• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Bad LSD trip

User81923

Experimenterende gebruiker
Wat: LSD zegel , 140 µg
Waar: een vriend z’n huis
Wanneer: zegel werd genomen om 8 uur s ’avonds
Hoeveelste trip: tweede trip

Zoals hierboven gezegd zou ik mijn tweede LSD trip om acht uur beginnen met 140 microgram.
Ik voelde me op dat moment niet zo goed omdat ik wat last had van mijn ademhaling , maar besloot om toch te trippen. Na drie kwartier begon ik extreme moeite te krijgen om te ademen. Ik kreeg het gevoel dat iemand op m’n borst stond en voelde me gevangen.

Ik vroeg aan de vriend als dit normaal was (wat blijkbaar bij iedere trip is, dit ontdekte ik bij mijn derde trip) maar hij zei met opzet met een bange stem “Voel je je niet bekeken?”. Ik voelde me totaal niet bekeken maar toen hij het zei veranderde alles. Ik kreeg inderdaad het gevoel dat iemand me bekeek, en voelde me nog meer gevangen. Ik moest wat frisse lucht hebben dus gingen we naar buiten, hoewel het regende. Ik vond de weg niet terug, de bomen keken naar me , en ieder blaadje was een oog. Ik voelde me hier ook nog steeds bekeken en de druk op m’n ademhaling ging niet weg.

Toen we weer binnenkwamen was alles gewoon opnieuw angstaanjagend. De muren zaten in en uit te ademen op het ritme van de wind en ik dacht steeds meer en meer dat het huis leefde en achter me aan zat. De vriend zijn gezicht zat toen vol naalden, bloed, z’n ogen waren pikzwart en hij zag er uit als een monster. Toen de insecten uit zijn haar begonnen te kruipen gaf ik het op en sloot me van hem af.Veel meer bijzondere dingen gebeurden er niet, gewoon angst. Toen de trip uitwerkte begonnen we wat tv te kijken en ging het wat beter. Daarna gingen we slapen wat vrij goed ging.

Herbalisme

Bewuste gebruiker
Haha, jammer van de trip (=
Als je bad gaat moet je gewoon jezelf terug in balans brengen ;D
Als je in jezelf gelooft en meegaat met de flow zul je onmogelijk bad gaan (:

Herbalisme

User81923

Herbalisme zei:
Haha, jammer van de trip (=
Als je bad gaat moet je gewoon jezelf terug in balans brengen ;D
Als je in jezelf gelooft en meegaat met de flow zul je onmogelijk bad gaan (:

Herbalisme
Dit heb ik nu uiteindelijk inderdaad geleerd, maar m'n vriend bleef maar negatieve gedachten in m'n kop steken... En ja ik deed go with the flow, maar het hielp gewoon voor geen kloten :tongueout:
8 euro uit gegeven aan een bad trip, maar je leert uit je angsten. Ik leerde er door hoe ik mijn trips zelf kan controleren, dus uiteindelijk was het leerzaam. Face your fears!

Herbalisme

Bewuste gebruiker
Helemaal gelijk :)
En soms kan een bad trip best wel leuk zijn in een bepaald opzicht, je moet het dan bekijken als een unieke spannende trip :grin:
Ben de eerste keer bad gegaan op 2cb, ik wist helemaal niet dat het zo sterk was en nam per ongeluk dubbele portie, daarna had ik nog zaken te regelen, het was gewoon levensgevaarlijk.
Overal kleuren en extreme vervormingen, ik wist niet eens meer waar ik liep en doorstond doodsangsten :/

Herbalisme

User81923

Herbalisme zei:
Helemaal gelijk :)
En soms kan een bad trip best wel leuk zijn in een bepaald opzicht, je moet het dan bekijken als een unieke spannende trip :grin:
Ben de eerste keer bad gegaan op 2cb, ik wist helemaal niet dat het zo sterk was en nam per ongeluk dubbele portie, daarna had ik nog zaken te regelen, het was gewoon levensgevaarlijk.
Overal kleuren en extreme vervormingen, ik wist niet eens meer waar ik liep en doorstond doodsangsten :/

Herbalisme
Kan inderdaad leuk zijn, het gaf mij een adrealinekick.

User81923

Herbalisme zei:
Kan ik best geloven :wink:
Je hart pompt dan alsof het er ieder moment kan uitspatten :tongueout:

Herbalisme
Iedere trip is zo leerzaam, dat is de reken dat ik liever trip dan iets anders :tongueout: Alle drugs geven je een gevoel behalve de trips, met trippen heb je een ervaring. Je maakt iets mee, daarom heerst het gewoon :grin:

Herbalisme

Bewuste gebruiker
BelgianTrip zei:
Herbalisme zei:
Kan ik best geloven :wink:
Je hart pompt dan alsof het er ieder moment kan uitspatten :tongueout:

Herbalisme
Iedere trip is zo leerzaam, dat is de reken dat ik liever trip dan iets anders :tongueout: Alle drugs geven je een gevoel behalve de trips, met trippen heb je een ervaring. Je maakt iets mee, daarom heerst het gewoon :grin:

Die mening deel ik volledig, bij een trip groei je als persoon in wijsheid en levensvisie.
Het is jammer dat vele personen die mening niet delen en alle drugs over dezelfde kam scheren, nochtans kunnen sommige drugs veel inzichten geven in bepaalde zaken.
Ik ben net zoals de uitvinder van Lsd, Albert Hofmann, er sterk van overtuigd dat er toekomst in deze drug zit, jammergenoeg stempelde de overheid dit middel als een drug :/

Herbalisme

User81923

Helaas wel ja... Als je pro-lsd bent is het moeilijker om deze te
vinden, maar als je gewoon puur een liefhebber bent van trippen kan je naar Holland gaan naar de smartshops. Ik ben zestien en woont in West-Vlaanderen België, en ben al naar Holland gegaan om Yopo zaden, hawaiian baby woodrose, salvia, en een vriend van me nam truffels mee dus het is zeker haalbaar om deze middelen te kopen. In de heksenketel vragen ze gewoon als je achttien bent, ik moest zelfs mijn paspoort niet tonen hoewel de dame nogal wat kort deed tegen me.

Herbalisme

Bewuste gebruiker
BelgianTrip zei:
Helaas wel ja... Als je pro-lsd bent is het moeilijker om deze te
vinden, maar als je gewoon puur een liefhebber bent van trippen kan je naar Holland gaan naar de smartshops. Ik ben zestien en woont in West-Vlaanderen België, en ben al naar Holland gegaan om Yopo zaden, hawaiian baby woodrose, salvia, en een vriend van me nam truffels mee dus het is zeker haalbaar om deze middelen te kopen. In de heksenketel vragen ze gewoon als je achttien bent, ik moest zelfs mijn paspoort niet tonen hoewel de dame nogal wat kort deed tegen me.

Haha, bij mij is het net hetzelfde geval (:
En de man van de heksenketel is inderdaad wat "chiller" dan de vrouw (:
En lsd is niet zo moeilijk om aan te geraken, een hele periode heb ik hier lang achter gezocht en niets gevonden, ben dan naar een Acid/Mental feest geweest en heb direct 10 zegels kunnen kopen en ook vloeibare (:

Herbalisme

Herbalisme

Bewuste gebruiker
BelgianTrip zei:
Gelukkig heb ik nu 2 acid dealers, en alle twee te betrouwen.
Dat geluk heb ik nog niet mogen ondervinden :(
Maar heb binnenkort toch nog geen plannen voor Lsd, eerst zelfgekweekte paddo's en dan zelfgekweekte Peyote :)

Herbz

Bovenaan