Bad Lsd Trip

JunkyXL

Newbie
Ik heb 2 keer lsd gepakt, & ik ben 2 keer slecht gegaan.
Sindsdien, is alles anders, maar ik kan niet uitleggen hoe.
Ik heb angststoornissen erdoor gekregen. Die komen op wanneer ik wiet rook.
Als ik wiet rook, heb ik terug het gevoel van toen, een heel slecht gevoel, mijn lichaam voelt anders aan enzo. Het is niet dat ik dingen zie die er niet zijn, maar het gevoel komt wel terug.

Weet iemand hoe dit komt of hoe dit weggaat?
Ik heb dit al van vorig jaar in augustus.
Dus bijna een jaar.
Kan iemand me helpen aub?

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Kun je dat gevoel en jouw angststoornissen eens beter beschrijven ? Wat je voelt enzo.

JunkyXL

Newbie
Sublimo zei:
Kun je dat gevoel en jouw angststoornissen eens beter beschrijven ? Wat je voelt enzo.
Euh, dat is echt moeilyk hoor, maar ik zal het proberen.
Ik begin te zweten, te paniekeren.
Mijn hart slaat heel hard, last met ademen.
Iets willen zeggen, maar het niet kunnen, omdat ik niet weet hoe ik het moet zeggen.
Mijn lichaam voelt totaal anders aan.
Ik heb schrik en weet niet van wat.
Enzo verder..

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Hoe waren de beide trips ? Wat ging er precies fout voor jou ?

Heb je andere verslavingen gehad of nu op het moment ?

JunkyXL

Newbie
Sublimo zei:
Hoe waren de beide trips ? Wat ging er precies fout voor jou ?

Heb je andere verslavingen gehad of nu op het moment ?
Gewoon een ramp, dat was het ergste dat ik ooit in mijn hele leven heb meegemaakt.
Ik dacht dat ik dood was, dat ik een geest was en dat niemand my kon zien. Maar dat ik er wel nog was.
Ik dacht dat ik in een put viel. Het was gewoon een nachtmerrie, een ramp!

Ik ben verslaafd, aan roken en wiet.
Ik ben verslaafd geweest aan GHB

Momenteel gebruik ik vooral:
Wiet, Nicotine, XTC & Speed

Wat ik allemaal al gebruikt heb:
LSD, XTC, Speed, Medicijnen, Cocaine, GHB & Ketamine

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Hoeveel LSD had je toen genomen ? Want het klinkt als een ego-dood. :)

Gebruik je veel speed ? Want daar kunnen je angsten ook vandaan komen. Het gaan ze op zijn minst versterken als je vaak gebruikt.

JunkyXL

Newbie
Sublimo zei:
Hoeveel LSD had je toen genomen ? Want het klinkt als een ego-dood. :)

Gebruik je veel speed ? Want daar kunnen je angsten ook vandaan komen. Het gaan ze op zijn minst versterken als je vaak gebruikt.
1 Albert hoffman :confused:
& wat is een ego dood?
Nee niet veel hoor, zo is heel af en toe.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Weet je geen dosis ? Want daar kan alles en elke dosis op hebben gezeten, als je ze niet getest hebt.

Heb je er al eens met je dokter over gepraat ?

JunkyXL

Newbie
Sublimo zei:
Weet je geen dosis ? Want daar kan alles en elke dosis op hebben gezeten, als je ze niet getest hebt.

Heb je er al eens met je dokter over gepraat ?
Nee dat weet ik niet sorry.
& nee, dat durf ik niet :(

& wat is een ego-dood?

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Ego-dood is het loslaten van je eigen ego tijdens een trip, je bent tijdelijk zonder ego.

Veel inside informatie kan ik je over dit onderwerp niet geven, ik ben helaas nog niet zo ver geraakt.

Als je het intikt in google zul je meer informatie vinden dan je kunt lezen. :)

Maar aangezien het over een zegel gaat, is die kans alweer wat kleiner. Het kan echter een enorm sterke zegel zijn geweest (wat zeer uitzonderlijk is), maar het kan ook een andere substantie zijn geweest. Dus het blijft een beetje giswerk.

Had je beide keren dezelfde trip ?

Is er ooit een psychische ziekte bij jou vastgesteld ?

JunkyXL

Newbie
ja, het was beide keren, hetzelfde. Ik heb me nooit goed gevoeld.

Nee, alleen toen ik in een instelling zat, heeft de psychiater daar gezegd, dat ik angststoornissen heb, door de lsd.

