeeren :hearteyes:
is dmt trouwends iligal in nederland ?
Beetje jammer dat het hier mijn mijn omgeing niet zow makelijk is om aan zulke midellen te kommen

mensen hier in zuidholland houden zich meer bezig met ETX en pep enzow :(

mooie report

Het zijn ook middelen die de gemiddelde dealer niet kent, en de meeste mensen hebben er lang naar moeten zoeken denk ik.

ontopic

geinig dat veel mensen hetzelfde herkennen in het 'voorportaal'.
verder leuke ervaring :grin:

peace

Pikachu

Wijs gebruiker
Mooi report, je beschrijft het precies zoals ik het ook ervaar! (Heb t pas twee keer gedaan)

Gunther: Gewoon laten testen bij een testservice als je in NL woont, als je in België woont dan weet ik t ook niet :P

Oh en links naast de 'a' zit een knopje, druk er eens op -.-

Atropa

Bewuste gebruiker
Dat gevoel alsof je kop en lichaam ineen geperst worden terwijl je hart tekeer gaat en jij je schrap zet met gesloten ogen is 1 v/d heftigste sensaties die je als mens kunt hebben.

Eigenlijk voel ik binnen 6 seconden of het het een wedergeboorte wordt vanuit een baarmoeder. Als m'n zicht grijs wordt en ik acuut wegval binnen enkele seconden weet ik dat het gelukt is.

Eigenlijk zou je altijd tussen de 70 en 100 mg proper moeten roken, maar gezien de prijs van het goedje en de niet garantie dat de dosis je wenst in vervulling brengt is dat gewoon verdomd lastig.

Bovenaan