goedemorgen leden;
Heb een hele vervelende nare ervaring meegemaakt. Namelijk het volgende ik zat even te blowen en inhaleerde diep in en blies rustig uit. Na verloop van tijd voelde ik iets in m’n hoofd knakken iets verbreken als het ware en m’n ademhaling ging gelijk naar m’n keel en ik moest recht opstaan vol angst en gelijk lopen ik zag wazig en ik kon nergens rust vinden. Ik was continu aan het dwalen door de straten heen ik heb ook niet kunnen slapen helemaal niks was het echt helemaal kwijt. Sindsdien moet ik hoog ademen om te kunnen doorzuchten en krijg ik tintelingen met zenuwtrekkingen. M’n slaap wil niet lukken, zelfs fobieën heb ik nu gekregen terwijl ik daar nooit last van had weet iemand waar dit aan ligt misschien dat ik niet gegeten had of iets anders ? Heb een ct scan gehad niks op te zien en allerlei andere onderzoeken gehad was er ook niks. Heb huilbuien en nergens zin meer in het lijkt netalsof er iets is ontregeld
Hey hey
Ik herken all je klachten en ik begrijp je volkomen. Ik heb alles na gelezen wat je getypt hebt.

Ik heb zelf vorige jaar in zomer ook bad trip gekregen van truffels. Angst klachten paniek zelfs duizelig kortademigheid zweten shaken en helemaal opgejaagd voelen in je lichaam. Begrijp ik volkomen en ook waarom je zo veel vraagen hebt dat heet piekeren omdat je niet weet precies wat met jou aan de hand is.

Dat heet angstig zijn. Zo was ik ook precies hetzelvde haha. Meeste mensen wat ze zeggen dat je het moet accepteren hebben ze gelijk,

maar dat wil niet zeggen dat het makelijk en snel gebeurt bij iedereen die zo iets eenmaal heeft gekregen. Het kan duren voordat je dat wat onder controle zal hebben. En de klachten kunnen wel jaren duren ik wil je niet bang maken

ik heb dat zelf ook.... nog steeds maar niet meer zo erg als vorige jaar

. Ik ken zelfs paar mensen die dat ook hebben

eentje is bijna helemaal hersteld heeft hem wel 2 en half jaar geduurt. Dus accepteren ontspannen en veel afleiding. Daarnaast gezonder eten veel water drinken en misschien mediteren rust in je hoofd proberen te vinden ademhalingsoefeningen kan ook nuttig zijn.

Ik zou maar geen coffie, alcohol, drugs doen en zelfs niet eens roken wiet of sigaretten zal je alleen maar meer spanning krijgen en misschien zelfs duizeligheid.

Ik hoop dat deze info nuttig voor je zal zijn geloof me het zal je meer helpen. Medicatie gebruiken heeft ook geen zin heb ik zelf ook niet gedaan je moet zelf je angst en paniek leren remmen anders zal het inderdaad jaren duren. En voor je gemak te laten voelen wil ik je laten weten dat alles zal goed komen met je

je bent er nog steeds, je leeft er gaat niks met je gebeuren probeer meer positief te zijn don't stress dit is mentaal all you need is relax

take it easy and face your fears.

Voor meer vragen mag je me altijd berichten sturen have a good day.