JunkyXL

Newbie
Sublimo zei:
En als je nu eens stopt met wiet roken elke dag ?
Ik wou dat ik dat kon, ik heb het al zoveel geprobeerd, maar het lukt niet.
Al mijn vrienden roken wiet, en ik ben daar bijna elke dag bij, en het is heel moeilijk voor mij, om er dan afteblijven. :(

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Toch maar proberen, en professionele hulp zoeken. :)

Je zegt zelf dat het opkomt wanneer je wiet rookt, is dat niet genoeg reden om ermee te stoppen ?

Je voelt je er slecht van en toch doe je het. Beetje tegenstrijdig.

pascal828

Badass junkie
Van een ander topic:
JunkyXL zei:
Haha, mijn eerste keer was ook zo ongeveer, en het was ook WW
Ik ga niet zeggen dat je te jong bent, want ik ben zelf nog maar 14 en ik doe het al elke dag.
Doe het is af en toe, want elke dag, is na een tijd niet meer zo leuk :wink:
En jij claimt al verslaafd te zijn geweest aan GHB en nu dus aan wiet en roken?
Zoals Sublimo al zegt, zoek professionele hulp.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
pascal828 zei:
Van een ander topic:
JunkyXL zei:
Haha, mijn eerste keer was ook zo ongeveer, en het was ook WW
Ik ga niet zeggen dat je te jong bent, want ik ben zelf nog maar 14 en ik doe het al elke dag.
Doe het is af en toe, want elke dag, is na een tijd niet meer zo leuk :wink:
En jij claimt al verslaafd te zijn geweest aan GHB en nu dus aan wiet en roken?

Inderdaad... Ik had het ook gelezen, het geeft me toch wat twijfels.

Intoxication

Bewuste gebruiker
Allereerst proficiat. U bent erin geslaagd alvast een stuk van je leven naar de haaien te helpen.
Wie 14 is hoort allesins geen LSD te doen. Al jouw gebruik en verslavingen kenmerken het misbruik van de drugs. Je hebt angststoornissen als je wiet rookt en je rookt het elke dag en na een jaar gaat er pas een belletje rinkelen van 'wat is er mis'. Sorry maar volgens mij heb je echt geknoeit met drugs. Ik zou zelfs zeggen dat LSD niet die uitlokkende factor is maar ook al je overmatig gebruik van oa. wiet. Het is ook wetenschappelijk bewezen dat hoe vroeger je begint met wiet of wat dan ook, je meer schade verricht aan je hoofd. EEN MENSELIJK BREIN IS PAS VOLGROEID OP DE LEEFTIJD VAN 21 JAAR!!! Verder ga ik er geen woorden meer aan vuil maken, je bent gewoon al heel lang STOM bezig en dat heb je aan jezelf te danken. Drugs zijn geen speelgoed denk erom :wink: Maar mits wat zelfdicipline krijg je het weer allemaal voor elkaar, het is nog niet te laat. Veel succes, ik hoop dat het wat doorgedrongen is nu. En lees dit ook nog even door. http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/ver ... evaar.html

gamezz

Bewuste gebruiker
dus je rookt elke dag wiet maar krijgt hier wel angst gevoelens enzo van (of het versterkt ze toch)
dus eigenlijk zou ik kunnen stellen dat je ook verslaafd bent aan de angst gevoelens?
aangezien je deze graag elke dag terug roept door te blowen

JunkyXL

Newbie
gamezz zei:
dus je rookt elke dag wiet maar krijgt hier wel angst gevoelens enzo van (of het versterkt ze toch)
dus eigenlijk zou ik kunnen stellen dat je ook verslaafd bent aan de angst gevoelens?
Nee dat is het niet, ik kan gewoon niet zonder, en ik ben niet fier dat ik blow, of wat dan ook gebruik, maar het lukt me niet om er af te blijven, en ik wil doodgraag stoppen!

vaarklaas

Belezen gebruiker
JunkyXL zei:
Ik weet het, maar jullie doen precies of ik ben gek :confused:

Stoppen met blowen, lsd en andere drugs todat je de 20 bent gepasseerd is het beste advies dat je kan krijgen en het is nog gratis ook. Daarna heb je alle tijd om weer van god los te gaan met de middelen die je graag tot je wil nemen. Laat alsjeblieft je zenuwstelsel een beetje goed ontwikkelen, want je draagt dit de rest van je leven bij je en alle ontwikkelingen van je zenuwstelsel en hersenen die je tegen gaat of vertraagd door drugs zal je niet meer kunnen herstellen.

Paniekaanvallen komen oa door een overspannen zenuwstelsel, een normale reactie is een verhoogde hartslag en versnelde ademhaling. Je moest eens weten wat je zenuwstelsel allemaal reguleert en je hele lichaam bestuurt en als je eens wist wat die drugs op jonge leeftijd met je doen en wat voor klachten je op late leeftijd allemaal kan krijgen, als dat eens werkelijk zou beseffen dan zou je direct stoppen met blowen... en de waslijst is groot. Even een greep uit de lijst:
- psychische en emotionele problemen.
- depressie en laag zelfbeeld
- stress
- relatieproblemen
- lichamelijke problemen (hart en vaten, lever, nieren, lymfen, etc etc)
- kans op vroegtijdige impotentie
- laag inkomen
- slaapstoornissen
- etc etc
Dus mocht je wat gaan herkennen, nu, over 10 jaar, over 20 jaar, het zijn gevolgen van het gebruik op jonge leeftijd. Dan weet je alvast waardoor het komt en hoef je daar niet over te piekeren.

Die keuze is aan jou, de rest is allemaal gezeur, ik kan het niet, wil niet, bla bla bla.. niet zeuren, aanpakken of gewoon stug doorgaan met blowen en de gevolgen daarvan dragen...
Succes!

gamezz

Bewuste gebruiker
JunkyXL zei:
gamezz zei:
Nee dat is het niet, ik kan gewoon niet zonder, en ik ben niet fier dat ik blow, of wat dan ook gebruik, maar het lukt me niet om er af te blijven, en ik wil doodgraag stoppen!
zoek hulp bij daarvoor opgeleide mensen!
wij kunnen je aleen advies geven , we kunnen je niet begeleiden ofzo.

vaarklaas

Belezen gebruiker
Op dit forum en verder op internet zijn er genoeg links naar instanties te vinden. De huisarts kan je ook doorverwijzen en heeft geheimhoudingsplicht.
Maar neem het serieus, het is geen schande als je hulp zoekt, het spreekt juist van inzicht en wijsheid.

Mindfuck

Experimenterende gebruiker
Eigenlijk is het enige wat ik hier op te zeggen heb, als je echt zo'n angst zou hebben als dat je beweert dan was je al lang met al die andere troep gestopt.
Eerst zeg je dat je paniekaanvallen hebt die als hel zijn en vervolgens som je doodleuk op wat je nog allemaal in je lichaam vreet/snuift. Ja sorry hoor maar dan vraag je er toch een beetje om.

davy_xochi

Experimenterende gebruiker
Als je 't mij vraagt zou ik je aanraden te stoppen met alle drugs!
Van saffies en koffie tot pep en wiet en alles daartussen, daarnaast of daarboven!!
misschien zal je dan begrijpen waarom je nu zo bang bent. Probeer nu maar te stoppen, eigleijk moet het, met alle drugs ja, je hebt weinig te verliezen als je stopt lijkt me, je kan er alleen maar beter bij varen!

Succes! Je leven moet nog beginnen!
en misschien kan je dan binnen 6 jaar nog eens een tripje nemen met iemand die je zeer goed kent en in een vertrouwde omgeving. en mischien zal je dan begrijpen wat er nu gebeurde tijdens je trips. Maar eerst en vooral stoppen met alle drugs, zou ik je adviseren, zowel de legale als de illegale, krijg eerst je leven maar is op de rails! Je zal achteraf blij zijn dat je bent gestopt!

weyoun22

Bewuste gebruiker
Stop voorlopig volledig met zowel wiet en speedgebruik. Beiden zullen het proces naar geestelijke stabiliteit vertragen.

Liesette

Bewuste gebruiker
je hebt 2 x lsd genomen:

was je op dat moment probleem vrij of speelden er allerlei diepe psychische ellende in je hoofd ?
die angsten waren er wss al dus had je nooit aan de lsd moeten beginnen wat ook in het handboek stond he ....

Dus nu moet je een paar jaartjes helemaal geen drugs meer nemen

HELEMAAL NIETS

succes

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Liesette zei:
je hebt 2 x lsd genomen:

was je op dat moment probleem vrij of speelden er allerlei diepe psychische ellende in je hoofd ?
die angsten waren er wss al dus had je nooit aan de lsd moeten beginnen wat ook in het handboek stond he ....

Dus nu moet je een paar jaartjes helemaal geen drugs meer nemen

HELEMAAL NIETS

succes

Kan het niet beter zeggen! Als zulke dingen gaan spelen is het niet goed...
Dus ik zou als ik jou was ook even een tijd helemaal niets gebruiken.
Sterkte!

Bovenaan